ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,382,505,349,426
حجم معاملات 123,265,691,731
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $61,741.62
کلکسو ارز دیجیتال آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 4 دقیقه

کلکسو: رقیب جدید آوی با جذب نهنگ‌های اتریوم

کلکسو: رقیب جدید آوی با جذب نهنگ‌های اتریوم

با توجه به اینکه پیش فروش پلتفرم وام دهی Kelexo توجه گسترده سرمایه گذاران Aave و نهنگ های اتریوم را به خود جلب کرده است، این شرکت قصد دارد بر سلطه Aave در فضای وام دهی کریپتو به چالش بکشد.

افراد و کسب و کارها در بازار کریپتو به خدمات اعتباری نیاز دارند. پلتفرم‌هایی مانند Aave (AAVE) این کار را انجام می‌دهند، اما هنوز جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. در این مقاله، ما به بررسی Kelexo (KLXO)، یک پروتکل نوآورانه نظیر به نظیر (P2P) که قصد دارد نیازهای بازار را برآورده کند، می‌پردازیم. ما رویکرد آن و علاقه سرمایه‌گذاران Aave (AAVE) و نهنگ‌های اتریوم (ETH) به پیش‌فروش جاری آن را تجزیه و تحلیل می‌کنیم.

سرمایه گذاران Aave به رویکرد منحصر به فرد Kelexo ایمان دارند

Aave اکنون در بیشتر هفته گذشته در مسیر نزولی قرار داشته است. قیمت آن از ۱۲۸ دلار به ۱۱۴ دلار یعنی ۱۱ درصد کاهش یافته است. طی ماه گذشته، این رقم ۶ درصد کاهش یافته است. روند حجم معاملات نشان می دهد که بهبودی ممکن است بالاخره در حال وقوع باشد، تنها در یک روز گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

آخرین باری که Aave به بالاترین حد خود رسید، سه سال پیش در می ۲۰۲۱ بود. قیمت آن به ۶۶۶ دلار رسید اما از آن زمان تاکنون بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته است. این دستاورد چشمگیر به رویداد هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۰ مرتبط بود. رویداد هاوینگ بیت کوین دوباره در ۲۰ آوریل برگزار می شود. سرمایه گذاران در حال حاضر انتظار بازدهی هنگفتی دارند.

Aave نیز مانند Kelexo بر ارائه نقدینگی و خدمات اعتباری به بازار کریپتو تمرکز دارد. برخی از سرمایه گذاران Aave بر این باورند که Kelexo به دلیل رویکرد منحصر به فرد خود بازار را به دست خواهد گرفت و در حال حاضر سرمایه گذاری های کلان را به پیش فروش آن منتقل می کنند.

نهنگ‌های اتریوم موقعیت‌های بزرگی را در پیش‌فروش Kelexo تصاحب می‌کنند

اتریوم نیز در هفته و ماه گذشته با نوسانات منفی قیمت روبرو بوده است. در یک هفته گذشته از ۳.۴۹ هزار دلار به ۳.۳۲ هزار دلار یعنی ۵ درصد کاهش یافته است و طی ماه گذشته بیش از ۱۲ درصد کاهش یافته است. آخرین بار در اواخر فوریه با این قیمت معامله شده است. با این حال، سرمایه گذاران از این رکود به نفع خود استفاده می کنند. این امر را می توان عمدتاً در روند مثبت حجم معاملات آن مشاهده کرد که در یک روز گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

سرمایه گذاران اتریوم نیز می خواهند از رویداد نصف شدن بیت کوین بهره برداری کنند. برخی انتظار دارند که این توکن بالاترین رکورد خود را ثبت کند، کاری که در رالی ماه گذشته موفق به انجام آن نشد. به طور قابل توجهی، برخی از نهنگ های اتریوم با تصاحب موقعیت های بزرگ درگیر شده اند.

برخی از نهنگ ها همچنین ترجیح می دهند موقعیت های بزرگی را در پیش فروش Kelexo به خود اختصاص دهند. آنها بر این باورند که ماهیت Kelexo سبد سهام آنها را غنی می کند و بازدهی را در سه ماهه دوم به حداکثر می رساند.

کلکسو بر شفافیت و حکمرانی غیرمتمرکز تأکید دارد

Kelexo یک پروتکل وام دهی همتا به همتا انقلابی است که تمام فرآیندهای انطباق سنگین رایج در بانک ها و سایر مؤسسات مالی سنتی را حذف می کند. این پلتفرم با هدف استفاده از دارایی های دیجیتال وام دهندگان برای دریافت غیرمتمرکز وام و اتصال مستقیم وام گیرندگان به آنها فعالیت می کند. Kelexo با تأکید بر شفافیت و حکمرانی غیرمتمرکز، خود را در این صنعت متمایز می کند.

پیش فروش همچنان ادامه دارد اما در حال حاضر در مرحله دوم است و توکن ها را با قیمت تخفیفی ۰.۰۵ دلار ارائه می دهد. سرمایه گذاران می توانند از این قیمت استفاده کرده و به نهنگ های Aave و اتریوم بپیوندند. این پلتفرم قبلاً توسط یک شرکت معتبر برای اطمینان از امنیت در برابر بازیگران مخرب مورد حسابرسی قرار گرفته است.

منبع: Crypto.news

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.