ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,449,800,356,110
حجم معاملات 157,534,304,692
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $65,249.70
قوانین گوگل
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 27 زمان مطالعه: 2 دقیقه

حذف تراست ولت از پلی استور توسط گوگل

حذف تراست ولت از پلی استور توسط گوگل

به نظر می رسد گوگل پلی، تنها چند روز پس از هشدار FBI در مورد استفاده از سرویس های رمزنگاری بدون احراز هویت (KYC)، تراست ولت، یک کیف پول غیرحضانتی را از لیست خود حذف کرده است.

تراست ولت، یک کیف پول دیجیتال غیرحضانتی برای نگهداری ارزهای دیجیتال که در سال ۲۰۱۸ توسط بایننس خریداری شد، ظاهرا از گوگل پلی حذف شده است. کاربران هنگام تلاش برای دسترسی به صفحه برنامه در گوگل پلی، اکنون به یک صفحه خالی هدایت می شوند که نشان می دهد این برنامه دیگر در دسترس نیست.

در زمان نگارش این خبر، دلیل حذف همچنان نامشخص است و نه تراست ولت و نه گوگل پلی هیچ بیانیه عمومی در این مورد صادر نکرده اند. طبق داده های کوین گکو، اندکی پس از انتشار این خبر، توکن بومی تراست ولت (TWT)، بیش از ۵ درصد سقوط کرد.

تراست ولت که در سال ۲۰۱۷ توسط ویکتور رادچنکو تأسیس شد، به کاربران خدمات ذخیره سازی غیرحضانتی برای ارزهای دیجیتال در شبکه های بلاکچین مختلف ارائه می دهد. این برنامه بعداً در سال ۲۰۱۸ توسط صرافی بایننس خریداری شد، اگرچه تاکنون جنبه مالی این معامله همچنان افشا نشده است.

همچنین بخوانید: میکا MiCA در آستانه اجرا؛ اتحادیه اروپا جزئیات را نهایی می کند

این خبر کمی بعد از هشدار FBI به آمریکایی ها مبنی بر اجتناب از استفاده از خدمات رمزنگاری از شرکت هایی که به عنوان مشاغل خدمات پولی (MSB) ثبت نشده اند و قوانین ضد پولشویی را رعایت نمی کنند، منتشر شد. در زمان نگارش این گزارش، مشخص نیست که آیا تصمیم گوگل برای حذف تراست ولت به این هشدار مرتبط است یا خیر، زیرا سایر کیف پول های رمزنگاری غیرحضانتی همچنان در گوگل پلی در دسترس هستند.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: بریت کوین چیست؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.