ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,521,616,585,139
حجم معاملات 115,222,931,793
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $67,069.55
ریپل ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 2 دقیقه

دریافت تاییدیه ریپل از اداره خدمات مالی دوبی

دریافت تاییدیه ریپل از اداره خدمات مالی دوبی

ریپل در تاریخ ۲ نوامبر اعلام کرد که توکن XRP تحت نظر اداره خدمات مالی دبی (DFSA) به عنوان دارایی‌های مجاز معرفی شده است. ریپل همچنین اعلام کرد که در حال همکاری با بانک ملی گرجستان برای یک ارز دیجیتال است و به حضور بین‌المللی خود ادامه می‌دهد.

این تأیید به این معناست که شرکت‌های دارایی مجازی در صورت داشتن مجوز در مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) در منطقه اقتصادی و مرکز مالی، می‌توانند از XRP استفاده کنند.

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل گفت:

«اداره خدمات مالی دبی انتخاب و استفاده از دارایی‌های دیجیتال مانند XRP را تشویق می‌کند، این تأیید به معنای افزایش حضور ریپل در دبی است و ما به ادامه همکاری با نظارتگران برای دستیابی به توانایی کامل ارزهای دیجیتال ادامه خواهیم داد.»

اداره خدمات مالی دبی قبلاً در نوامبر ۲۰۲۲ بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و لایت‌کوین (LTC) را تأیید کرده بود. امروز همراه با XRP، تون کوین (TON) نیز تأیید شد.

ریپل اوایل سال جاری اهداف خود را برای توسعه در داخل دبی تشریح کرد. امروز اعلام شد که انتخاب مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) به عنوان مرکز منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) انجام شده است و حدود ۲۰٪ از مشتریان ریپل در این منطقه مستقر هستند.

ریپل با گرجستان بر روی لاری دیجیتال کار می کند

همچنین بخوانید: قرارگیری ریپل در فهرست ۱۰۰ شرکت فین‌تک سال ۲۰۲۳

در اخبار مرتبط، ریپل همچنین اعلام کرد که بانک ملی گرجستان این شرکت را به عنوان شریک فناوری رسمی برای پروژه آزمایشی لاری دیجیتال انتخاب کرده است.

این اعلامیه نشان می‌دهد که ریپل به عنوان شریک از میان فهرست نهایی نه نامزد انتخاب شده است. این برنامه اکنون به مرحله آزمایشی و آزمایش زنده منتقل می‌شود.

این پروژه شامل یک نسخه توکن شده از لاری گرجستان (GEL) به جای توکن XRP است. با این حال، این پروژه از پلتفرم CBDC ریپل برای ارزهای دیجیتال بانک مرکزی استفاده خواهد کرد، که به نوبه خود توسط لجر XRP (XRPL) پشتیبانی می‌شود.

طبق گزارش‌ها، مرحله آزمایشی با کاربردهای احتمالی لاری دیجیتال در بخش عمومی، برای مشاغل و کاربران خرده‌فروشی عمومی آزمایش خواهد شد.

ریپل در بیانیه مطبوعاتی خود گفت که قبلاً برنامه های آزمایشی را با دولت های پنج منطقه دیگر اعلام کرده است: بوتان، پالائو، کلمبیا، مونته نگرو و هنگ کنگ. این شرکت گفت که در حال حاضر با بیش از ۲۰ کشور دیگر نیز تعامل دارد.

همچنین بخوانید: امکان معامله ریپل و دوج کوین به PYUSD پی‌پل در Crypto.com

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.