counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,444,507,583,980
حجم معاملات 124,267,192,770
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,800.55
ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 10 زمان مطالعه: 4 دقیقه

ریپل، لینک و دوج سه آلت کوین پیشروی بازار همزمان با رشد بیت کوین تا ۳۵ هزار دلار

ریپل، لینک و دوج سه آلت کوین پیشروی بازار همزمان با رشد بیت کوین تا ۳۵ هزار دلار

در روزهای اخیر قیمت بیت کوین تغییر چندانی نداشت در حالی که آلت کوین های با سرمایه بزرگ ۵ تا ۱۰ درصد افزایش یافتند. به گفته یکی از تحلیلگران، کاهش دامیننس بیت کوین نشانه‌ای از موضع سرمایه‌گذاران در معاملات با ریسک بالا است.

کانال تلگرام مارکت فلو

تحلیلگران «بایت تری» به نشانه های اولیه بالقوه فصل آلت کوین ها اشاره کرده‌اند و آلت کوین ها را در کنار بیت کوین به سبد خود اضافه کردند.

ارزهای دیجیتال جایگزین (آلت کوین ها) در روز دوشنبه ۵ تا ۱۰ درصد سود داشتند در حالی که بیت کوین (BTC) نزدیک به ۳۵۰۰۰ دلار سقوط کرد، زیرا سرمایه گذاران به سمت توکن های پر رسیک رفتند.

به دنبال تاییدیه های کلیدی شرکت ریپل، برای فعالیت و ارائه خدمات در گرجستان و دبی در هفته گذشته، ریپل در طول روز نزدیک به ۱۰ درصد رشد کرد و به عنوان چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در بالای BNB بایننس قرار گرفت.

سایر دارایی‌های دیجیتالی بزرگ مانند توکن‌های بومی شبکه‌های لایه یک کاردانو (ADA) و آوالانچ (AVAX)، توکن میم محبوب دوج کوین (DOGE)، توکن شبکه اوراکل چین لینک (LINK) و توکن یونی سواپ (UNI) ۵٪  تا ۶٪ در ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافتند.

در بازار توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT)، بلر امروز ۳۲٪ به سود خود افزود و به بیش از دو برابر شدن قیمت در یک ماه نزدیک شد، همچنین این پلتفرم برای توزیع ۳۰۰ میلیون توکن در ایردراپ ۲۰ نوامبر به کاربران آماده می‌شود.

در همین حال، بیت کوین در روز دوشنبه در محدوده ای بین ۳۵۰۰۰ دلار معامله می شود. همچنین اتر (ETH) هم تغییر چندانی نداشته است.

شاخص بازار کوین دسک (CMI)، شامل سبد وسیعی از ارزهای دیجیتال، ۰.۶ درصد رشد داشت.

کاهش دامیننس بیت کوین باعث فصل آلتکوین می شود

عملکرد بهتر آلت کوین‌ها – اگرچه تنها چند روز از آن سپری شده است – می تواند نشانه ای باشد که معامله گران به چرخش سود حاصل از افزایش تقریباً ۳۰ درصدی بیت کوین در اکتبر به دارایی های دیجیتال با ارزش کمتر ادامه می دهند.

داده‌های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که دامیننس بیت‌کوین - که بزرگترین سهم بازار دارایی‌های رمزنگاری‌شده از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را اندازه‌گیری می‌کند - از حدود ۵۴.۳ درصد در اواخر اکتبر که در آن نقطه بالاترین سطح ۳۰ ماهه بود، دوشنبه به ۵۲.۵ درصد کاهش یافته است.

همچنین بخوانید: حمایت بانک آلمانی تایتان با ۲.۱ میلیون یورو از خدمات مالی بیت کوین

متئو گرکو، تحلیلگر تحقیقاتی در Fineqia International در ایمیلی گفت:

کاهش دامیننس پس از پنج هفته متوالی افزایش، اولین نشانه افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به آلت‌کوین‌ها را نشان می‌دهد که نشان‌دهنده موضع پر ریسک تری در بازار است.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری بایت تری اشاره ای به دوره اولیه «آلت سیزن» کرد - دوره طولانی تر از بازار آلت کوین که عملکرد بهتری از قیمت BTC داشت - زیرا وسعت بازار رالی ارز دیجیتال بهبود یافت و احتمالاً پایان چرخه افزایش نرخ فدرال رزرو باعث حمایت بیشتر شد.

تحلیلگران بایت تری نوشتند:

«امروز، ما مهم‌ترین سرمایه‌گذاری را روی آلت‌کوین‌ها را انجام می‌دهیم. قیمت بیت کوین افزایش یافته است و فضا در حال دستیابی به آن است.»

این شرکت با کاهش دارایی BTC، توکن نیر (NEAR)، پلت فرم قرارداد هوشمند مبتنی بر بیت کوین، استکس (STX)، لینک و ریپل را به مجموعه مدل خود اضافه کرد.

داده‌های «بلاک چین سنتر» نشان می‌دهد در حالی که افزایش بیت کوین به آلت‌کوین‌ها نیز سرایت کرده است، هنوز به اندازه کافی برای یک فصل آلت‌کوین کامل نیست.

حدود ۵۷ درصد از ۵۰ دارایی دیجیتال برتر در ۳۰ روز گذشته عملکرد بهتری از بیت کوین داشته اند و ۳۳ درصد در ۹۰ روز گذشته عملکرد بهتری داشته اند که کمتر از آستانه ۷۵ درصدی برای واجد شرایط شدن به عنوان فصل آلت کوین است.

همچنین بخوانید: افزایش انتقال اتریوم به صرافی ها؛ آیا اتریوم ۲۰۰۰ دلاری هنوز امکان پذیر است؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.