ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,936,340,903,341
حجم معاملات 83,765,914,673
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,159.92
بیت کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 4 دقیقه

جهش قیمت ارزهای دیجیتال؛ بیت کوین و اتریوم در مسیر صعودی

جهش قیمت ارزهای دیجیتال؛ بیت کوین و اتریوم در مسیر صعودی

بیت کوین در نزدیکی ۶۸ هزار دلار معامله شد، با نوسانات بالقوه در کمین. اتریوم در میان روند صعودی گسترده بازار به بالای ۳۵۰۰ دلار رسید، در حالی که کوین های میم به طور قابل توجهی افزایش یافتند.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • بیت کوین و اتریوم در زمان نگارش این خبر مقاومت نشان می دهند.
  • کوین های میم امروز پیشرو بازار صعودی ارزهای دیجیتال هستند.
  • کل ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نیز افزایش یافت.

قیمت ارزهای دیجیتال امروز انعطاف پذیری قابل توجهی را نشان داده اند، زیرا بیت کوین (BTC) در نزدیکی سطح ۶۸ هزار دلار معامله شد، در حالی که اتریوم (ETH) در میان یک روند صعودی گسترده از ۳۵۰۰ دلار فراتر رفت. آلت کوین های سولانا (SOL)، ریپل و کوین های میم نیز شاهد افزایش قابل توجهی بودند.

در همین حال، کل ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال با افزایش ۰.۹۸ درصدی به ۲.۴۸ تریلیون دلار رسید. همزمان، کل حجم بازار ارزهای دیجیتال در طول روز گذشته با ۳۷.۶۲ درصد افزایش به ۶۹.۱۲ میلیارد دلار رسید.

در اینجا گزارشی مختصر درباره قیمت برخی از شناخته شده ترین ارزهای دیجیتال در تاریخ ۱ مرداد آورده شده است.

قیمت ارزهای دیجیتال امروز

قیمت بیت کوین

قیمت BTC در زمان نگارش این خبر در سطح ۶۸۰۱۷.۸۶ دلار قرار داشت که نسبت به روز گذشته ۱.۰۹ درصد افزایش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته این کوین به ترتیب ۶۵۸۴۲.۳۰ دلار و ۶۸۴۸۰.۰۶ دلار ثبت شد.

یک تحلیل اخیر قیمت بیت کوین توسط کوین گیپ مدیا الگوی بهبودی V شکل برای این ارز دیجیتال را نشان داد که قابل انتساب به جریان های ورودی ETF و فعالیت عظیم نهنگ ها است. سلطه بیت کوین در ۵۴.۲۶ درصد قرار داشت که افزایش ۰.۰۸ درصدی نسبت به دیروز است.

نمودار قیمت بیت کوین

قیمت اتریوم

نمودار قیمت اتریوم (ETH) نشان دهنده افزایش اندک ۰.۱۳ درصدی ارزش برای معامله در سطح ۳۵۱۹.۹۷ دلار امروز بود. پایین ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته اتریوم به ترتیب ۳۴۱۵.۴۴ دلار و ۳۵۶۰.۰۸ دلار ثبت شد.

شایان ذکر است که ارزش بازار اتریوم در زمان نگارش این خبر در سطح ۴۲۳ میلیارد دلار قرار داشت.

نمودار قیمت اتریوم

قیمت سولانا

ارز دیجیتال SOL شاهد افزایش قابل توجه ۴.۶۳ درصدی به ۱۸۱.۶۴ دلار امروز بود. پایین ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته سولانا به ترتیب ۱۷۱.۱۲ دلار و ۱۸۴.۸۷ دلار ثبت شد.

یک تحلیل اخیر قیمت SOL توسط کوین گیپ نشان می دهد که این ارز دیجیتال در حال کسب قدرت برای رسیدن به سطح ۲۰۰ دلاری است، زیرا TVL اکوسیستم به یک رکورد جدید دست یافته است.

نمودار قیمت سولانا

قیمت ریپل

قیمت XRP شاهد افزایش ۰.۴۲ درصدی ارزش برای معامله در سطح ۰.۵۹۴۹ دلار بود. پایین ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته ارز دیجیتال پشتیبانی شده توسط ریپل به ترتیب ۰.۵۷۵۶ دلار و ۰.۶۰۷۲ دلار ثبت شد.

همچنین بخوانید: چه زمانی بیت کوین به ۷۱ هزار دلار می رسد؟

نمودار قیمت ریپل

قیمت های دوج کوین و شیبا اینو

دوج کوین (DOGE) شاهد افزایش ۶.۵۲ درصدی ارزش به ۰.۱۴۱۲ دلار بود. شیبا اینو (SHIB) ۰.۳۸ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۰۰۰۱۸۰۹ دلار رسید.

علاوه بر این، قیمت داگ ویف هت (WIF) با ۸.۵۷ درصد افزایش به ۲.۸۲ دلار رسید. حتی کوین پپه نیز ۰.۶۴ درصد افزایش یافت و امروز به ۰.۰۰۰۰۱۲۳ دلار رسید.

بیشترین رشد ارزهای دیجیتال امروز

قیمت هلیوم (HNT) با ۱۴.۲۶ درصد افزایش به ۵.۱۶ دلار رسید.

قیمت سلستی (TIA) با ۱۲.۲۶ درصد افزایش به ۷.۵۰ دلار رسید.

قیمت آوالانچ (AVAX) با ۱۰.۵۰ درصد افزایش به ۳۲.۴۵ دلار رسید.

قیمت کور (CORE) با ۸.۷۸ درصد افزایش به ۱.۶۳ دلار رسید.

بیشترین کاهش ارزهای دیجیتال امروز

قیمت برت (BRETT) با ۶ درصد کاهش به ۰.۱۴۳۸ دلار رسید.

قیمت ورلد کوین (WLD) با ۴.۰۵ درصد کاهش به ۲.۵۳ دلار رسید.

قیمت کاسپ (KAS) با ۲.۵۱ درصد کاهش به ۰.۱۷۸۵ دلار رسید.

قیمت نات کوین (NOT) با ۲.۳۳ درصد کاهش به ۰.۰۱۶۰۱ دلار رسید.

علاوه بر این، نمودارهای زمانی ساعتی نشان دهنده کاهش ۰.۲۹ درصدی قیمت BTC و کاهش ۰.۴۷ درصدی قیمت ETH بود. این نشان می دهد که ممکن است نوسانات بیشتری در قیمت ارزهای دیجیتال امروز با گذشت روز انتظار رود.

همچنین بخوانید: بیت کوین یا اتریوم؛ نظر تحلیلگر ارزهای دیجیتال

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.