ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,414,424,588,890
حجم معاملات 114,797,563,040
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $62,926.31
میم کوین آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 56 زمان مطالعه: 3 دقیقه

میم کوین جو بایدن: افزایش ۱۶۰ هزار درصدی در یک ماه

میم کوین جو بایدن: افزایش ۱۶۰ هزار درصدی در یک ماه

تعداد بی‌شماری از رمزهای ارز میمی در سال ۲۰۲۴ به صحنه آمده‌اند. این توکن‌ها یک مسیر منحصر به فرد برای سرمایه‌گذاری در برخی از خطرناک‌ترین دارایی‌ها فراهم کرده‌اند. اگرچه در بازار گاوی موج ارزهای دیجیتال میم وجود داشت، بیشتر توسط شیبا اینو و دوج کوین تامین شده بود، اما دیوانگی رمز ارز میمی به این اندازه تا کنون دیده نشده است.

با رسیدن هیاهوی مربوط به رمز ارز میمی به سطوح نجومی و گرم شدن کمپین ریاست جمهوری، تقریباً اجتناب‌ناپذیر بود که این دو با هم برخورد کنند. یک پروژه اخیر در زنجیره سولانا دقیقاً این کار را کرده است، با ساخت یک توکن به نام «جئو بودن» (BODEN). این توکن به مسخره کردن رئیس‌جمهور اشاره دارد و امیدوار است از آن برای جلب توجه و سرمایه‌گذاران استفاده کند.

وب‌سایت پروژه شامل تصاویر به‌سادگی کشیده شده از رئیس‌جمهور و کلماتی که عمداً اشتباه نوشته شده‌اند، همه با فونت Comic Sans است. شعار این پروژه «فقط جو بودن را داشته باشید و خوشبخت باشید» است. همچنین پر از میم و برنامه‌هایی برای آینده پروژه ندارد. تنها اطلاعات مفید در کل وب‌سایت یک راهنمای کوتاه در مورد چگونگی خرید توکن است.

با این حال، با وجود کمبود تلاشی که برای ایجاد این پروژه صورت گرفته است، سرمایه‌گذاران به توکن حمله کرده‌اند. این توکن در اوایل مارس با قیمت کمتر از ۰.۰۰۰۳ دلار معامله می‌شد. در یک ماه، ارز توکن تا به ۰.۴۲ دلار رسید.

این افزایش قیمت سودهای بیش از ۱۶۰،۰۰۰ درصد را ایجاد کرد. برای قرار دادن این موضوع در دیدار، سرمایه‌گذاری اولیه ۲۵۰ دلار هنگام راه‌اندازی توکن، در اوج از ۰.۴۱ دلار به ارزش حدود ۴۲۰،۰۰۰ دلار می‌رسید.

برای یک پروژه بدون برنامه‌های آینده، کمبود ایجاد ارزش و تصویری طراحی شده به نظر می‌رسد که توسط یک دانش‌آموز کلاس سوم نوشته شده است، این سودها تقریباً باورنکردنی هستند و به عنوان شاهکاری از طبیعت نادرست توکن‌های میمی عمل می‌کند.

همچنین بخوانید: افت قیمت شیبا و فلوکی، صعود کانگامون به بالای ۲.۳ میلیون دلار!

خالقان آن همچنین رمز ارز میمی دونالد ترامپ را ساخته‌اند، که به نام «دولند ترمپ» (TREMP) است. این توکن همچنین جذب توجه کرده است اما به اندازه BODEN نیست.

سولانا در سال ۲۰۲۴ بازگشتی به محبوبیت دیده است، اصولاً توسط رمز ارزهای میمی رانده شده است. برخی از بزرگترین پروژه‌ها، مانند بونک (BONK) و داگ ویف هت (WIF)، توجه زیادی به سولانا جلب کرده‌اند که در سال ۲۰۲۴ عملکرد خوبی دارد. BODEN و TREMP فقط دو مورد از تعداد بسیار زیادی از رمز ارزهای میمی موجود در سولانا هستند.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و افزایش مداوم ارزهای میمی در محبوبیت، جالب خواهد بود ببینیم TREMP و BODEN در ماه‌های آینده چگونه عمل می‌کنند. آیا توکن‌ها به مرور زمان ادامه می‌دهند و مورد توجه قرار می‌گیرند وقتی که نامزدها به مسیر کمپین می‌رود، یا آیا جدیدیت پروژه‌ها به پایان می‌رسد؟ فقط زمان خواهد نشان داد.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: خرید های نجومی نهنگ ها در بازار دوج کوین

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.