ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,104,504,222,145
حجم معاملات 138,245,709,119
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,877.46
استکس بلاک چین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارتقای ناکاموتو استکس؛ بزرگترین شبکه لایه دوم بیت کوین

ارتقای ناکاموتو استکس؛ بزرگترین شبکه لایه دوم بیت کوین

شبکه بزرگترین لایه ۲ بیت کوین، استکس، این هفته با شروع به کار ارتقای ناکاموتو، در کانون توجه خواهد بود.

کانال تلگرام مارکت فلو

توکن استکس (STX) روز دوشنبه ۲۶ آگوست، با افزایش ۶۸% از پایین ترین سطح خود در ماه آگوست، در قیمت ۱.۸۰ دلار معامله می شد. این توکن با شروع به کار توسعه دهندگان در اجرای ارتقای ناکاموتو، مهم ترین رویداد در تاریخ این پلتفرم، مورد توجه خواهد بود.

طبق یک پست اخیر در X توسط توسعه دهندگان، انتظار می رود این ارتقا یک بازی گردان برای شبکه باشد. این ارتقا زمان متوسط تراکنش را از ۱۰ دقیقه به تنها چند ثانیه کاهش خواهد داد و موارد استفاده جدیدی مانند ضرب توکن های استیکینگ مایع، سپرده کردن آن ها در برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و قرض گرفتن در برابر نقدینگی را امکان پذیر خواهد کرد.

در نتیجه، ارتقای ناکاموتو تسهیل خواهد کرد:

• تعامل با برنامه های DeFi در چند ثانیه

• پیاده سازی استراتژی های DeFi که نیاز به بلوک های سریع دارند

• جذب سازندگان به دنبال ساخت موارد استفاده با گذردهی بالا بر روی بیت کوین.

۴/۴

— stacks.btc (@Stacks) ۲۵ اوت ۲۰۲۴

ارتقای ناکاموتو همچنین راه را برای sBTC آینده، دارایی گره خورده ۱:۱ به بیت کوین (BTC)، هموار خواهد کرد. این امر استفاده از بیت کوین در DeFi، توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و بازی را ساده تر خواهد کرد و آن را از بیت کوین بسته بندی شده (wBTC) متمایز خواهد کرد که به یک متولی واحد سپرده می شود. برخلاف wBTC، sBTC غیرمتمرکز خواهد بود و ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر سانسور، کارایی هزینه و امنیت بالا را ارائه می دهد.

پس از تکمیل فرآیند ارتقا، توسعه دهندگان انتظار دارند که این امر سازندگان بیشتری را در بخش هایی مانند بازی و NFT جذب کند.

استکس، بزرگترین شبکه لایه ۲ برای بیت کوین، ده ها توسعه دهنده مانند کیف پول ها، NFTها و اجتماعیFi را جذب کرده است. اکوسیستم DeFi آن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار دارایی جمع آوری کرده است، با StackingDAO، ALEX، Zest و بیت فلو به عنوان بزرگترین بازیگران در اکوسیستم.

شبکه های لایه ۲ در چند سال گذشته رشد چشمگیری داشته اند. آربیتروم (ARB) به بزرگترین بازیگر در این صنعت تبدیل شده است در حالی که شبکه هایی مانند بیس، اپتیمیسم و بلست شاهد حرکت قوی هستند.

استکس پشتیبانی کلیدی را تغییر می دهد

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت توکن استکس

توکن STX از پایین ترین سطح این ماه در ۱.۰۶۳۸ دلار به ۱.۸۰ دلار بازگشته است. در این بازگشت، از میانگین متحرک ۵۰ روزه عبور کرده و سمت بالایی کانال نزولی را به یک سطح حمایت جدید تبدیل کرده است. استکس همچنین کمی بالاتر از نقطه بازگشت ۶۱.۸% حرکت کرده است. بنابراین، این توکن ممکن است همچنان افزایش یابد زیرا گاوها به نقطه بازگشت ۵۰% در ۲.۱۱ دلار، ۲۰% بالاتر از سطح ۲۶ آگوست، هدف می گیرند.

منبع: کریپتو دات نیوز
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.