ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,184.52
بیت کوین سملر ساینتیفیک
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سملر ساینتیفیک دوباره خرید کرد؛ ۹۲۹ بیت کوین در دارایی

سملر ساینتیفیک دوباره خرید کرد؛ ۹۲۹ بیت کوین در دارایی

خریدهای استراتژیک بیت کوین سملر (Semler) با اهداف گسترده تر خزانه داری همسو است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • سملر ساینتیفیک با خرید اخیر ۱۰۱ بیت کوین، دارایی بیت کوین خود را به ۹۲۹ بیت کوین افزایش داد.
  • کل سرمایه گذاری این شرکت در بیت کوین اکنون به ۶۳ میلیون دلار می رسد.

سملر ساینتیفیک، یک شرکت مراقبت بهداشتی که اخیراً استراتژی خزانه داری بیت کوین را اتخاذ کرده است، ۱۰۱ بیت کوین دیگر (BTC) خریداری کرد و کل دارایی خود را به ۹۲۹ بیت کوین رساند، همانطور که این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه منتشر کرد.

از ماه مه سال جاری، سملر ساینتیفیک در چارچوب استراتژی گسترده تر شرکت برای ادغام بیت کوین در عملیات خزانه داری خود، ۶۳ میلیون دلار برای خرید بیت کوین هزینه کرده است. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد با استفاده از وجوه نقد حاصل از عملیات و درآمد حاصل از بیانیه ثبت نام قفسه ای، به خرید بیت کوین ادامه دهد.

داگلاس مورفی چوتوریان، مدیرعامل سملر ساینتیفیک گفت: «ما همچنان بر خرید و نگهداری بیت کوین تمرکز داریم، در حالی که از کسب وکار مراقبت های بهداشتی خود حمایت و گسترش می دهیم.»

اریک سملر، رئیس هیئت مدیره سملر ساینتیفیک، از پاسخ مثبت بازار به تصمیم سملر ساینتیفیک برای سرمایگذاری در بیت کوین ابراز خوشحالی کرد.

سملر گفت: «ما همچنان معتقدیم که بیت کوین یک سرمایگذاری جذاب است و قصد داریم با استفاده از وجوه نقد حاصل از عملیات و همچنین با پول نقد حاصل از فروش اوراق بهادار طبق بیانیه ثبت نام قفسه ای ۱۵۰ میلیون دلاری خود، پس از موثر شدن، بیت کوین های بیشتری خریداری کنیم.»

سملر ساینتیفیک خرید بیت کوین خود را در ۲۸ مه آغاز کرد و ۵۸۱ بیت کوین را به مبلغ کل ۴۰ میلیون دلار خریداری کرد. این شرکت در ماه ژوئن دو سرمایه گذاری بیت کوین در تاریخ ۶ و ۲۸ ژوئن انجام داد. علاوه بر خرید جدید بیت کوین، سملر ساینتیفیک درآمد عملیاتی قوی ۵.۴ میلیون دلاری در سه ماهه دوم گزارش کرد.

همچنین بخوانید: جدیدترین خبر ریزش بیت کوین؛ خروج ۱۶۸ میلیونی از ETF ها

استراتژی بیت کوین الهام گرفته از مایکرواستراتژی، شانس را تغییر می دهد

استراتژی بیت کوین سملر ساینتیفیک الهام گرفته از رویکرد مایکرواستراتژی است. سملر در یک کنفرانس اخیر بیت کوین گفت که سرمایگذاری های استراتژیک بیت کوین شرکت را از یک «شرکت زامبی» به یک شرکت پر رونق تبدیل کرده است.

سملر اظهار داشت: «ما در حال شنیدن صحبت های مایکل سیلور در مورد شرکت های زامبی بودیم و متوجه شدیم که احتمالاً یکی از آن شرکت ها هستیم.»

او گفت: «ما به عنوان یک هیئت مدیره تصمیم گرفتیم که این بهترین استفاده از پول نقد ما است.»

به طور مشابه، متاپلان، یک شرکت عمومی ژاپنی که از اوایل سال جاری به دلیل خریدهای مداوم بیت کوین شناخته شده است، نوسانات بالای بیت کوین را می پذیرد اما آن را فرصتی برای رشد و نقدینگی آینده می داند.

همچنین بخوانید: بیت کوین در سراشیبی؛ سقوط به ۳۵ هزار دلار؟

منبع: کریپتو بریفینگ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.