ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,536,120,361
حجم معاملات 83,226,309,230
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,123.94
دوج کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 2 دقیقه

چه عاملی باعث سقوط قیمت دوج کوین شده است؟

چه عاملی باعث سقوط قیمت دوج کوین شده است؟

کاهش ۲۵ درصدی دوج کوین در یک ماه باعث شده است تا معامله گران فکر کنند که این ارز دیجیتال در محدوده قیمت های آوریل ۲۰۲۱ گیر کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • از معیارهای کلیدی دوج کوین، شاهد کاهش ۱۰۶ درصدی در جریان خالص صرافی ها و کاهش ۱۵ درصدی در تعداد آدرس های فعال روزانه بوده ایم.
  • کاهش ۲۵ درصدی دوج کوین (DOGE/USD) در یک ماه، آن را به سطوح آوریل ۲۰۲۱ بازگردانده است، اما معامله گران در بلندمدت خوشبین باقی مانده اند.

معامله گر آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa) در آخرین توییت خود اشاره کرد که دیدن عقب نشینی دوج کوین و بازگشت آن به قیمت های پایین تر، دردناک است. او همچنین افزود که این میم کوین میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ هفته ای (EMA) خود را نیز از دست داده است. این اندیکاتور به معامله گران و سرمایه گذاران، میانگین قیمت بسته شدن یک دارایی را در طول ۲۰۰ هفته نشان می دهد.

با این حال، این معامله گر فکر می کند که دوج کوین «در اواخر امسال اعداد بزرگی را ثبت خواهد کرد».

یک معامله گر ارز دیجیتال دیگر این سطح را برای ورود به پوزیشن بعدی کلیدی می داند.

معامله گر کریپتو ماک (CryptoMakk) پیش بینی کرد که دوج کوین در نمودار روزانه به نظر می رسد «برای حرکت صعودی بعدی آماده است». او افزود که قیمت فعلی در محدوده آوریل ۲۰۲۱ گیر کرده است. با این حال، او فکر نمی کند که این محدوده برای مدت طولانی دوام بیاورد و «آلت کوین ها به زودی اوج خواهند گرفت».

همچنین بخوانید: بازگشت دوج کوین؛ تحلیلگر می گوید نشانه هایی از پایان ریزش دیده می شود

چرا این مهم است: بخش زیادی از تحلیل این معامله گران نشان دهنده احتیاط در قبال رهبر میم کوین ها است. با این حال، استراتژی پیشنهادی، انباشت آن برای بلندمدت و خرید در سطوح پایین فعلی است.

داده های اینتو د بلاک (IntoTheBlock) نشان دهنده کاهش ۱۰۶.۵ درصدی در جریان خالص صرافی ها و کاهش ۱۵.۵ درصدی در تعداد آدرس های فعال روزانه است. حجم تراکنش های بزرگ ۱۲.۹ درصد کاهش یافته است، در حالی که تراکنش های بالای ۱۰۰۰۰۰ دلار نسبتاً ثابت باقی مانده اند.

یک آدرس دوج کوین ۳۰.۹ میلیارد DOGE و ۱۳ آدرس دیگر ۳۸.۵ میلیارد DOGE در اختیار دارند. این تمرکز دوج کوین در تعداد کمی از آدرس ها، ریسک تأثیرگذاری قابل توجه بر قیمت را در صورت فروش این کوین ها توسط این آدرس ها افزایش می دهد.

همچنین بخوانید: سقوط دوج کوین با انتقال ۴۰۰ میلیون کوین! حمایت ۰٫۱ دلار شکسته شد!

منبع: بنزینگا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.