ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,785.99
ترون میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 59 زمان مطالعه: 3 دقیقه

برترین میم کوین های مبتنی بر ترون برای تبدیل ۱۰ دلار به ۱۰۰۰ دلار

برترین میم کوین های مبتنی بر ترون برای تبدیل ۱۰ دلار به ۱۰۰۰ دلار

در میان بهبود ناگهانی بازار گسترده، گاوها برای میم کوین های بسیار نوسان بازگشته اند. با افزایش میم کوین ها، کوین های مبتنی بر ترون به سرعت با تقویت شبکه ترون افزایش می یابند.

کانال تلگرام مارکت فلو

بنابراین، بیایید نگاهی دقیق تر به سه انتخاب برتر ما از میم کوین های مبتنی بر ترون برای سوار شدن بر رالی شکست این هفته داشته باشیم.

برترین میم کوین های مبتنی بر ترون:

سانداگ

میم کوین سانداگ دارای ارزش بازار ۲۶۷ میلیون دلاری است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴.۹۵ درصد افزایش یافته است. بازدهی هفتگی میم کوین ۴.۷۶ درصد است و در حال حاضر با قیمت ۰.۲۶۸۲ دلار معامله می شود. میم کوین مبتنی بر ترون سانداگ، محدوده تثبیت در نمودار ۴ ساعته را نشان می دهد. با این حال، روند صعودی حاکم در میم کوین، الگوی پرچم گاو را تکمیل می کند.

نمودار تحلیل سان داگ

محدوده تثبیت بین ۰.۱۸ تا ۰.۳۰ دلار گسترش می یابد. در حال حاضر، حمایت گاو از EMA ۵۰ احتمال بیشتری را برای رالی شکست نشان می دهد. علاوه بر این، از سطح ۲۳.۶۰ درصد فیبوناچی در ۰.۲۶ دلار پیشی گرفته است. اهداف رادار گاو در سطوح ۵۰ درصد و ۷۸.۶۰ درصد فیبوناچی به ترتیب در ۰.۴۲ و ۰.۷۲ دلار قرار دارند. از سوی دیگر، یک بازگشت نزولی می تواند سطوح حمایت ۰.۲۰ و ۰.۱۸ دلار را در معرض خطر قرار دهد.

بولز

انتخاب دوم ما از میم کوین مبتنی بر ترون، بولز با ارزش بازار ۵.۲۲۴ میلیون دلاری است. ارزش بازار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است و این توکن در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۵۲۲۵ دلار معامله می شود.

نمودار تحلیل بولز

علیرغم بهبود ۲۴ ساعته و افزایش ۵۰ درصدی حجم معاملات، میم کوین در حال حاضر ۵۸.۹۹ درصد از بالاترین سطح خود در ۰.۰۲۱۶۹ دلار کاهش یافته است. با این حال، با رشد اکوسیستم میم کوین ترون، انتظار می رود که توکن بولز بازگردد.

همچنین بخوانید: آیا ترون قاتل جدید اتریوم است؟

با پایان یافتن فرم های بالاترین سطح پایین تر، معامله گران اقدام قیمت می توانند فرصتی برای ورود پیدا کنند. سطح شکست مهم ۰.۱۰ دلار بر اساس سطوح قبلی است. پس از این، اهداف بعدی در ۰.۱۵ و ۰.۲۰ دلار قرار دارند. به دلیل کمبود تاریخچه اقدام قیمت، تنها حمایت موجود ۰.۰۰۴۷ دلار است.

سان پپه

میم کوین سانپپه دارای ارزش بازار ۱.۲۷۹ میلیون دلاری است و در ساعت گذشته ۶.۲۸ درصد افزایش یافته است. میم کوین مبتنی بر ترون در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۱۲۷۹ دلار معامله می شود.

نمودار تحلیل سان پپه

با این حال، در هفت روز گذشته ۶۰ درصد کاهش یافته است. از زمان لیست شدن، میم کوین در ۳۰ روز گذشته ۳۶ درصد افزایش یافته است. در نمودار روزانه، توکن سانپپه شکست سطح ۵۰ درصد فیبوناچی را نشان می دهد، در حالی که طرف گاو به طور فعال تمایل دارد به علامت روانشناختی ۰.۰۰۱۰ بچسبد.

حمایت مهم بعدی در ۰.۰۰۰۸۶۶ دلار است؛ در همین حال، سطوح هدف برای بهبود بالقوه در میم کوین در ۰.۰۰۱۴۵۴ و ۰.۰۰۲۸۱۱ دلار قرار دارند.

همچنین بخوانید: سان پامپ ترون؛ شروع میم سیزن با سبقت از کاردانو

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.