counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,447,239,661,063
حجم معاملات 117,390,019,873
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,831.44
ریپل رمزارز فین تک
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 19 زمان مطالعه: 2 دقیقه

قرارگیری ریپل در فهرست ۱۰۰ شرکت فین‌تک سال ۲۰۲۳

قرارگیری ریپل در فهرست ۱۰۰ شرکت فین‌تک سال ۲۰۲۳

شرکت رمزارزی ریپل اعلام کرد که در پلتفرم ایکس در فهرست ۱۰۰ شرکت فین‌تک سال ۲۰۲۳ قرار گرفته است. این شرکت به خاطر اقدامات نوآورانه‌اش در مدرن‌سازی پرداخت‌های مرزی به عنوان یکی از شرکت‌های برجسته در زمینه ادغام فناوری با راهکارهای مالی به منظور تغییر و شکل‌دهی به آینده صنعت فین‌تک شناخته شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

فهرست سالیانه‌ای که توسط CBInsights منتشر می‌شود، شرکت‌های برتری را که فناوری را با راهکارهای مالی ادغام کرده و در تبدیل و تحت‌تاثیر قرار دادن صنعت فین‌تک به آینده کمک می‌کنند، به نمایش می‌گذارد.

نگاهی اجمالی به رهبران فین تک

لیست ۱۰۰ فین‌تک امسال شامل مجموعه‌ای متنوع از شرکت‌هاست که در بخش‌های مختلف صنعت فین‌تک نوآوری می‌کنند. در رده‌بندی پرداخت‌های برون مرزی Nium و TerraPay نیز در کنار ریپل قرار گرفته‌اند.

بخش بانکداری دیجیتال شامل موسساتی چون بانک Allica، bunq و C6BANK بوده است. شرکت‌هایی چون Anyfin، arc و Liberis نیز به عنوان مشارکت‌کنندگان در بخش اعطای وام شناخته شده‌اند، درحالی که در زمینه بانکداری گفتاری نیز توجه ویژه‌ای به Kasisto داده شده است.

این لیست همچنین شامل شرکت‌هایی است که در حوزه بیمه فعالیت دارند، به‌عنوان مثال AKUR8، ACCELERANT و Bolttech نیز جزء ذکرهای قابل توجهی در این زمینه محسوب می‌شوند.

همچنین بخوانید: امکان معامله ریپل و دوج کوین به PYUSD پی‌پل در Crypto.com

روندهای کلیدی توسط CBInsights

بر اساس تحلیلی که توسط CBInsights انجام شده است، شرکت‌های فهرست‌شده در مجموع حدود ۲۲ میلیارد دلار سرمایه سهام در ۳۸۱ معامله از سال ۲۰۱۹ را جذب کرده‌اند.

از میان کل گروه، ۳۱ شرکت به عنوان تک‌شاخ (Unicorn) شناخته شده‌اند، که به معنای داشتن ارزش بیش از یک میلیارد دلار و همچنان حفظ وضعیت خصوصی آن‌هاست.

نگاهی نزدیک‌تر به نمایندگی‌های دسته‌بندی نشان می‌دهد که «مدیریت هزینه» و «بیمه» هر کدام با نه شرکت در لیست اکثریت دارند.

همچنین بخوانید: انتقال ۱۰۰ میلیون XRP به ریپل برای حرکت جدید

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.