counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,333,057,835
حجم معاملات 115,641,601,947
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,853.99
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 2 دقیقه

جک دورسی دوباره به بیت کوین ایمان می آورد!

جک دورسی دوباره به بیت کوین ایمان می آورد!

این شرکت این خبر را در کنار گزارش درآمد سه ماهه اول خود در بعد از ظهر روز پنجشنبه اعلام کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

شرکت بلاک (SQ) تحت رهبری جک دورسی، مدیرعامل این شرکت، برنامه‌ای را برای میانگین‌گیری هزینه دلاری (DCA) برای افزودن به ذخایر قابل توجه بیت‌کوین (BTC) خود آغاز کرده است. این شرکت از ماه آوریل ۱۰ درصد از سود ناخالص ماهانه مرتبط با بیت‌کوین خود را برای خرید بیت‌کوین اضافی اختصاص داده است و قصد دارد این کار را تا پایان سال ۲۰۲۴ هر ماه انجام دهد.

برای درک بهتر، طبق گزارش درآمد بلاک، این شرکت در سه ماهه اول ۸۰ میلیون دلار سود ناخالص بیت‌کوین داشته است. اگر این سطح سود تا پایان سال ادامه یابد، شرکت با این برنامه ۲۴ میلیون دلار دیگر بیت‌کوین به ترازنامه خود اضافه خواهد کرد. بلاک در حال حاضر دارایی قابل توجهی از بیت‌کوین دارد، زیرا ۴۷۰۹ بیت‌کوین را در اکتبر ۲۰۲۰ و ۳۳۱۸ توکن دیگر را در اوایل سال ۲۰۲۱ خریداری کرده است. با قیمت فعلی حدود ۵۹۰۰۰ دلار، این بیت‌کوین اکنون به ارزش تقریباً ۴.۷ میلیارد دلار است.

همراه با این خبر، این شرکت همچنین «نقشه راه بیت‌کوین برای ترازنامه‌های شرکتی» را منتشر کرد که در آن فرآیندی را که از طریق آن قادر به خرید مقادیر زیادی از ارز دیجیتال بدون تأثیر غیرضروری بر بازار است و همچنین نحوه نگهداری، بیمه و حسابداری دارایی‌ها را شرح می‌دهد. 

همچنین بخوانید: صعود سولانا با پل زئوس به بیت کوین

منبع: CoinDesk

همچنین بخوانید: سقوط بیت کوین به زیر ۵۸ هزار دلار؛ ریزش ۹ درصدی بازار ارز دیجیتال

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.