ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,287,457,255
حجم معاملات 82,702,247,161
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,104.39
پپه میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 4 دقیقه

خرید ۱۴۱ میلیارد پپه توسط غول سرمایه‌گذاری؛ قیمت ۲۳% افزایش یافت!

خرید ۱۴۱ میلیارد پپه توسط غول سرمایه‌گذاری؛ قیمت ۲۳% افزایش یافت!

سکه پپه (Pepe Coin) با افزایش قابل توجه ۲۳ درصدی قیمت در ۱۶ جولای، همزمان با فشار خرید سنگین از سوی یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر (VC)، توجهات را به خود جلب کرد. خرید ۱۴۱ میلیارد واحدی پپه توسط این شرکت، جرقه امیدهایی را برای افزایش قیمت آینده این ارز دیجیتال ایجاد کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر ناسنت (Nascent) اقدام به خرید گسترده پپه از بایننس (Binance) کرده است.
  • این خرید در نتیجه جابجایی دارایی‌های رمزارزی این شرکت صورت گرفته است.
  • سکه پپه امروز با افزایش تقریباً ۲۳ درصدی قیمت همراه بود و خوش بینی نسبت به رشدهای آتی آن همچنان وجود دارد.

در تحولی بی‌سابقه، سکه پپه امروز ۱۶ جولای، با توجه به خرید عظیم ۱۴۱ میلیارد واحدی پپه توسط یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر، تقریباً ۲۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. داده‌های درون-بلاکچینی نشان می‌دهد که شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر ناسنت، در بحبوحه افزایش قیمت این ارز دیجیتال، اقدام به خرید گسترده سکه پپه کرده است و عمدتا دارایی‌های رمزارزی قبلی خود را برای این منظور معاوضه کرده است. این رویداد، چشم‌اندازی خوش‌بینانه را برای تحولات قیمتی آتی این ارز دیجیتال با تم قورباغه ترسیم کرده است. بنابراین، اجازه دهید نگاه عمیق‌تری به آمار فعلی بازار و معنای آن برای روند قیمتی آینده داشته باشیم.

ناسنت دارایی‌های خود را با ۱۴۱ میلیارد پپه معاوضه کرد

بر اساس داده‌های درون-بلاکچینی ارائه‌شده توسط لوک آن چین، ناسنت امروز موقعیت‌های MKR خود را با توکن‌های PEPE و LDO معاوضه کرد. گفتنی است، این شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر، ۱,۲۱۵ واحد MKR را به صرافی بایننس منتقل کرد که ارزش آن ۳.۴۱ میلیون دلار است. در مقابل، این شرکت ۱۴۱.۲۳ میلیارد PEPE به ارزش ۱.۵۷ میلیون دلار و ۲۸۱ هزار واحد LDO به ارزش ۵۰۳ هزار دلار را از همان صرافی خریداری کرد.

با در نظر گرفتن انباشت مذکور، ناسنت در حال حاضر مقدار قابل توجهی، یعنی ۶۰۸.۸۵ میلیارد واحد PEPE را به ارزش ۷.۴۹ میلیون دلار در اختیار دارد. این خرید عظیم، گویای اعتماد این شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر به پتانسیل یکی از برترین ارزهای دیجیتال با تم میم برای کسب سودهای بیشتر است.

لازم به ذکر است که سکه پپه در چرخه صعودی امسال به بالاترین حد تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۱۷۱۸ دلار رسید. با وجود اصلاحات اخیر بازار که منجر به کاهش قیمت آن تا ۰.۰۰۰۰۰۷ دلار شد، این ارز دیجیتال انعطاف‌پذیری قابل توجهی از خود نشان داده است. امروز، یک بار دیگر با کسب محرک صعودی قابل توجه، یک صفر را از دست داد و به سطح قیمتی ۰.۰۰۰۰۱ دلار رسید.

افزایش قیمت پپه

در زمان نگارش این متن، قیمت PEPE با ۲۳.۴۲ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۱۲۰۱ دلار رسید. کف و سقف ۲۴ ساعته این ارز دیجیتال به ترتیب ۰.۰۰۰۰۰۹۳۹۹ و ۰.۰۰۰۰۱۲۵۱ دلار بود. افزایش اخیر قیمت پپه با فشار خرید قابل توجهی که توسط ناسنت بر این دارایی وارد شده است، همسو است. همچنین، داده‌های بازار مشتقات از کوین گلس نشان‌دهنده روند صعودی بازار برای این ارز دیجیتال با تم میم است.

همچنین بخوانید: معامله گران: ارز برت، دوست پپه، رو به بهبودی است

شاخص اپن اینترست (Open Interest) قراردادهای آتی پپه امروز ۲۳.۱۹ درصد افزایش یافت و به ۱۴۴.۷۸ میلیون دلار رسید. این افزایش با افزایش ۱۷۸.۶۶ درصدی حجم معاملات مشتقات به ۳.۲۴ میلیارد دلار همراه بود. این داده‌ها نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این دارایی است و با انباشت عظیم امروز، بر چشم‌انداز خوش‌بینانه برای تحولات آتی آن می‌افزاید.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) در حدود ۵۸ قرار گرفت، که نشان دهنده بی طرفی بازار برای این دارایی با کمی تمایل به صعود است و زمینه را برای خریدهای بالقوه بیشتر فراهم می کند. در صورت وقوع این رویداد، سکه میم با تم قورباغه می تواند شاهد افزایش بیشتری باشد.

با این حال، علاقه مندان به بازار کریپتو همچنان به دلیل نوسانات حوزه کریپتو، این توکن را برای تغییرات بیشتر زیر نظر دارند.

همچنین بخوانید: پپه جان می گیرد؛ زمزمه های VanEck در مورد این میم کوین

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.