ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,158,679,761,415
حجم معاملات 173,055,450,244
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,982.00
تلگرام بازی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازی کلیکی تلگرام «کتیزن» در شش ماه اول به ۸۰۰ هزار کاربر پرداخت کننده رسید

بازی کلیکی تلگرام «کتیزن» در شش ماه اول به ۸۰۰ هزار کاربر پرداخت کننده رسید

شرکت ادعا می کند که در مجموع ۳۰ میلیون کاربر و رتبه اول درآمد در میان برنامه های تلگرام را دارد.

کانال تلگرام مارکت فلو

برنامه کوچک تلگرام «کتیزن»، یک پلتفرم بازی «ضربه بزن تا کسب کنی» و «بازی کن تا ایراندراپ دریافت کنی»، در تاریخ ۷ سپتامبر اعلام کرد که در شش ماه اول خود به مجموع ۳۴ میلیون کاربر رسیده است. کتیزن در یک پست در پلتفرم رسانه اجتماعی X همچنین ادعا کرد که با ۸۰۰ هزار کاربر پرداخت کننده، با میانگین درآمد متوسط ​​۳۳ دلار در هر کاربر پرداخت کننده، بالاترین درآمد در تلگرام را دارد.

کتیزن

مطابق اطلاعیه مطبوعاتی که با کوین تلگراف به اشتراک گذاشته شد، PLUTO Studio، ناشر Citizen، اخیراً سرمایه گذاری نامشخصی از The Open Platform، بزرگترین گروه توسعه دهندگان شبکه TON، دریافت کرده است.

رشد سریع

کتیزن در اوایل سال ۲۰۲۴ به عنوان اولین تلاش انتشار Pluto راه اندازی شد. از آن زمان تاکنون، همچنین از حمایت Hashkey و Binance Labs برخوردار شده است. طبق یک پست وبلاگی، «HashKey راهنمایی و مشاوره نظارتی و همچنین پشتیبانی فنی برای عملیات زیرساخت بلاک چین را برای کتیزن و سایر محصولات تحت پوشش خود ارائه خواهد کرد.»

این همکاری نشان دهنده ورود HashKey به اکوسیستم TON و کتیزن اولین شریک وب۳ این شرکت است.

در یک مصاحبه اختصاصی با کوین تلگراف، بن ال-باز، مدیرعامل HashKey Global، مشارکت HashKey را به افزایش سریع تعداد توسعه دهندگان در بلاک چین TON نسبت داد. طبق گفته ال-باز، این نشان دهنده «آغاز یک دوره پر رونق و موفق برای اکوسیستم» است.

همچنین بخوانید: جامعه TON خواستار آزادی پاول دوروف بنیانگذار تلگرام است

ال-باز همچنین به کوین تلگراف گفت که TON چیزی را به کتیزن و سایر پروژه ها ارائه می دهد که هیچ پلتفرم دیگری نمی تواند: پایگاه کاربری ۹۰۰ میلیون نفری آن.

طبق گفته ال-باز:

«با این مجموعه کاربری، یکی از بزرگترین مشکلاتی که همه سازندگان وب۳ با آن مواجه هستند و برای غلبه بر آن بسیار سخت تلاش می کنند، حل می شود: جذب کاربر.»

بازی های کلیکر یا همانطور که اغلب به آنها گفته می شود، بازی های ضربه بزن تا کسب کنی، در طول سال ۲۰۲۴ توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده اند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، همستر کامبت، یکی دیگر از تجربه های بازی مبتنی بر تلگرام، اخیراً از ۳۰۰ میلیون کاربر فراتر رفت. Hamster Foundation، شرکتی که پشت این بازی است، در حال شوخی در مورد بزرگترین ایراندراپ در تاریخ است. برای انجام این کار، باید رکورد ایراندراپ Uniswap در سال ۲۰۲۰ را شکست، که بیش از ۶.۴۳ میلیارد دلار توزیع کرد.

همچنین بخوانید: تلگرام پس از دستگیری دوروف؛ ادعای تبعیت از قوانین اتحادیه اروپا

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.