ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,156,673,988,587
حجم معاملات 179,171,944,541
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $58,195.69
پی پال سولانا
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سولانا و پی پال؛ استیبل کوین با قابلیت «انتقالات محرمانه»

سولانا و پی پال؛ استیبل کوین با قابلیت «انتقالات محرمانه»

انتقالات محرمانه به مامله گران این امکان را می دهد که در حالی که برای اهداف نظارتی قابل مشاهده هستند، برای مشتریان خود محرمانگی مبلغ تراکنش را فراهم کنند.

کانال تلگرام مارکت فلو

استیبل کوین PYUSD پی‌پال که به تازگی بر روی سولانا مستقر شده است، به عنوان یک ویژگی اضافی، «انتقالات محرمانه» را ارائه خواهد کرد. در تاریخ ۲۹ می، پلتفرم پرداخت پی‌پال اعلام کرد که استیبل کوین دلاری PYUSD خود را بر روی سولانا راه اندازی کرده است، که قبلا فقط بر روی اتریوم در دسترس بود.

طبق یک پست وبلاگ سولانا در تاریخ ۲۹ می، یکی از افزونه‌های قابل توجهی که برای PYUSD راه‌اندازی شده است، «انتقالات محرمانه» است که به بازرگانان این امکان را می‌دهد «در حالی که برای اهداف نظارتی قابل مشاهده هستند، برای مشتریان خود محرمانگی مبلغ تراکنش را فراهم کنند».

ودی ورتهایمر، بیت کوینر، در پستی در تاریخ ۲۹ می گفت: «این بسیار شبیه به «تراکنش‌های محرمانه» به نظر می رسد، ویژگی‌ای که توسعه‌دهندگان بیت‌کوین برای تقریباً یک دهه در مورد آن صحبت کرده‌اند، اما هرگز ساخته نشده است، و شما به من می‌گویید کاربران پی‌پال اولین نفری خواهند بود که آن را در اختیار خواهند داشت؟»

مرت متمتاز، مدیرعامل هلیوس لبز (Helius Labs)، گفت: «پی‌پال صرفاً به خاطر سرعت به سولانا گسترش پیدا نکرد»، سپس افزود:

سولانا همچنین به طور مستقیم روی L1 امکان انتقال محرمانه و برنامه ریزی توکن را به صورت داخلی فراهم می کند. تنها انتقال های محرمانه یک تغییر اساسی هستند.

امکان برنامه ریزی بیشتر شامل «قلاب های انتقال» است که امکان فراخوانی برنامه های خاص را با هر انتقال توکن فراهم می کند و کنترل بیشتری را بر دارایی برای کیف پول ها امکان پذیر می سازد. بنیاد سولانا اعلام کرد، استاندارد الحاقیه توکن سولانا که چارچوب‌های انطباق را مطابق با استاندارد توکن SPL ارائه می‌کند، مزایای متعددی را برای استیبل کوین پی‌پال به همراه دارد.

همچنین بخوانید: امکان معامله ریپل و دوج کوین به PYUSD پی‌پل در Crypto.com

این موارد شامل توسعه و آزمایش کاهش یافته، قابلیت‌های «اتصال و اجرا» آماده برای شرکت و انعطاف‌پذیری است.

بنیاد سولانا توضیح داد: «الحاقیه‌های توکن (TE) یک استاندارد باز هستند که به PYUSD اجازه می‌دهند نه تنها در اکوسیستم پی‌پال، بلکه خارج از پی‌پال با هر کیف پول، صرافی یا کتابخانه سازگاری ادغام و استفاده شود».

بر اساس گفته های صادرکننده پکسوس، PYUSD در آگوست ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد و عمدتاً با توافقنامه‌های بازخرید معکوس خزانه‌داری ایالات متحده پشتیبانی می‌شود. طبق گفته کوین گکو، عرضه در گردش آن از ابتدای سال جاری ۵۰ درصد افزایش یافته است و حجم معاملات ۲۴ ساعته استیبل کوین حدود ۱۸ میلیون دلار است.

طبق گفته کاوشگر شبکه سولانا، این استیبل کوین که توسط شرکت اعتماد پکسوس صادر شده است، پیش از این تنها بر روی اتریوم در دسترس بود. کل گردش در حدود ۴۰۰ میلیون دلار است و عرضه فعلی در سولانا ۵ میلیون دلار است.

منبع: CoinTelegraph

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.