ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,526,820,303,733
حجم معاملات 141,909,509,883
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,841.36
شیبا اینو میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

شیبا با وجود افت قیمت، همچنان قوی می‌ماند!

شیبا با وجود افت قیمت، همچنان قوی می‌ماند!

شیبا اینو (SHIB) علیرغم رکود اخیر بازار، مقاومت نشان داده است. داده ها نشان می دهد که تقریباً بیش از ۷۰۰ تریلیون توکن شیبا که توسط بیش از ۶۵۰۰۰۰ آدرس کیف پول نگهداری می شود، همچنان سودآور است، که نشان دهنده اعتماد راسخ دارندگان به ارزش بلندمدت این توکن است.

مقاومت بازار شیبا اینو در برابر نوسانات

تحلیل های اخیر درون زنجیره ای، روند جالبی را در بین سرمایه گذاران شیبا اینو نشان داده است. علیرغم کاهش کلی قیمت بازار شیبا اینو (SHIB)، سرمایه گذاران همچنان به نگهداری حجم قابل توجهی از توکن ها - در مجموع ۷۳۳ تریلیون - با سودهای تحقق نیافته ادامه می دهند. این دارایی ها که توسط تقریباً ۶۵۳۵۳۰ کیف پول نگهداری می شوند، با قیمت هایی بین ۰.۰۰۰۰۰۲ تا ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار خریداری شده اند و به طور متوسط ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار قیمت دارند.

این نه تنها نشان دهنده سطح قابل توجهی از خرید است، بلکه نشان دهنده پایه گسترده ای از سرمایه گذارانی است که با ارزش گذاری های پایین تر وارد بازار شده اند و علیرغم نوسانات قیمت این ارز، همچنان در سود هستند.

شاخص «قیمت سر به سر»، ابزاری حیاتی که از داده های درون زنجیره ای به دست آمده است، نشان می دهد که بسیاری از دارندگان شیبا هنوز از نظر مالی در سود هستند. این می تواند به یک استراتژی جمعی در بین دارندگان برای تحمل نوسانات قیمت کوتاه مدت، با چشم انداز بازده بالقوه بلندمدت اشاره داشته باشد.

چنین داده هایی این تصور را تقویت می کند که شیبا چیزی فراتر از یک دارایی سفته بازی است و به اعتقاد عمیق‌تر جامعه آن به پتانسیل آینده این توکن اشاره دارد.

چشم انداز بلندمدت و توسعه های اکوسیستم

با وجود کاهش ۵.۲ درصدی در هفته گذشته و ۱۱.۹ درصدی در ماه گذشته، شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۳.۳ درصدی قیمت خود بوده و با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۳۸۹ دلار معامله می شود. قابل توجه است که این مسیر صعودی ارزش، حجم معاملات این دارایی را نیز نشان می دهد که از کمتر از ۴۰۰ میلیون دلار در هفته گذشته به بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در حال حاضر افزایش یافته است.

همچنین بخوانید: میم کوین‌های بونک و ربل ساتوشی؛ رقیب جدید شیبا اینو؟

این بهبود با گام های توسعه قابل توجه در اکوسیستم شیبا اینو، به ویژه تکمیل یک هارد فورک در راه حل بلاک‌چین لایه ۲ آن، شیباریوم، همسو است. هارد فورک شیباریوم که در ارتفاع بلوک ۴۵۰۴۵۷۶ اجرا شد، پیشرفت هایی را برای بهبود قابلیت استفاده و کارایی تراکنش معرفی کرد. این پاسخی به بازخورد جامعه بود که خواستار عملکرد بهتر و هزینه های کمتر بود.

انتظار می رود این ارتقا سرعت تراکنش ها را افزایش دهد و کارمزد تراکنش ها را در شیباریوم تثبیت کند و هزینه ها را برای کاربران قابل پیش بینی تر کند. علاوه بر این، تمرکز دوگانه هارد فورک اخیر بر روی بهبود اجزای Bor و Heimdall شیباریوم، به دنبال اصلاح زیرساخت فنی پلتفرم است.

تیم شیبا اینو با بهبود محاسبه تأیید همگام سازی وضعیت و اطمینان از قطعی بودن قطعی، به نظر می رسد علاقه مند به بهبود قابلیت اطمینان و مقیاس پذیری شبکه است.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: شیبا اینو مشکل شیباریوم را رفع کرد، آیا صعود در پیش است؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.