ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,807.79
ترون میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 37 زمان مطالعه: 5 دقیقه

سان پامپ ترون؛ شروع میم سیزن با سبقت از کاردانو

سان پامپ ترون؛ شروع میم سیزن با سبقت از کاردانو

ترون با کنار زدن کاردانو، رتبه دهم کوین مارکت کپ را به خود اختصاص داد و سان پامپ، موج جدیدی از میم کوین ها را به راه انداخت.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • ترون وارد فهرست ۱۰ ارز برتر کوین مارکت کپ شد و کاردانو را کنار زد.
  • مولد میم کوین سان پامپ، یکی از عوامل افزایش قیمت ترون است.
  • میم کوین ها، ریسک بالا و پاداش بالا دارند.

ارزش بازار، محبوبیت و تأثیر یک ارز دیجیتال را در مقایسه با سایر پروژه ها نشان می دهد. ترون (TRX) اخیراً در رتبه بندی ارزش بازار صعود کرده و در ۱۹ آگوست، کاردانو (ADA) را پشت سر گذاشته و رتبه دهم کوین مارکت کپ را به خود اختصاص داده است.

یکی از عوامل اصلی صعود ترون، راه اندازی سان پامپ، یک پلتفرم جدید برای ساخت و معامله میم کوین ها است. از زمان عرضه در ۹ آگوست، سان پامپ شاهد افزایش فعالیت کاربران بوده است که با شور و شوق میم کوین ها را تولید و معامله می کنند و تقاضا برای توکن های TRX را افزایش می دهند.

سان پامپ در حال رشد است

بازارهای کریپتو با عدم قطعیت ناشی از عوامل اقتصاد کلان و ژئوپلیتیک که بر احساسات سرمایه گذاران تأثیر می گذارند، دست و پنجه نرم می کنند. با این حال، در میان این نوسان، افزایش فعالیت در پلتفرم سان پامپ ترون نشان دهنده یک احیای بالقوه میم کوین ها است. محبوبیت روزافزون سان پامپ با صعود ترون در رتبه بندی ارزش بازار همزمان بوده است و آن را از کاردانو فراتر برده تا رتبه دهم کوین مارکت کپ را به خود اختصاص دهد.

مراقبان، کاهش رتبه کاردانو در رتبه بندی ارزش بازار را به عوامل مختلفی از جمله بازاریابی ضعیف و نبود یک استیبل کوین اصلی USD نسبت داده اند. با این حال، اینفلوئنسر Max Maher این کاهش را به عدم هیجان به دلیل احساس منفی در میان دارندگان نسبت داد.

ترون در ۹ آگوست سان پامپ را راه اندازی کرد و به کاربران اجازه داد تا بدون دانش کدنویسی، میم کوین های خود را ایجاد کنند. این پلتفرم یک سرویس سییدینگ ارائه می دهد که در آن ترون ۱۰۰،۰۰۰ TRX را در نقدینگی به پروژه هایی که از آستانه ۶۹،۴۲۰ دلار فراتر می روند، کمک می کند. طبق گفته Dune Analytics، تا ۲۰ آگوست، بیش از ۱۲،۰۰۰ میم کوین در سان پامپ ایجاد شده است که بیش از ۴.۲ میلیون TRX (تقریباً ۶۰۹،۰۰۰ دلار) فعالیت را تولید کرده است.

اگرچه این ارقام در مقایسه با آنچه سولانا در اوج خود به دست آورد، که در یک مقطع زمانی روزانه ۲۰،۰۰۰ میم کوین جدید ایجاد می شد، ناچیز است، اما سرمایه گذاران باهوش متوجه روند رو به رشد میم کوین ترون می شوند.

جاستین سان، بنیانگذار ترون، ترون را به عنوان زنجیره جدید داغ برای میم کوین ها تبلیغ کرده است و پیشنهاد می کند که تسلط آن بر استیبل کوین USDT می تواند راه را برای «ده ها میم کوین میلیارد دلاری» در شبکه هموار کند.

در بلاکچین های دیگر، چند صد میلیون استیبل کوین می تواند میم کوین های میلیارد دلاری را بیرون بیاورد. ترون ۶۰ میلیارد دلار دارد، بنابراین می توانیم ده ها میم کوین میلیارد دلاری ببینیم. به نظر وحشی می رسد، اما اعداد دروغ نمی گویند. با داده ها مبارزه نکنید. @سان میم پامپ

— H.E. Justin Sun 孙宇晨(hiring) (@justinsunترون) ۲۰ آگوست ۲۰۲۴

همچنین بخوانید: رشد قیمت ترون با تکذیب شایعات ورشکستگی جاستین سان

اکنون، برترترین سکه در سان پامپ، سانداگ است که دارای ارزش بازاری به ارزش ۱۴۴.۷ میلیون دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است. یکی دیگر از برجسته ها، سانکت است که در ۱۶ آگوست راه اندازی شد و به سرعت به سومین توکن بزرگ سان پامپ تبدیل شده است و تا سه شنبه به ارزش بازاری ۱۰.۹ میلیون دلار رسیده است.

با وجود افزایش تقاضا برای توکن های سان پامپ، سرمایه گذاری در میم کوین همچنان خطرناک است.

سرمایه گذاران میم کوین خطرات را نادیده می گیرند

سرمایه گذاری در میم کوین به عنوان پرخطر، پرپاداش در نظر گرفته می شود زیرا این توکن ها معمولاً فاقد ارزش ذاتی هستند و اغلب با کلاهبرداری و کشیدن فرش روبرو هستند.

با وجود این خطرات، بسیاری از سرمایه گذاران توسط پتانسیل بازده قابل توجه به میم کوین جذب می شوند. در واقع، سرمایه گذاران اولیه دوج کوین یا داگ ویف هت استدلال می کنند که مزایا بر خطرات غلبه می کنند.

با این حال، سرمایه گذاری در میم کوین همچنان بحث برانگیز است، زیرا منتقدان بیان می کنند که میم کوین ها از اهداف جدی استفاده از بلاکچین برای ساخت سیستم های عادلانه تر و حذف دروازه بانان متمرکز منحرف می شوند.

در سال ۲۰۲۱، در اوج جنبش Wall Street Bets، Mike Novogratz، مدیرعامل Galaxy، جذابیت سرمایه گذاری در میم کوین را به عنوان دادن انگشت وسط به یک سیستم اقتصادی ذاتاً ناعادلانه توضیح داد.

در سوی دیگر

کاردانو چندین بار از زمان عرضه خود در سال ۲۰۱۷ از رتبه ۱۰ خارج شده و دوباره وارد شده است. در حالی که میم کوین ها می توانند رشد کوتاه مدت را هدایت کنند، تأثیر بلندمدت آنها بر شهرت و کاربرد یک بلاکچین همچنان قابل بحث است.

اهمیت این موضوع

هیجان میم کوین ترون که کاردانو را از رتبه دهم خارج کرد، نشان می دهد که چگونه هیجان و جذابیت سود سریع گاهی می تواند ارزش بنیادی را تحت الشعاع قرار دهد.

همچنین بخوانید: ترون و اتریوم؛ همکاری برای ارائه استیبل کوین بدون کارمزد

منبع: دیلی کوین
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.