ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,321.33
بایننس کوین کاردانو
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا عصر آلت کوین هایی مانند بایننس کوین و کاردانو به پایان رسیده است؟

آیا عصر آلت کوین هایی مانند بایننس کوین و کاردانو به پایان رسیده است؟

تحلیلگر نیکولاس مرتن، معروف به دیتادش (Datadash)، گفت که بیت کوین باید به طور قابل توجهی افزایش یابد تا آلت کوین ها عملکرد خوبی داشته باشند.

کانال تلگرام مارکت فلو

بدون رهبری بیت کوین، آلت کوین ها بعید است بازار گاوی را ببینند. به عنوان مثال، BNB (بایننس کوین) اخیراً خط حمایت بلندمدت را شکست - سطح حیاتی که معمولاً خریداران در آن وارد می شوند. اما این بار، به شدت بازنگشت و این نگران کننده است، به گفته تحلیلگر.

این فقط یک مشکل BNB نیست؛ سایر ارزهای دیجیتال مانند کاردانو (ADA) و آوالانچ (AVAX) نیز با مشکلات مشابهی مواجه هستند. به عنوان مثال، کاردانو، علیرغم اینکه تقریباً هفت سال است در بازار است، ارزش کل قفل شده (TVL) آن در استیبل کوین ها فقط ۱۳ میلیون دلار است، در حالی که ارزش بازار آن ۱۲.۵ میلیارد دلار است. این اختلاف بزرگی است.

به طور مشابه، آوالانچ، که در طول هیاهوی GameFi در سال ۲۰۲۱ نام بزرگی بود، اکنون در حال دست و پنجه نرم کردن است. ارزش بازار آن از ۲۴ میلیارد دلار به حدود ۷ میلیارد دلار کاهش یافته است و نقدینگی استیبل کوین در شبکه آن از اوج خود بسیار پایین آمده است.

همچنین بخوانید: بایننس کوین در مسیر صعود؛ آیا از مرز ۵۳۵ عبور می کند؟

مرتن در آخرین ویدیوی تحلیل خود گفت که هنگام نگاه گسترده تر به بازار آلت کوین، یک معیار کلیدی برای مشاهده نمودار «دیگران» در تریدینگ ویو است. این نمودار ارزش بازار تمام ارزهای دیجیتال به جز ۱۰ برتر مانند بیت کوین و سولانا را ردیابی می کند. چرا این مهم است؟ زیرا اینجاست که پتانسیل بازدهی عظیم نهفته است. بعید است که بازدهی ۱۰ برابری در اتریوم یا سولانا ببینید، اما آلت کوین های کوچکتر می توانند چنین رشدی را ارائه دهند - اگر بازار در جهت درست حرکت کند.

آلت کوین ها به طور کلی از سال ۲۰۱۸ در روند صعودی بوده اند، اما اخیراً اوضاع شروع به ناپایدار شدن کرده است. او گفت که آنها در سطوح بحرانی مانند میانگین متحرک ۱۰۰ روزه و ۲۰۰ روزه مقاومت می بینند که نشانه خوبی نیست. اگر بازار نتواند این نقاط مقاومت را بشکند، ممکن است به این معنی باشد که در انتظار یک سواری سخت هستیم.

همچنین بخوانید: انفجار حجم معاملات BNB؛ پیروزی حقوقی، محرک رشد ۶۰۰۰ درصدی

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.