ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,167,474,652,379
حجم معاملات 74,262,349,774
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,739.79
پپه تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 16 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیل پپه؛ خریداران آماده بازپس گیری رکوردهای قیمتی؟

تحلیل پپه؛ خریداران آماده بازپس گیری رکوردهای قیمتی؟

قیمت پپه (PEPE) پس از اخبار مربوط به تایید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم تا پایان تابستان، روند صعودی به خود گرفته است. سیگنال های خرید قوی ظاهر شده اند که می تواند باعث افزایش بیش از ۶۳ درصدی قیمت پپه شود.

کانال تلگرام مارکت فلو

قیمت توکن پپه در آخر هفته پس از آنکه رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به احتمال تایید S-1 صندوق قابل معامله در بورس برای اتریوم (ETF) تا پایان تابستان اشاره کرد، افزایش یافت. قیمت پپه روز دوشنبه در طول ساعات کاری اروپا حدود ۰.۰۰۰۰۱۱۸ دلار بود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱.۴ درصد افزایش داشت. به دنبال این افزایش مجدد قیمت، گاوهای بازار پپه ممکن است کنترل روند صعودی را به دست گرفته و قیمت را به سمت بالاترین رکورد قبلی سوق دهند.

تحلیل قیمت پپه حاکی از جهش ۶۳ درصدی است

نمودار تحلیل تکنیکال پپه

قیمت پپه در تاریخ ۲۱ می از یک الگوی مثلث صعودی عبور کرد و بالاترین قیمت تاریخی جدید (ATH) را ثبت کرد. با این حال، با شروع برداشت سود توسط سرمایه گذاران، قیمت پپه کاهش یافت و تا ۰.۰۰۰۰۱۰۵۷ دلار پایین آمد.

پس از تقریبا یک ماه کاهش قیمت، پپه به سطح حمایتی حیاتی رسید که قبلا مقاومت بوده است. این نوع ساختارهای حمایتی معمولا قوی هستند و در صورتی که همه عوامل ثابت بمانند، می توانند قیمت را بالا نگه دارند. قیمت پپه همچنین در یک گوه نزولی قرار دارد که یک الگوی صعودی در بازار است.

سطح قیمت فعلی پپه با سطح اصلاحی فیبوناچی ۰.۷۸۶ مطابقت دارد که معمولا حمایت مناسبی را برای بازگشت قیمت به بالا ارائه می دهد. علاوه بر این، کاهش قیمت به سطح فعلی بخشی از روند صعودی و تست مثلث صعودی سه ماهه ای است که پپه از آن عبور کرده است.

اگر قیمت پپه به سمت بالا از گوه نزولی خارج شود، این دارایی ممکن است به بالاترین رکورد قبلی خود بازگردد. با در نظر گرفتن سطح اکستنشن فیبوناچی ۰.۲۷، پپه ممکن است ۶۳ درصد نسبت به قیمت فعلی خود افزایش یابد و به قیمت تاریخی جدید ۰.۰۰۰۰۱۹۴۸ دلار برسد. از طرف دیگر، انتظار می رود سطح ۰.۰۰۰۰۱۰۵۷ دلار به عنوان حمایت عمل کند.

همچنین بخوانید: نهنگ پپه کوین ۳۶۶ میلیارد توکن را در بایننس فروخت! سقوط قیمت در راه است؟

چشم انداز آینده برای تحلیل قیمت پپه

به طور تاریخی، قیمت پپه همزمان با قیمت اتریوم حرکت کرده است و این بار نیز تفاوتی نداشت. به گفته النور ترات، روزنامه نگار فاکس بیزینس، گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، گفت که S-۱ صندوق قابل معامله در بورس برای اتریوم (ETF) به احتمال زیاد در طول تابستان تایید خواهد شد.

با توجه به خوش بینی سرمایه گذاران اتریوم به این خبر، گاوهای بازار پپه نیز خوش بین شدند.

نمودار تحلیل تکنیکال پپه

بر اساس داده های سانتیمنت، یک شرکت تحلیل درون زنجیره ای، تعداد دارندگان پپه در بالاترین حد خود قرار دارد و تعداد سرمایه گذاران کلان که بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ دلار پپه در اختیار دارند، در حال کاهش است. این یک معیار مهم است زیرا نشان دهنده توزیع مجدد عرضه در بین سرمایه گذاران خرد است. پروژه هایی که فقط با سرمایه گذاران کلان کار می کنند ممکن است دوام زیادی نداشته باشند زیرا معمولا این سرمایه گذاران نقدینگی را از استخرها خارج می کنند.

نتیجه گیری

با توجه به اظهارات رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در مقابل سناتور هاگرتی، تب خرید اتریوم شروع شده است و سکه های میم ERC20 با پیشتازی پپه عملکرد خوبی خواهند داشت. این ممکن است یک نقطه مهم برای قیمت پپه در بلندمدت باشد.

همچنین بخوانید: آینده مبهم پپه با خروج سرمایه گذاران بزرگ!

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.