ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,044.75
سولانا میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 25 زمان مطالعه: 4 دقیقه

برنامه باگ بانتی یک میلیونی سولانا برای میم کوین ها و گالاکسی فاکس

برنامه باگ بانتی یک میلیونی سولانا برای میم کوین ها و گالاکسی فاکس

گالاکسی فاکس، یک بازی کسب درآمد، با اشاره به ۱۰۰٪ زمان فعالیت و پردازش تراکنش های جهانی، پلتفرم قراردادهای هوشمند قدرتمند اتریوم را انتخاب می کند.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • سولانا قصد دارد مشکلات مربوط به قابلیت اطمینان را برطرف کند.
  • برنامه ی باگ بانتی فایردنسر با پاداش ۱ میلیون دلاری فعال شده است.
  • گالاکسی فاکس و میم کوین ها از ارتقای زیرساخت بهره مند می شوند.

تمام بلاک چین های عمومی مانند اتریوم، بیت کوین و لایت کوین یک وجه مشترک دارند: آن ها بسیار قابل اعتماد هستند. آن ها پس از راه اندازی، به کار خود ادامه می دهند و پردازش تمام تراکنش ها را بدون توجه به زمان و مکان تضمین می کنند. قدرت و امنیت آن ها، همانطور که در اتریوم، پلتفرم قراردادهای هوشمند، مشاهده می شود، دلیلی است که گالاکسی فاکس، یک بازی کسب درآمد، تصمیم گرفت قراردادهای هوشمند خود را بر روی آن پیاده سازی کند.

سولانا در حال رفع مشکلات قابلیت اطمینان، برنامه ی باگ بانتی فایردنسر فعال است

در حالی که سولانا از سرعت تراکنش بالا و کارمزد پایین برخوردار است، اما شبکه آن در مقایسه با ترون یا اتریوم، ضعیف و غیرقابل اعتماد است. Jump Crypto برای رفع این مشکل، در حال ساختن اعتبارسنج فایردنسر از ابتدا است.

این اعتبارسنج، همانند Besu یا Geth در اتریوم، به پردازش تراکنش ها و حفظ تمرکززدایی و امنیت شبکه کمک می کند. اعتبارسنج فایردنسر، مکمل اعتبارسنج موجود خواهد بود، به این معنی که اپراتورهای گره سولانا حق انتخاب دارند که منجر به محیطی متنوع تر می شود.

مهمتر از همه، از آنجایی که فایردنسر با کد جدیدی کار می کند، سازندگان آن می گویند هدفشان این است که سولانا را کارآمدتر کنند. این امر ضروری است زیرا در طول ماه های گذشته، سولانا به عنوان پلتفرمی ​​مورد علاقه برای میم کوین ها تبدیل شده است و هم توسعه دهندگان و هم معامله گران را به خود جذب می کند. برخی از تحلیلگران می گویند که از طریق فایردنسر، سولانا اکنون می تواند بیش از ۱ میلیون تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

هفته ها پس از راه اندازی صفحه ی اعتبارسنج فایردنسر، Jump Crypto اخیراً یک برنامه ی باگ بانتی ۴۲ روزه را اعلام کرد. تمام توسعه دهندگانی که قصد مشارکت دارند، باید جزئیات خود را به عنوان بخشی از KYC ارسال کنند. مبلغ ۱ میلیون دلار برای باگ های کشف شده در نظر گرفته شده است. بسته به اهمیت نقص کشف شده، توسعه دهندگان می توانند کل مبلغ یا بخشی از پاداش را دریافت کنند.

هیجان پیرامون فایردنسر مشهود است. تحلیلگران خوش بین هستند که پس از راه اندازی رسمی این اعتبارسنج سولانا و ارتقا و پذیرش این زیرساخت جدید توسط اپراتورهای گره موجود، میم کوین ها بیشترین سود را خواهند برد.

امنیت، پشتوانه ای برای گالاکسی فاکس و میم کوین ها

از آنجایی که فرهنگ میم در حال گسترش است، گالاکسی فاکس، یک بازی کسب درآمد (P2E) که میم کوین ها را ادغام می کند، یکی از بزرگترین ذی نفعان خواهد بود.

همچنین بخوانید: تحلیل سولانا؛ کارشناسان ۱۰۰ درصد افزایش را محتمل می دانند

از زمان عرضه بازی بلاک چینی خود در ماه مه، گالاکسی فاکس به سرعت در حال پیشرفت است. دلیل این امر را به راحتی می توان فهمید: در حالی که بازی ساده است و به بازیکنان امکان پرورش و مبارزه با روباه های دیجیتال (که به عنوان NFT های ارزشمندی وجود دارند) را می دهد، بازیکنان فعال با GFOX پاداش می گیرند.

همانطور که طراحی شده است، تمام پیروزی ها به پاداش تبدیل می شوند و مشارکت را تشویق می کنند و به ایجاد یک جامعه بسیار پر جنب و جوش کمک می کنند.

GFOX یک توکن ERC-20 است که برای تجارت در یونی سواپ، یکی از DEX های پیشرو در اتریوم، در دسترس است. این توکن در ماه آوریل پس از یک پیش فروش فوق العاده موفق که در آن پروژه میلیون ها دلار از جامعه جمع آوری کرد، فهرست شد.

همجوشی استراتژیک بازی و توکن های میم کوین دلیل آن است که عرضه نهایی فایردنسر بادهای موافقی را برای GFOX فراهم می کند.

برخلاف پپه (PEPE) یا بونک (BONK)، برای مثال، توکن ERC-20 فراتر از تبلیغات ارائه می دهد. این توکن دارای کاربرد عالی و برای بازی P2E ضروری است، به همین دلیل است که تحلیلگران انتظار دارند این توکن یکی از بهترین عملکردها را در سال ۲۰۲۴ داشته باشد.

نتیجه

تغییر اجتناب ناپذیر است، به خصوص در ارزهای دیجیتال، جایی که همه چیز با سرعت بالا پیش می رود. سولانا قصد دارد زیرساخت خود را تقویت کند و از طریق فایردنسر قابلیت اطمینان را بهبود بخشد. به عنوان یک مکان ترجیحی برای پروژه های توکن های میم، یک محیط امن و قابل اعتماد به فعالیت و اعتماد بیشتر ترجمه می شود. این احتمالاً به کل بازار سرایت می کند و پروژه های باکیفیتی مانند گلکسی فاکس (Galaxy Fox) را در سایر اکوسیستم هایی مانند اتریوم و آوالانچ افزایش می دهد.

همچنین بخوانید: سولانا در آستانه «سهموی» شدن با نزدیک شدن فایردنسر؟

منبع: کریپتو دات نیوز
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.