ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,785.99
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 17 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازگشت نهنگ‌ها، سیگنالی برای فاز جدید بیت کوین

بازگشت نهنگ‌ها، سیگنالی برای فاز جدید بیت کوین

قیمت بیت کوین ممکن است برای بهبود آماده باشد زیرا شاخص پوئل کاهش یافته و نشان می دهد که BTC با نرخ های تخفیف معامله می شود.  همچنین، نهنگ های بیت کوین بازگشته اند.

کانال تلگرام مارکت فلو

نهنگ های بیت کوین در حال استفاده از اصلاح قیمت فعلی برای خرید بیت کوین با نرخ های تخفیف هستند، زیرا شاخص پوئل نشان می دهد که بازار در حال وفق دادن خود با فاز جدیدی از کمیابی پس از هاوینگ (halving) آوریل ۲۰ است.

قیمت بیت کوین آماده برای بهبود است

بیت کوین از ۲۱ می ضعف نشان داده است، ابتدا با یک افت ناگهانی و سپس تثبیت قیمت قبل از سقوط اواسط هفته مواجه شد. با این حال، پتانسیل صعودی همچنان در میان حرکت صعودی پایدار وجود دارد. جفت معاملاتی BTC/USDT در تایم فریم یک روزه چشم انداز صعودی غالب را نشان می دهد زیرا در امتداد یک خط روند صعودی تثبیت می شود.

بادهای موافق از پذیرش نهادی در حال رشد ناشی می شود. این پس از تایید تاریخی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) و لیست اخیر محصولات قابل معامله در بورس (ETP) با پشتوانه فیزیکی بیت کوین و اتریوم (ETH) در بورس لندن (LSE) صورت می گیرد. در همین حال، شاخص شاخص پوئل پس از یک سال به محدوده تخفیف رسیده است. محققان در کریپتوکوانت (CryptoQuant) می گویند که سرمایه گذاران ممکن است این را «به عنوان نشانه ای از تنظیم بازار با فاز جدیدی از کمیابی و آمادگی بالقوه برای یک رالی» تفسیر کنند.

ارزش بازار بیت کوین بر اساس فعالیت استخراج

شاخص شاخص پوئل ابزاری است که ارزش بیت کوین را بر اساس فعالیت استخراج آن ارزیابی می کند. این نسبت بین درآمد روزانه و میانگین متحرک ۳۶۵ روزه است. هنگامی که این شاخص پس از یک سال به محدوده تخفیف برسد، به طور کلی نشان می دهد که ارزش بیت کوین ممکن است در مقایسه با میانگین های تاریخی کم ارزش باشد.

این می تواند فرصت خرید بالقوه ای را برای سرمایه گذارانی که بر این باورند که قیمت بیت کوین در آینده به احتمال زیاد افزایش خواهد یافت، ایجاد کند.

با کاهش پاداش استخراج پس از چهارمین هاوینگ بیت کوین در ۲۰ آوریل، استخراج کنندگان بیت کوین همچنان متحمل ضرر هستند، تا زمانی که قیمت بیت کوین به طور قابل توجهی افزایش یابد تا این کاهش را جبران کند. کاهش درآمد روزانه استخراج کنندگان پس از هاوینگ بیت کوین منجر به کاهش شاخص پوئل می شود.

همچنین بخوانید: بیت کوین؛ گزینه ها خبر از رشد قیمتی می دهند؟

محدوده فعلی که شاخص پوئل در آن ذکر شده است تایید می کند که قیمت بیت کوین با تخفیف است. این بدان معناست که شبکه به طور بالقوه ارزان است.

با کاهش عرضه در میان درآمدهای کاهش یافته استخراج کنندگان، قیمت بیت کوین می تواند با افزایش تقاضا بهبود یابد. کاهش شاخص پوئل نشان می دهد که بازار در حال وفق دادن خود با فاز جدیدی از کمیابی است. این قبل از یک رالی احتمالی است زیرا میانگین متحرک بلندمدت برای سازگاری با این واقعیت جدید به زمان نیاز دارد.

بازگشت نهنگ های بیت کوین

علاوه بر این، اشتهای خرید در میان نهنگ های بیت کوین در حال بازگشت است. از مارس به بعد کاهش قابل توجهی در علاقه به خرید وجود داشته است. از سرگیری خرید نشان می دهد که محدوده قیمت فعلی علیرغم ترس گسترده، منطقه انباشت مناسبی است.

منبع: CoinGape

همچنین بخوانید: حجم معاملات بیت‌کوین از یک میلیون عبور کرد؛ چه عواملی در این رشد نقش دارند؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.