ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,448.62
ترون ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

توافق نهایی کاربران ترون بر سر تقسیم سود سان پامپ

توافق نهایی کاربران ترون بر سر تقسیم سود سان پامپ

با ادامه روند پذیرش چشمگیر اکوسیستم ترون، جامعه با موفقیت به توافقی در مورد استراتژی تخصیص درآمد پروتکل سان پامپ ارائه شده توسط جاستین سان، بنیانگذار این پروژه، دست یافته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

این توافق نقطه عطفی مهم برای شبکه ترون محسوب می شود، زیرا اعضای جامعه در مورد نحوه توزیع وجوه تولید شده توافق کردند که رشد پروژه را تضمین می کند. همچنین می تواند توسعه مستمر پروتکل سان پامپ را تشویق کرده و روابط جامعه را بهبود بخشد.

کاربران ترون تصمیم جسورانه ای برای تخصیق درآمد سان پامپ اتخاذ می کنند

در روز دوشنبه، جاستین سان، بنیانگذار شبکه ترون، تصمیم جامعه را در مورد نحوه تخصیص درآمد تولید شده توسط پروتکل سان پامپ که به تازگی راه اندازی شده است، یک استقرار میم کوین در شبکه، جویا شد.

بنیانگذار به حدود ۴ حوزه متمایز اشاره کرد که درآمد می توانست در آن ها استفاده شود، مانند بازخرید توکن های SUN، افزایش نقدینگی در استخر SUN/TRX، تکمیل کمک های نقدینگی و سوزاندن توکن های LP. در همین حال، تا امروز، جامعه به اجماع رسیده است که نشان دهنده افزایش نگرش همکاری در اکوسیستم ترون است.

طبق گفته بنیانگذار، پس از بحث، جامعه سرانجام تصمیم گرفت که اجرای یک فرآیند ۱۰۰% بازخرید و سوزاندن زنجیره ای به طور مستقیم، یک مسیر عملی برتر برای درآمد تولید شده خواهد بود. از آنجایی که تمام سوابق سوزاندن وجوه در زنجیره خواهد بود، این رویکرد تأیید را آسان تر می کند و نیازی به هیچ توجیهی ندارد.

تصمیم جامعه برای سوزاندن توکن های Liquidity Pool (LP) به این دلیل است که میم توکن های اصلی جریان اصلی مانند شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر از این رویکرد استفاده می کنند و اصالت این چارچوب را نشان می دهند. سان افزود: «شخصاً معتقدم این ممکن است رویکرد بهتری باشد و از امروز اجرا خواهد شد.»

او همچنین به چندین مزیت این استراتژی اشاره کرد، از جمله اینکه تنظیم گر دوستانه تر است، عمق نقدینگی توکن را افزایش می دهد و امکان استفاده از نقدینگی سوزانده شده را فراهم می کند. با این حال، همانطور که یک چارچوب دارای مزایایی است، دارای معایبی نیز هست.

همچنین بخوانید: برترین میم کوین های مبتنی بر ترون برای تبدیل ۱۰ دلار به ۱۰۰۰ دلار

سان به یک خطر نزولی در این رویکرد اشاره کرد اما به دلیل پیچیدگی آن دلیل خاصی را مشخص نکرد. در نتیجه، او معتقد است ممکن است سوء تفاهم وجود داشته باشد زیرا بسیاری از اعضای جامعه کاملاً درک نمی کنند که سوزاندن توکن LP به چه معناست.

درآمد گاز شبکه در ماه اوت افزایش قابل توجهی داشته است

شبکه ترون بار دیگر موقعیت قوی خود را در صنعت نشان داده است، همانطور که در افزایش اخیر درآمد کلی گاز مشهود است. طبق گزارش لوک آنچین، ردیاب داده های برتر زنجیره ای، درآمد گاز شبکه در ماه اگوست بیش از ۴۶٪ افزایش یافته است.

داده های ردیاب نشان می دهد که شبکه از سایر شبکه های اصلی مانند اتریوم، سولانا و بیت کوین پیشی گرفته است. در حالی که ترون ۴۶٪ افزایش داشت، اتریوم، بیت کوین و سولانا به ترتیب بیش از ۳۳٪، ۱۶٪ و ۴۸٪ کاهش داشتند.

نمودار قیمت ارز دیجیتال ترون

همچنین بخوانید: آیا ترون قاتل جدید اتریوم است؟

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.