ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,501.03
بیت کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 2 دقیقه

تابستان داغ برای بیت کوین و طلا؛ انفجار قریب الوقوع

تابستان داغ برای بیت کوین و طلا؛ انفجار قریب الوقوع

راول پال معتقد است که آغاز رالی «تابستان کلان اقتصادی» می تواند به قیمت بیت کوین کمک کند تا به بالاترین سطح تاریخی جدیدی دست یابد و تا سال ۲۰۲۵ به روند صعودی خود ادامه دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین و طلا ممکن است در آستانه یک شکست قیمتی قابل توجه در شرایط بهبودی اقتصاد کلان قرار داشته باشند.

به گفته راول پال، بنیانگذار و مدیرعامل Global Macro Investor، آغاز «تابستان کلان اقتصادی» می تواند منجر به شکست قیمتی بیت کوین (BTC) در کوتاه مدت شود. او در پستی در ایکس در تاریخ ۲۹ ژوئیه نوشت:

«تابستان کلان اقتصادی در حال آغاز است و حداقل تا پایان سال ۲۰۲۴ و تا سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت... بیت کوین آماده است تا به زودی از الگوی فنجان و دسته بزرگ خارج شده و وارد منطقه موز شود.»

نمودار هفتگی بیت کوین

«منطقه موز» اصطلاحی است که توسط پال برای توصیف دوره ای از حرکت شدید قیمت به سمت بالا استفاده می شود. در این مورد، نشان می دهد که قیمت بیت کوین می تواند به بالاترین سطح تاریخی جدیدی دست یابد.

همچنین بخوانید: رشد انفجاری قیمت بیت کوین پیش بینی می شود

بیت کوین برای تأیید شکست نیاز به بسته شدن بالای ۷۰۰۰۰ دلار دارد

به گفته پال، بیت کوین زمانی حرکت خود را به سمت رکورد جدید تأیید می کند که از الگوی فنجان و دسته فعلی خارج شود، الگوی نموداری فنی که برای تشخیص ادامه روند صعودی استفاده می شود. طبق گفته مواتاز السید، معامله گر کریپتو معروف به «الجابوم»، این تأیید زمانی اتفاق می افتد که قیمت بیت کوین از سطح ۷۰۰۰۰ دلار عبور کند. این معامله گر در پستی در ایکس در تاریخ ۲۸ ژوئیه نوشت:

«الگوی فنجان و دسته عظیم BTC. بسته شدن هفتگی بالای ۷۰۰۰۰ دلار و بازی برای خرس ها تمام خواهد شد!»

نمودار هفتگی بیت کوین

افزودن به احساسات صعودی، علاقه باز بیت کوین در تاریخ ۲۹ ژوئیه به بالاترین سطح تاریخی خود رسید که نشان دهنده افزایش علاقه و نقدینگی در اولین ارز دیجیتال جهان است که می تواند منجر به شکست شود.

همچنین بخوانید: شاخص ها از صعود بی وقفه بیت کوین خبر می دهند

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.