ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,320,846,787,992
حجم معاملات 138,463,133,372
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,966.75
سولانا تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ETF سولانا؛ ون اک و 21Shares مجوز Cboe را کسب کردند

ETF سولانا؛ ون اک و 21Shares مجوز Cboe را کسب کردند

این دو شرکت مدیریت دارایی که در ماه ژوئن اسناد S-1 خود را ارائه کرده بودند، محصولات خود را در بازار بورس Cboe لیست خواهند کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • طبق بایگانی Cboe، برنامه های VanEck و 21Shares برای راه اندازی یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر سولانا تأیید شد.
  • بورس اختیارات هیئت مدیره شیکاگو (Cboe) روز دوشنبه با ارسال اسناد 19b-4 به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) درخواست لیست کردن ETF های سولانا بالقوه VanEck و 21Shares را ارائه کرد.
  • پس از تأیید رسید پرونده توسط SEC، پنجره ۲۴۰ روزه ای برای تنظیم کننده باز می شود تا محصولات را تأیید یا رد کند.

بورس اختیارات هیئت مدیره شیکاگو (Cboe) رسماً از SEC درخواست کرده است تا به مدیران دارایی VanEck و 21Shares اجازه دهد یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر سولانا را به بازار عرضه کنند.

این بورس روز دوشنبه اسنادی را با عنوان 19b-4 به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارائه کرد و درخواست لیست کردن این محصولات را در صورت تأیید توسط تنظیم کننده داشت. پس از تأیید رسید پرونده توسط SEC، پنجره ۲۴۰ روزه ای باز می شود که در آن تنظیم کننده موظف است در مورد محصولات، که با (SOL) پشتیبانی می شود، تصمیم گیری کند.

راب ماروکو، رئیس جهانی لیستینگ ETP در Cboe Global Markets در بیانیه ای گفت: «پس از موفقیت در لیست کردن اولین صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین در ایالات متحده در بورس خود و کسب تأییدیه SEC برای ثبت قوانین ما برای لیست کردن صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم، اکنون به علاقه رو به افزایش سرمایه گذاران به سولانا - سومین ارز دیجیتال پر معامله پس از بیت کوین و اتریوم - رسیدگی می کنیم.»

Cboe در حال حاضر شش مورد از ۱۰ صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین موجود، از جمله محصولات صادر شده توسط Fidelity، Ark/21Shares و VanEck را فهرست می کند. همچنین در صورت تأیید، بازار لیستینگ پنج صندوق قابل معامله در بورس اتریوم خواهد بود.

همچنین بخوانید: شاخص ها نشان دهنده رشد قریب الوقوع سولانا

تحلیلگران صنعت انتظار دارند که SEC تا این هفته صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم را تایید کند، با این حال بسیاری از ناشران در روز جمعه و اوایل دوشنبه فرم های S-1 اصلاح شده را ثبت کردند. ممکن است دور دیگری از پرونده های اصلاح شده وجود داشته باشد، زیرا در آخرین ارسال ها هیچ اطلاعاتی در مورد کارمزد وجود ندارد.

هر دو VanEck و 21Shares در ماه ژوئن یکی از پرونده های لازم برای لیست کردن یک ETF، یعنی S-1 را که برای زمانی که یک نهاد به دنبال ارائه یک اوراق بهادار جدید در بازار است، الزامی است، ارائه کردند. ارائه 19b-4 دومین مرحله ضروری در این فرآیند است زیرا SEC را از تغییر قانون پیشنهادی توسط یک سازمان خودتنظیم کننده (SRO) مانند بورس مطلع می کند.

همچنین بخوانید: رشد ۸ برابری میم کوین های سولانا در سال ۲۰۲۴ نسبت به اتریوم!

منبع: کوین دسک
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.