ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,166,733,913,251
حجم معاملات 169,705,937,942
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,018.36
دوج کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

اظهارات ماسک، موج صعودی جدیدی را در بازار دوج کوین ایجاد کرد

اظهارات ماسک، موج صعودی جدیدی را در بازار دوج کوین ایجاد کرد

ایلان ماسک مدت هاست که طرفدار سکه ی میم دوج کوین بوده و به عنوان چهره ی اصلی افزایش قیمت این ارز در سال ۲۰۲۱ شناخته می شود.

کانال تلگرام مارکت فلو

در حالی که از آن زمان این میلیاردر نسبت به سال ۲۰۲۱ تعداد پست های خود را در مورد این میم کوین کاهش داده است، اما همچنان حمایت خود را از دوج کوین حفظ کرده است. در یک پست اخیر، این میلیاردر دوباره به این سکه ی میم اشاره کرد و آن را از یک سقوط سریع نجات داد.

ایلان ماسک درباره ی دوج کوین پست گذاشت

ایلان ماسک طی آخر هفته با یک پست جدید، هیجان دوباره ای را در جامعه ی دوج کوین ایجاد کرد. این پست در پلتفرم ایکس (که قبلا توییتر بود) شامل تصویری از این میلیاردر بود که در آن کلمه ی DOGE به صورت درشت برای همگان قابل مشاهده نوشته شده بود.

این تصویر یک تصویر ساخته شده توسط هوش مصنوعی از این میلیاردر بود که یک زنجیر طلا به گردن داشت. او این پست را با عبارت «دپارتمان کارآمدی دولت» (Department of Government Efficiency) عنوان گذاری کرد و حروف اول هر کلمه با رنگ طلایی در مقابل تصویر این میلیاردر، کلمه ی D.O.G.E را تشکیل می داد.

با توجه به تعداد دنبال کنندگان عظیم ایلان ماسک که بیش از ۱۹۶ میلیون نفر است، این پست به سرعت در همه جا منتشر شد. در زمان نگارش این متن، تعداد بازدیدکنندگان این پست از ۶۷ میلیون نفر گذشته است و همچنان در حال افزایش است، که نشان دهنده ی اهمیت این تصویر واحد است.

در کمتر از یک روز، تقریبا ۶۰۰ هزار لایک برای این پست ثبت شد و بیش از ۷۰ هزار نفر آن را بازنشر (retweet) کردند. همان طور که انتظار می رفت، این اتفاق برای قیمت دوج کوین مثبت عمل کرد و جامعه ی این ارز دیجیتال از پستی که توجه بیشتری را به این سکه ی میم جلب کرده بود، جشن گرفتند.

وزارت کارآیی دولت (Department of Goverment Efficiency)

همچنین بخوانید: تحلیلگر ارز دیجیتال؛ دوج کوین آماده صعود ۱۰۰ درصدی به ۰٫۲ دلار

— ایلان ماسک (@elonmusk) ۷ سپتامبر ۲۰۲۴

با موج مثبت ایجاد شده، دوج کوین دوباره اوج گرفت

پست های ایلان ماسک در مورد دوج کوین به طور معمول تأثیر مثبتی روی قیمت آن داشته است و این بار هم تفاوتی نداشت. قبل از انتشار این پست، قیمت دوج کوین با نوسانات بیت کوین و کل بازار ارزهای دیجیتال، در تلاش بود تا سطح حمایتی ۰.۰۹ دلار را حفظ کند. با این حال، پست ماسک نجات بخش این سکه ی میم شد.

پس از انتشار این پست، قیمت دوج کوین با یک جهش، دوباره به سمت ۰.۱ دلار حرکت کرد. در حالی که کمی عقب نشینی صورت گرفته بود، قیمت آن همچنان در روز یکشنبه با افزایش ۲ درصدی همراه بود و توانست سطح ۰.۰۹۶ دلار را در آن زمان پس بگیرد.

با این حال، هنوز هم برخی از عوامل منفی برای قیمت دوج کوین وجود دارد، به خصوص در مورد حجم معاملات. طبق داده های کوین مارکت کپ، حجم معاملات در روز یکشنبه با کاهش ۵۴.۴۲ درصدی به ۳۶۵ میلیون دلار رسید. اما این می تواند نشانه ی مثبتی هم باشد، زیرا می تواند به کاهش نرخ فروش سکه ها توسط فروشندگان اشاره کند. در این صورت، کاهش حجم معاملات می تواند برای قیمت این ارز دیجیتال، نشانه ی مثبتی باشد.

همچنین بخوانید: تحلیلگر: دوج کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۲٫۵۵ دلار می رسد

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.