counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,453,253,052,727
حجم معاملات 130,619,922,097
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,911.81
سولانا ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 27 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سولانا در بحران: ۷۵% تراکنش‌ها با شکست!؟

سولانا در بحران: ۷۵% تراکنش‌ها با شکست!؟

شبکه سولانا به نظر می رسد در حال تلاش برای پاسخگویی به تقاضای سیری ناپذیر برای میم کوین ها است، زیرا داده ها نشان می دهد که حدود ۷۵ درصد از تراکنش ها در شبکه در حال حاضر با شکست مواجه می شوند.

کانال تلگرام مارکت فلو

حدود سه چهارم از کل تراکنش‌ها در شبکه سولانا در بحبوحه فعالیت‌های ناشی از جنون اخیر میم کوین در سولانا با شکست مواجه شده‌اند. با این حال، طرفداران این شبکه می‌گویند که داده‌ها به طور گسترده تفسیر اشتباه شده‌اند.

داده‌های Dune Analytics نشان می‌دهد که در تاریخ ۴ آوریل، کمی بیش از ۷۵ درصد از تمام تراکنش‌های «بدون رای» سولانا با شکست مواجه شده‌اند که بالاترین نرخ شکست در تاریخ است. این افزایش با اعتراضات اخیر کاربران سولانا در رسانه‌های اجتماعی همراه بوده است که از تراکنش‌های ناموفق و تجربه کاربری ضعیف شکایت دارند.

یک معامله‌گر ناشناس به نام «آلت کوین شرپا» در تاریخ ۴ آوریل در پستی اعلام کرد که همچنان معتقد است سولانا خود را به عنوان شبکه بلاکچین برای پذیرش خرده‌فروشی تثبیت می‌کند، اما خاطرنشان کرد که تجربه کاربری فعلی در حال حاضر چندان ایده‌آل نیست.

«با اینکه من فکر می‌کنم SOL زنجیره خرده فروشی این دوره است - تجربه اخیرا بسیار وحشتناک است.»

یا شاید ربات اسپم باشد

با این حال، مرت مومتاز، طرفدار سرسخت سولانا و مدیرعامل هلیوس، در تاریخ ۴ آوریل در پستی به ادعای شکست ۷۵ درصدی تراکنش‌ها اعتراض کرد و خاطرنشان کرد که اکثریت قریب به اتفاق تراکنش‌های ناموفق «بدون رای» صرفاً «اسپم ربات» هستند.

وی گفت: «این معمولاً برای کاربران مشکل بزرگی نیست زیرا کیف پول شما تراکنش را شبیه سازی می کند و به شما اطلاع می دهد که به هر حال کار نخواهد کرد». مومتاز ادعا کرد که نمودار تراکنش‌های ناموفق «راه خوبی برای ارزیابی تأثیر کاربر نیست زیرا اکثر کاربران از ابتدا به آنجا نمی‌رسند.»

او افزود: «حدود ۹۵ درصد از کل آن نمودار فقط مربوط به ربات‌هایی است که در تلاش برای آربیتراژ شکست می‌خورند.»

همچنین بخوانید: سولانا و بیس: افت ۱۹ و ۱۲ درصدی، زنگ خطر برای میم‌کوین‌ها؟

علاوه بر این، مومتاز توضیح داد که از آنجایی که بخش زیادی از این فعالیت‌های اسپم قبل از فرآیند زمان‌بندی رخ می‌دهد، افزایش کارمزد اولویت تراکنش کمکی نمی‌کند و «افزایش آن بالاتر از میانگین مشخص» باعث می‌شود کاربران «پول خود را هدر دهند». وی افزود که بعید است ارتقاء شبکه سولانا ۱.۱۸ آتی این مشکلات را حل کند و این احتمال وجود دارد که تجربه کاربری در سولانا برای مدتی همچنان ضعیف باقی بماند.

«آنچه مورد نیاز است، وصله‌های شبکه‌ای است و آنها به زودی منتشر خواهند شد.»

آناتولی یاکوونکو، مدیرعامل سولانا، برای ابراز ناراحتی خود از فرآیند بهبود باگ‌های تراکم در شبکه به رسانه‌های اجتماعی روی آورد. یاکوونکو در تاریخ ۵ آوریل در پستی اعلام کرد: «مقابله با باگ‌های تراکم بسیار بیشتر از خرابی کامل عمر شبکه آزاردهنده است. دومی یک بار و تمام است، اشکال شناسایی و پچ (وصله) شده است و زنجیره ادامه می یابد. ارسال سریع غیرممکن است.»

قیمت سولانا (SOL) در هفته گذشته حدود ۳ درصد کاهش یافته است و پس از یک رالی ۴۵ درصدی در ماه گذشته کمی کاهش یافته است. طبق داده‌های کوین گگو، کاهش هفتگی اخیر باعث شده است که به پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بازگردد. SOL در حال حاضر ارزش کل ۸۱ میلیارد دلاری را در اختیار دارد و پس از بایننس کوین (BNB) بایننس (۸۹ میلیارد دلار) قرار دارد.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: سولانا در سراشیبی، O2T مقصد جدید سرمایه‌گذاران

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.