counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,470,527,421,906
حجم معاملات 106,468,548,775
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $68,459.01
بیت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماینرها بیشتر بیت کوین استخراج شده در ماه اکتبر را فروختند

ماینرها بیشتر بیت کوین استخراج شده در ماه اکتبر را فروختند

در ماه گذشته، افزایش قابل توجهی در فروش توکن‌های تازه استخراج شده از ماینر‌های عمومی بیت‌کوین مشاهده شده است. بر اساس گزارش‌ها، حتی با وجود افزایش ۲۶ درصدی قیمت در ماه اخیر، ۱۳ مؤسسه ماینینگ پیشرو مبلغ زیادی از توکن‌های BTC خود را که در ماه اکتبر استخراج شده بودند را فروختند.

کانال تلگرام مارکت فلو

ماینرهای پیشرو بیت کوین، در جریان رالی بازار ماه اکتبر ۵۴۹۲ بیت کوین که بیش از تولید ماهیانه آن‌ها بود را فروختند.

داده‌های منتشر شده در TheMinerMag نشان می‌دهد که نسبت فروش به تولید برای موسساتی مانند Marathon Digital Holdings و Core Scientific Inc. به بیش از ۱۰۰٪ رسیده است. این نشان می دهد که آنها نه تنها کل بازده بیت کوین ماه اکتبر خود، بلکه توکن هایی از ذخایر موجود خود را نیز فروختند. Hut 8 و Bit Digital تصمیم به فروش تعداد بیشتری گرفتند و بیش از ۳۰۰٪ از توکن‌های بیت‌کوین تولیدی خود در ماه اکتبر را نقد کردند.

این افزایش نسبت فروش به تولید، ۱۰۵ درصدی کاملاً در تضاد با نسبت های ۶۴، ۷۷ و ۷۷ درصدی ثبت شده در جولای، آگوست و سپتامبر است.

ماینرهای بیت کوین در حال آماده شدن برای هاوینگ هستند

همچنین بخوانید: حمایت بانک آلمانی تایتان با ۲.۱ میلیون یورو از خدمات مالی بیت کوین

انگیزه پشت این فروش، جدای از سرمایه گذاری در بهبود قیمت بیت کوین، به برنامه ریزی مالی استراتژیک در پیش بینی «هاوینگ» در نظر گرفته شده که به اوایل سال آینده نسبت داده می شود. از آنجا که هاوینگ بیت کوین پاداش استخراج را به نصف کاهش می دهد، ماینرها با فروش بخشی از دارایی های بیت کوین خود، ذخایر سرمایه خود را افزایش می دهند.

افزایش فروش بیت کوین به طور فعال موقعیت مالی ماینر را تقویت می کند تا در مقابل کاهش قریب الوقوع قیمت‌ها مقاومت کنند. این حرکت استراتژیک برای تداوم فعالیت‌های آن‌ها و تضمین دوام طولانی‌مدت در بازار بی‌ثبات ارزهای دیجیتال، حیاتی است.

همچنین بخوانید: افزایش قیمت بیت‌کوین ناشی از ETF دائمی نیست

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.