ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,125.42
سانداگ میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش خیره کننده ۴۳۳ درصدی سانداگ؛ آیا قیمت به یک دلار می رسد؟

افزایش خیره کننده ۴۳۳ درصدی سانداگ؛ آیا قیمت به یک دلار می رسد؟

در سال های اخیر، ارزهای دیجیتال با مضمون شوخی (meme coins) در صنعت کریپتو جایگاه ویژه ای یافته اند. هر از گاهی برخی از این ارزها به مرکز توجه سرمایه گذاران تبدیل می شوند.

کانال تلگرام مارکت فلو

زمانی دوج کوین (Doge) و سپس شیبا اینو (Shiba Inu) و پپه (Pepe) مورد توجه قرار داشتند و اکنون به نظر می رسد که نهنگ های کریپتو به آخرین ارز دیجیتال شوخی در شبکه ترون، یعنی سان داگ، علاقه مند شده اند.

این توکن با موضوع سگ، در یک ماه گذشته با افزایش خیره کننده ۴۳۳ درصدی، رشد چشم گیری داشته است. تنها در ۷ روز گذشته، این ارز ۶۷ درصد دیگر افزایش قیمت را تجربه کرده و معامله گران را نسبت به پتانسیل آینده اش هیجان زده کرده است. با هجوم سرمایه گذاران بزرگ به سان داگ، بسیاری این سوال را مطرح می کنند که آیا این توکن به زودی به قیمت ۱ دلار خواهد رسید؟ فعالیت های نهنگ ها که قیمت این ارز را به شدت بالا برده است، سان داگ را به موضوع داغ این روزهای ارزهای شوخی تبدیل کرده و به نظر می رسد که روند صعودی اش ادامه دار خواهد بود.

سان داگ چیست؟

سان داگ، اصلی ترین ارز دیجیتال با موضوع سگ در شبکه ترون است. این ارز در ۱۵ اوت و کمی پس از معرفی پلتفرم سان پامپ توسط جاستین سان، خالق ترون، راه اندازی شد. این پلتفرم به منظور ترویج راه اندازی عادلانه ارزهای شوخی ایجاد شده است.

اگرچه سان داگ به عنوان یک میم کوین ساده شروع به کار کرد، اما به سرعت رشد کرده و افزایش نقدینگی آن در بلاکچین ترون یکی از عوامل کلیدی پشت محبوبیت این ارز است. همچنین، تخصیص ۱۰ میلیون دلاری جاستین سان به برنامه انگیزشی توسعه اکوسیستم شوخی ها، اعتبار این ارز را افزایش داده است. این ابتکار از توکن های نوظهور حمایت می کند و به جلوگیری از کلاهبرداری های مالی کمک می کند.

افزایش قیمت با فعالیت نهنگ ها قیمت سان داگ به دلیل فعالیت های نهنگ های کریپتو به شدت افزایش یافته است. به تازگی یک نهنگ کریپتو، ۳.۵۲ میلیون توکن سان داگ خریداری کرده که باعث افزایش قیمت ۲۷ درصدی شد و قیمت آن از ۰.۳۰۵ دلار به ۰.۳۷۳ دلار رسید. در حال حاضر، این توکن با قیمت ۰.۳ دلار معامله می شود و حجم معاملات آن ۶۰ درصد افزایش یافته است.

همچنین بخوانید: سانداگ با ارزش بازار ۲۰۰ میلیون دلار وارد بازار کریپتو شد

با توجه به سرمایه گذاری سنگین نهنگ ها در این توکن، ارزش بازار سان داگ به ۳۶۰ میلیون دلار رسیده است. اگر این روند ادامه یابد، ممکن است به زودی ارزش بازار این ارز به ۱ میلیارد دلار برسد.

عوامل مؤثر در محبوبیت سان داگ چندین عامل در رشد سریع سان داگ نقش داشته اند. اولاً، لیست شدن تهاجمی آن در صرافی های بزرگ مانند KuCoin، MEXC، Bybit و Gate.io، موجب افزایش دیده شدن این ارز شده است. علاوه بر این، حمایت روزافزون نهنگ ها و برنامه انگیزشی توسعه اکوسیستم شوخی ها، اعتماد سرمایه گذاران را افزایش داده است.

نمودار قیمت سان داگ

با توجه به روند فعلی، سان داگ می تواند به زودی به قیمت ۱ دلار برسد و به عنوان برترین ارز شوخی در شبکه ترون جایگاه خود را تثبیت کند.

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.