ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,501.03
سولانا تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت سولانا در چالش سطح ۲۰۰ دلار؛ خریداران همچنان می خرند

قیمت سولانا در چالش سطح ۲۰۰ دلار؛ خریداران همچنان می خرند

سولانا افزایش قیمت خود را تا بالای ۱۸۰ دلار ادامه داد. قیمت SOL اکنون برای رسیدن به سطح ۲۰۰ دلار تلاش می کند و برخی نشانه های اصلاح نزولی را نشان می دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت سولانا اصلاح نزولی خود را از منطقه ۱۹۲ دلار در مقابل دلار آمریکا آغاز کرد.
  • قیمت اکنون زیر ۱۸۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • شکستی زیر خط روند صعودی کلیدی با حمایت در سطح ۱۸۷ دلار در نمودار ساعته جفت ارز SOL/USD (منبع داده از صرافی کراکن) رخ داده است.
  • این جفت ارز ممکن است تا زمانی که زیر حمایت ۱۷۵ دلار تثبیت نشود، افزایش دیگری را آغاز کند.

قیمت سولانا نتوانست سطح ۲۰۰ دلار را آزمایش کند

قیمت سولانا در منطقه مثبت باقی ماند و با شکست بیت کوین و اتریوم، افزایش خود را گسترش داد. این ارز دیجیتال بالای سطوح مقاومتی ۱۸۰ و ۱۸۵ دلار معامله شد. در نهایت، سطح ۱۹۲ دلار را آزمایش کرد و برای رسیدن به ۲۰۰ دلار تلاش کرد. یک سقف قیمتی نزدیک به ۱۹۳.۸۶ دلار تشکیل شد و قیمت اصلاح نزولی خود را آغاز کرد. حرکتی زیر سطوح حمایت ۱۹۰ و ۱۸۸ دلار رخ داد. قیمت زیر سطح اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶ درصدی حرکت صعودی از کف ۱۶۵ دلار تا سقف ۱۹۳ دلار کاهش یافت.

علاوه بر این، شکستی زیر خط روند صعودی کلیدی با حمایت در سطح ۱۸۷ دلار در نمودار ساعته جفت ارز SOL/USD رخ داد. سولانا اکنون زیر ۱۸۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. خریداران اکنون در نزدیکی حمایت ۱۸۰ دلار و سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصدی حرکت صعودی از کف ۱۶۵ دلار تا سقف ۱۹۳ دلار فعال هستند. در سمت بالا، قیمت با مقاومت نزدیک به سطح ۱۸۵ دلار روبرو است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۸۸ دلار قرار دارد.

نمودار تحلیل تکنیکال سولانا

یک بسته شدن موفق بالای مقاومت ۱۸۸ دلار می تواند زمینه را برای افزایش ثابت دیگری فراهم کند. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۱۹۲ دلار است. هرگونه افزایش بیشتر ممکن است قیمت را به سمت سطح ۲۰۰ دلار سوق دهد.

ریزش بیشتر سولانا؟

اگر سولانا نتواند بالای مقاومت ۱۸۵ دلار افزایش یابد، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت پایین نزدیک به سطح ۱۸۰ دلار است. حمایت اصلی اول نزدیک به سطح ۱۷۵ دلار قرار دارد. شکست زیر سطح ۱۷۵ دلار ممکن است قیمت را به سمت ۱۶۵ دلار بفرستد. در صورت بسته شدن زیر حمایت ۱۶۵ دلار، قیمت ممکن است در کوتاه مدت به سمت حمایت ۱۵۵ دلار کاهش یابد.

همچنین بخوانید: رشد چشمگیر سولانا؛ بالاترین قیمت ماهانه به ثبت رسید

شاخص های فنی

MACD ساعته - MACD برای SOL/USD در منطقه نزولی در حال افزایش است.

RSI ساعته (شاخص قدرت نسبی) - RSI برای SOL/USD زیر سطح ۵۰ قرار دارد.

سطوح حمایت اصلی - ۱۸۰ و ۱۷۵ دلار.

سطوح مقاومت اصلی - ۱۸۵ و ۱۸۸ دلار.

همچنین بخوانید: سولانا ۴۱ میلیون دلار در ۲ روز جهش کرد! SOL Edge به ۵۰٪ نزدیک می شود!

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.