ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,940,244,363,409
حجم معاملات 82,353,997,594
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,135.92
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش بینی بیت کوین ۱۵۰ هزار دلاری توسط رئیس تحقیقات فاندسترات

پیش بینی بیت کوین ۱۵۰ هزار دلاری توسط رئیس تحقیقات فاندسترات

تام لی، رئیس تحقیقات فاندسترات به تقاضای جدید از طریق صندوق های قابل معامله در بورس جدید بیت کوین (ETF)، هاوینگ بیت کوین (هاوینگ) و تسهیل احتمالی سیاست های پولی به عنوان عواملی که باعث افزایش قیمت می شوند، اشاره کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

به گفته لی، افزایش تقاضا به دلیل ETF های جدید، کاهش عرضه با نصف شدن و انتظار برای کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، از دارایی های پرخطر مانند بیت کوین حمایت می کند و می تواند باعث رسیدن آن به سقف ۱۵۰ هزار دلار شود.

روند صعودی بیت کوین اخیرا زیر سطح ۵۳ هزار دلار متوقف شده و برخی تحلیلگران معتقدند ممکن است قیمت برای مدتی کاهش یابد.

در حالی که بیت کوین (BTC) طی هفته گذشته با کندی مواجه شده، تام لی، رئیس تحقیقات فاندسترات، بر پیش‌بینی خوش‌بینانه خود تاکید کرده و می‌گوید این رمزارز می‌تواند تا سقف ۱۵۰ هزار دلار در سال جاری بالا برود.

لی روز چهارشنبه در مصاحبه با سی ان بی سی گفت: «با وجود ETF های جدید، کاهش عرضه با هاوینگ و انتظار برای تسهیل سیاست های پولی، تقاضا در حال افزایش است و این برای دارایی های پرخطر و بیت کوین حمایتی است».

در حالی که اظهارات لی مطرح می شد به نظر می رسید روند صعودی بیت کوین مقداری از شتاب خود را از دست داده است. این ارز دیجیتال پس از افزایش ۳۵ درصدی در چند هفته اخیر به ۵۳ هزار دلار، که بالاترین قیمت آن در ۲۶ ماه گذشته بود، با کاهش مواجه شد. در حال حاضر بیت کوین با قیمت ۵۰۹۰۰ دلار معامله می شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱.۸٪ کاهش داشته است، اما عملکرد آن کمی بهتر از شاخص CoinDesk20 (CD20) است که در همین دوره ۳٪ کاهش یافته است.

لی نگران نیست. او گفت: «بیت کوین در حال مقاومت است. من فکر نمی کنم که به این زودی ها شاهد کاهش باشیم».

همچنین بخوانید: مایکل سیلر علاقه ای به فروش ندارد: بیت کوین استراتژی خروج است

با این حال، برخی از تحلیلگران دیگر پیشنهاد کردند که ممکن است بیت کوین برای مدتی با کاهش قیمت روبرو شود.

جوئل کروگر، استراتژیست بازار در گروه LMAX، با اشاره به نوسانات احتمالی ناشی از تغییر سیاست های بانک مرکزی و پیامدهای ضعف کلان جهانی که می تواند به طور موقت بر بازارهای ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد، در کوتاه مدت احتیاط را توصیه کرد. او افزود که هرگونه رکودی فرصتی برای اتخاذ موقعیت های استراتژیک فراهم می کند.

شرکت تحلیل سوییس بلاک در بروزرسانی بازار روز چهارشنبه گفت که چشم انداز بلندمدت بیت کوین همچنان صعودی است، اما ممکن است قبل از ادامه روند صعودی خود، ابتدا با کاهش قیمت مواجه شود.

تحلیلگران سوییس بلاک گفتند: «در حالی که احساس غالب نشان دهنده احتمال ادامه مسیر صعودی است، سناریوی فعلی ممکن است نیازمند دوره ای از تثبیت یا حتی بازگشت به سطح حمایت ۴۷.۵ هزار دلاری باشد. این تعدیل به کاهش نوسانات بیش از حد و تقویت ثبات بازار قبل از افزایش احتمالی بیشتر کمک خواهد کرد».

منبع: کوین دسک

همچنین بخوانید: رکود بیت کوین در ۵۲ هزار دلار و احتمال ریزش قریب الوقوع

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.