ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,885.57
میم کوین سانداگ
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 44 زمان مطالعه: 4 دقیقه

سانداگ با ارزش بازار ۲۰۰ میلیون دلار وارد بازار کریپتو شد

سانداگ با ارزش بازار ۲۰۰ میلیون دلار  وارد بازار کریپتو شد

سانداگ (SUNDOG)، توکن میم جاستین سان، وارد بازار کریپتو شده و به سرعت به ارزش بازار ۲۰۰ میلیون دلاری رسید. پلتفرم سان پامپ (SunPump) سوخت این جهش را تامین می کند و با اکوسیستم میم سولانا رقابت می کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

جاستین سان، بنیانگذار اکوسیستم ترون (TRX)، با توکن سانداگ (SUNDOG) وارد بخش توکن های میم شده است و مجدداً تب توکن های میم را شعله ور کرده و با سولانا (SOL)، شبکه مقیاس بندی اتریوم که اوایل امسال شاهد رشد چشمگیر در اکوسیستم توکن میم خود بود، رقابت می کند.

سان اخیراً از راه اندازی سان پامپ، اولین پلتفرم توکن میم در شبکه ترون، خبر داد که تنها در هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار کاربر به آن دسترسی داشته اند. قابل توجه است که این پلتفرم با ترافیک بی سابقه ای مواجه شده و حتی قبل از بازگرداندن خدمات، ۱۵ دقیقه خاموش شد و سپس پلتفرم توکن میم دوباره شروع به کار کرد.

در میان توکن های میم متعددی که در سان پامپ عرضه شده اند، سانداگ (SUNDOG) که در ۱۵ آگوست راه اندازی شد، به صدر جدول رسید و در حال حاضر ارزش بازار آن تقریباً ۲۰۰ میلیون دلار است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۱.۹۹ درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت ۰.۲۰۰۵ دلار معامله می شود. حجم معاملات این توکن میم ۶۴ میلیون دلار است که نسبت به مدت مشابه ۸۱ درصد افزایش یافته است. سایر توکن های میم در بلاک چین ترون نیز رشد مشابهی داشته اند.

سانداگ قبلاً شاهد افزایش چشمگیر پذیرش بوده است، زیرا همانطور که در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس اشاره شده است، نهنگ ها شش رقم در این توکن میم سرمایه گذاری کرده اند. بسیاری از کاربران ایکس پیش بینی کرده اند که سانداگ اولین توکن میم در ترون خواهد بود که به ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری می رسد.

از ۱۶ آگوست، سانداگ از ۰.۰۵۹ دلار به ۰.۲۰ دلار افزایش یافته و همچنان به هدف بالاتر ادامه می دهد. برخی از صرافی های اصلی که توکن میم SUNDOG را لیست کرده اند عبارتند از HTX (تحت حمایت سان)، MEXC، هیتبیت و بیتگت. بالاترین حجم معاملات برای این توکن میم در HTX (۲۶.۹ میلیون دلار) و MEXC (۲۰.۴۶ میلیون دلار) است.

عرضه در گردش، عرضه کل و حداکثر عرضه توکن های سانداگ همگی ۱ میلیارد توکن است و بر اساس داده های ترونسکن، این توکن میم در حال حاضر ۱۲۰۰۲ دارنده دارد. سانداگ اولین توکن میم بزرگ در سان پامپ است و جامعه کریپتو انتظار دارد که این آلت کوین عملکردی مشابه داگ ویف هت (WIF)، یک پروژه میم پیشرو در بلاک چین سولانا، داشته باشد.

همچنین بخوانید: بیت کوین در ۶۱ هزار دلار؛ میم کوین ها آماده پرواز دو برابری؟

جاستین سان نسبت به سانداگ و سان پامپ خوشبین است

سان با موفقیت سانداگ، در ایکس اعلام کرد که پلتفرم توکن میم او در ترون، سان پامپ، در آینده نزدیک آلت کوین های مشابهی تولید خواهد کرد و بسیاری از توکن ها شاهد ارزش گذاری قابل توجهی خواهند بود. این کارآفرین کریپتو در پستی در ۲۰ آگوست افزود:

«امروز با چندین رهبر اصلی جامعه میم در مورد اکوسیستم میم در ترون صحبت کردم. آنها گفتند که قصد دارند میلیون ها کاربر را به جامعه ترون بیاورند و نمی توانند برای پیوستن به اکوسیستم ترون صبر کنند.»

سان همچنین گفت که موفقیت پروژه های میم «تصادفی» نیست بلکه در دست توسعه دهندگانی است که در پس زمینه کار می کنند. اگر جامعه شاهد یک راه اندازی منصفانه باشد و توسعه دهندگان برای تقویت «شور و اشتیاق و وفاداری» تلاش کنند، در نهایت پروژه های میم مانند سانداگ ایجاد می شوند و مورد استقبال گسترده قرار می گیرند.

از سوی دیگر، در نتیجه افزایش علاقه به اکوسیستم توکن میم ترون، توکن TRX وارد ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار شد و در حال حاضر با ارزش بازار ۱۳ میلیارد دلار در رتبه دهم قرار دارد.

همچنین بخوانید: پاپکت رکورد قیمت را شکست؛ رشد ۳۳٪ در ۲۴ ساعت

منبع: کوین اسپیکر
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.