ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,507,645,028,128
حجم معاملات 102,523,870,052
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,689.78
میم کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 28 زمان مطالعه: 3 دقیقه

جهش قیمت میم کوین جو بایدن BODEN پس از کنایه ترامپ

جهش قیمت میم کوین جو بایدن BODEN پس از کنایه ترامپ

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده با تمسخر جو بایدن رقیب خود گفت: «من از این سرمایه‌گذاری خوشم نمی‌آید.» ترامپ همچنین گفت که برای دریافت کمک‌های ارزهای دیجیتال آماده است.

به نظر می رسد ضرب المثل قدیمی «هر تبلیغاتی، تبلیغات خوبی است» در مورد میم کوین‌ها صادق باشد، حتی ضعیف ترین نوع تبلیغات. جئو بودن (BODEN)، یک ارز دیجیتال میم که به غلط املایی نام جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده اشاره می‌کند، روز چهارشنبه پس از اینکه رقیب جمهوری‌خواه او، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، به سؤال یکی از طرفداران در مورد آن پاسخ داد، تا ۲۵ درصد افزایش یافت.

تاجر املاک، ستاره تلویزیونی واقعیت و آتش‌نشان پوپولیست، میزبان مراسم گالا NFT کارت‌های ترامپ برای دارندگان اقلام کلکسیون دیجیتال با نام و چهره او بود. چند صد نفر در استراحتگاه مار-ئه-لاگو او در پالم بیچ، فلوریدا حضور داشتند. پس از اینکه یکی از شرکت کنندگان، میم کوین بودِن را برای او توصیف کرد و گفت که ارزش بازار آن ۲۴۰ میلیون دلار است، ترامپ در یک پرسش و پاسخ بداهه با مخاطبان گفت: «من آن سرمایه گذاری را دوست ندارم.»

پس از رسیدن به ۰.۴۲ دلار، میم کوین بودِن نوسان داشت و در زمان انتشار ۰.۴۰ دلار معامله می شد که هنوز حدود ۱۵ درصد نسبت به زمانی که ترامپ اظهار نظر کرد افزایش داشت.

کمک‌های مالی ارز دیجیتال ترامپ؟

کمپین ریاست جمهوری ترامپ در حال حاضر کمک های مالی به ارزهای دیجیتال را نمی پذیرد، اما او در گردهمایی بداهه ای که قصد دارد گفت چنین اتفاقی روی دهد. وقتی از او پرسیده شد، «آیا می توانیم با استفاده از رمزارز کمک مالی کنیم؟» نامزد حزب جمهوری خواه پاسخ داد: «اگر نمی توانید، من مطمئن خواهم شد که می توانید.»

همچنین بخوانید: معامله‌گر رمزارز: تبدیل ۵ هزار دلار به ۲۰۰ هزار دلار با میم کوین!

در همین حال، در پلی مارکت (Polymarket)، پلتفرم بازار پیش‌بینی مبتنی بر ارزهای دیجیتال، معاملات چهارشنبه در قرارداد «آیا ترامپ قبل از جولای به $boden اشاره خواهد کرد؟» ثابت ماند. این قرارداد «ذکر» را به‌عنوان «استفاده شفاهی از کلمه «boden» به‌ویژه در رابطه با ارز دیجیتال» یا «هر گونه استفاده کتبی از کلمه «boden» که از طریق رسانه‌های اجتماعی ترامپ یا سایر کانال‌های ارتباطی رسمی منتشر می‌شود، تعریف می‌کند.

کنایه او با این صورت‌حساب مطابقت نداشت، و سهام «بله» در قرارداد، که اگر کلمه «بودن» را تا اول ژوئیه به زبان بیاورد، یک دلار پرداخت می‌کند، تغییر چندانی نکرده و ۰.۰۵ دلار است - به این معنی که معامله‌گران ۵ درصد احتمال می‌دهند که او این کلمه را خواهد گفت.

منبع: CoinDesk

همچنین بخوانید: رشد دوج‌کوین! ۵ میلیون کیف پول در سود! جهش قیمتی در راه؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.