ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,934,597,438,138
حجم معاملات 82,492,842,215
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,152.26
سولانا تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر سولانا؛ پیش بینی رشد ۴۵۰ درصدی و سولانای ۸۴۰ دلاری

تحلیلگر سولانا؛ پیش بینی رشد ۴۵۰ درصدی و سولانای ۸۴۰ دلاری

سولانا بدون شک پس از افزایش بیش از ۱۰۰۰ درصدی در یک سال، یکی از برندگان این چرخه بوده است.علاوه بر این، رشد صعودی توسط چندین میم کوین ویروسی در بلاک چین سولانا که در طول سال گذشته به ارزش بازار میلیارد دلاری رسیدند، تسریع شد.

کانال تلگرام مارکت فلو

در حالی که قیمت SOL در سقوط گسترده بازار که در ماه ژوئن رمزارز را تحت تاثیر قرار داد، تحت تاثیر قرار گرفت، اما حرکت گاوی آن به دور از فرسایش بوده است زیرا پیش بینی ها همچنان ادامه دارد و انتظار می رود قیمت SOL بالاترین رکورد خود در سال ۲۰۲۱ را شکست دهد.

سولانا برای حرکت صعودی آماده است

یک تحلیلگر رمزنگاری ناشناس که با نام مستعار «NoLimit» در وب سایت تریدینگ ویو فعالیت می کند، سناریوی گاوی را برای قیمت سولانا ارائه کرده است. این احساس گاوی ناشی از تعدادی از تحولات در نمودار SOL و بازار کلی رمزنگاری است.

برای قیمت سولانا، تحلیلگر رمزنگاری توضیح می دهد که یک الگوی فنجان و دسته بزرگ در حال شکل گیری روی نمودار است. این شکل گیری مهم است زیرا از نظر تاریخی صعودی بوده و در سال ۲۰۲۱ ظاهر شد، زمانی که قیمت سولانا به بالاترین رکورد کنونی خود یعنی بالاتر از ۲۵۰ دلار رسید.

علاوه بر این، تحلیلگر رمزنگاری همچنین به اکستنشن فیبوناچی اشاره می کند که نشان می دهد قیمت SOL در حال رسیدن به بالاترین رکورد جدید است. این اکستنشن نشان می دهد که SOL به ۵۵۰ دلار و حتی تا ۸۴۰ دلار افزایش می یابد که ۴۵۰ درصد نسبت به ارزش فعلی آن افزایش خواهد یافت.

وقتی صحبت از بازارهای گاوی به میان می آید، تحلیلگر رمزنگاری به صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) به عنوان دلیل دیگری اشاره می کند که چرا قیمت سولانا در حال رسیدن به بالاترین رکورد خود است. انتظار می رود که معاملات صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم به زودی آغاز شود و قیمت را تحت تأثیر قرار داده است، با پیش بینی تحلیلگران مبنی بر اینکه قیمت ETH را تا ۵۰۰۰ دلار افزایش دهد.

همچنین بخوانید: برنامه باگ بانتی یک میلیونی سولانا برای میم کوین ها و گالاکسی فاکس

SOL شاهد افزایش فشار خرید است

به تنهایی، ارز دیجیتال سولانا تاکنون عملکرد خوبی داشته است. طبق داده های وب سایت ردیابی توکن های زنجیره ای کوین مارکت کپ، حجم معاملات روزانه SOL در آخرین روز بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته است تا حجم معاملات خود را به بالای ۲ میلیارد دلار برساند.

با توجه به اینکه قیمت در روز گذشته افزایش یافته است، این نشان می دهد که قیمت سولانا شاهد فشار خرید است، چیزی که در دراز مدت برای این کوین صعودی است. حالا، اگر این فشار خرید ادامه پیدا کند، پس این آلت کوین می تواند به زودی شاهد بالاترین رکورد خود باشد.

در حال حاضر، قیمت SOL کمی بالاتر از ۱۵۱ دلار معامله می شود و در روز گذشته از ۴.۵۹ درصد سود برخوردار است. در نمودارهای هفتگی و ماهانه، قیمت به ترتیب ۷.۲۲ درصد و ۵.۰۸ درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت سولانا

همچنین بخوانید: تحلیل سولانا؛ کارشناسان ۱۰۰ درصد افزایش را محتمل می دانند

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.