counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,455,523,701,776
حجم معاملات 111,237,877,108
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $68,021.21
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 19 زمان مطالعه: 3 دقیقه

حمایت بانک آلمانی تایتان با ۲.۱ میلیون یورو از خدمات مالی بیت کوین

حمایت بانک آلمانی تایتان با ۲.۱ میلیون یورو از خدمات مالی بیت کوین

شرکت فیور دیجیتال، شرکت پشتیبان «۲۱ بیت کوین»، یکی از پلتفرم های پیشرو بیت کوین در اروپا، اعلام کرده که با تامین مالی بانک Volksbank Raiffeisenbank Bayern Mitte eG، یکی از معتبرترین بانک های آلمان، دوره تامین مالی ۲.۱ میلیون یورویی را تضمین کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

آندریاس استرب، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل Volksbank Raiffeisenbank Bayern Mitte گفت:

«دلیل سرمایه گذاری ما در این شرکت این است که این شرکت پتانسیل تحول صنعت را داشته و می‌تواند به یک رهبر پایدار بازار تبدیل شود. Bayern Mitte با یک پلتفرم بیتکوین موفق به جلب نسلی از مشتریان در اروپا  شده است که به طور قابل توجهی متفاوت از پیشنهادات رقبا است - ساده‌تر و انسانی‌تر که به مشتریان تجربه مورد نظرشان را می‌دهد.»

تزریق سرمایه اضافی به منظور گسترش حضور در بازار، تنوع محصولات و رشد تیم  صورت خواهد گرفت. قابل ذکر است که «۲۱ بیت کوین» قصد دارد به اولین شرکت بیت کوین با مجوز MiCAR در اروپا تبدیل شود. MiCAR چارچوب نظارتی را برای خدمات ارزهای دیجیتال در سراسر اتحادیه اروپا تصویب می کند و از اواخر سال ۲۰۲۴ دسترسی یکسان به بازار ۴۴۷ میلیون نفری را فراهم می کند.

ریچارد ریدمایر، رئیس هیئت مدیره Volksbank Raiffeisenbank Bayern Mitte گفت:

«شراکت با ۲۱ بیت کوین، توسعه مداوم استراتژی ما در خصوص بیت کوین و مکمل پیشنهاد ما است. این شرکت طیف قابل توجهی از محصولات را برای بیت کوین ایجاد کرده است. این شرکت تیمی باورنکردنی را جمع آوری کرده است که مشتاق است اولین شرکت بیت کوینی باشد که مجوز MiCAR را دریافت می کند. ما به همکاری با آن‌ها افتخار می‌کنیم.»

همچنین بخوانید: افزایش قیمت بیت‌کوین ناشی از ETF دائمی نیست

بر اساس این اطلاعیه، ۲۱ بیت کوین در حال حاضر مهمترین دوره رشد خود را از زمان پیدایش، در سه سال گذشته تجربه می کند. این شرکت در ۱۲ ماه گذشته افزایش درآمدی ۲۸۳۲ درصدی را تجربه کرده است که نشان‌دهنده افزایش علاقه مردم اروپا به بیت کوین به عنوان یک وسیله نگهداری ارزش پول و سرمایه‌گذاری است.

دانیل وینکلهامر، موسس و مدیرعامل ۲۱ بیت کوین گفت:

«صنعت خدمات مالی در مرحله تغییری عظیم است و رشد مداوم ما و مشارکت یک بانک مستقر به عنوان سرمایه گذار اصلی ثابت می کند که 21 بیت کوین در خط مقدم این تغییر در اروپا قرار دارد. هزاران مشتری از ۲۱ بیت کوین استفاده می کنند تا سبد سهام خود را به بیت کوین متنوع کنند، به دوستان خود درباره بیت کوین بگویند و زندگی مالی خود را بهبود بخشند. این سرمایه‌گذاری باعث رشد ما می‌شود تا بتوانیم به ده‌ها هزار نفر دیگر دسترسی داشته باشیم و اطمینان حاصل کنیم که همه بدون توجه به اینکه چه کسی هستند یا کجا هستند، به بیت کوین دسترسی آسان و امن دارند»

همچنین بخوانید: پانزدهمین سالروز انتشار اوراق سفید بیت کوین؛ میراث ساتوشی ناکاموتو هنوز زنده است

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.