ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,343.36
متاورس آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازگشت احتمالی آلت کوین های متاورس تا پایان سال ۲۰۲۴

بازگشت احتمالی آلت کوین های متاورس تا پایان سال ۲۰۲۴

با روند صعودی در بازار آلت کوین ها، جفت ارز ETH/BTC در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۱ درصد افزایش یافته است. هر چه اتریوم در برابر بیت کوین قوی تر شود، احتمال وقوع فصل آلت کوین بیشتر می شود.

کانال تلگرام مارکت فلو

در میان آلت کوین ها، توکن های متاورس مانند GALA و MANA شاهد یک روند بهبودی هستند که نشان دهنده معکوس شدن روند است. آیا این آلت کوین های متاورس این هفته افزایش خواهند یافت؟ بیایید بفهمیم.

گالا (GALA) در مقابل خط روند عرضه عظیم

عملکرد قیمت Gala یک خط روند مقاومت طولانی مدت را در نمودار روزانه نشان می دهد. روند نزولی قیمت در آلت کوین متاورس Gala در شش ماه گذشته منجر به کاهش ۸۰ درصدی قیمت شده است.

نمودار قیمت ارز گالا

با این حال، تثبیت اخیر نزدیک به حمایت روانشناختی ۰.۰۱۵ دلار یک رالی بازگشت بالقوه را نشان می دهد. واگرایی صعودی در خط RSI و یک تقاطع صعودی بالقوه در خطوط VI یک رالی شکست بالقوه را پیش بینی می کند. شکست خط روند سطح فیبوناچی ۲۳.۶۰ درصدی را در ۰.۰۳۱ دلار به چالش خواهد کشید قبل از اینکه سطح فیبوناچی ۵۰ درصدی را در ۰.۰۵۰ دلار هدف قرار دهد.

شکستن بالای این سطح یک رویداد معکوس روند مهم در آلت کوین Gala خواهد بود. علاوه بر این، می تواند منجر به یک رالی بالقوه به سطح فیبوناچی ۱.۶۱۸ در ۰.۱۲ دلار شود. از این رو، احتمال پیش بینی قیمت GALA که مقاومت روانشناختی ۰.۱۰ دلار را در سال ۲۰۲۴ پشت سر می گذارد، افزایش می یابد.

آلت کوین متاورس سندباکس به دنبال شکستن الگوی گوه است

عملکرد قیمت MANA یک الگوی گوه نزولی را در نمودار روزانه نشان می دهد. بنابراین، نمودار روزانه توکن بومی Decentraland یک تاثیر نزولی عظیم را نشان می دهد.

همچنین بخوانید: پیشرفت واقعیت مجازی در سایه چالش های متاورس

نمودار قیمت ارز مانا

الگوی نزولی در شش ماه گذشته منجر به کاهش ۶۶ درصدی قیمت شده است و پشتیبانی را بالای سطح حمایت ۰.۲۵ دلار می گیرد. در حال حاضر، تثبیت جانبی در مراحل نزدیک به ۰.۲۵ دلار یک شکست بالقوه از مقاومت سربار است.

واگرایی صعودی در RSI و خطوط VI که برای یک تقاطع صعودی بالقوه همگرا هستند، موارد شکست را تقویت می کند. مانند آلت کوین متاورس Gala، شکست مقاومت سربار سطح فیبوناچی ۲۳.۶۰ درصدی را در ۰.۳۷۷۴ دلار به چالش خواهد کشید.

مقاومت حیاتی در سطح ۰.۵۱ دلار یا سطح فیبوناچی ۵۰ درصدی قرار دارد. گسترش صعودی بیش از این مقاومت احتمال برخورد با سطح فیبوناچی ۱.۶۱۸ در ۱.۱۰ دلار را افزایش می دهد. از این رو، احتمال پیش بینی قیمت MANA که در سال ۲۰۲۴ از علامت روانشناختی ۱.۰۰ دلار فراتر می رود، افزایش می یابد.

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.