ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,420,098,319,653
حجم معاملات 126,384,855,218
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 17%
بیت کوین $62,932.17
تنسور ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 60 زمان مطالعه: 3 دقیقه

عرضه توکن تنسور؛ افزایش ۸۰۰ درصدی فروش NFT

عرضه توکن تنسور؛ افزایش ۸۰۰ درصدی فروش NFT

تنسور، یک بازار دیجیتال برای مجموعه توکن غیرقابل تعویض سولانا و تیم پشت مجموعه توکن غیرقابل تعویض Tensorians، توکن حاکمیتی خود، «$TNSR» را راه‌اندازی کرده است. در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد ایردراپ Tensor $TNSR بدانید و چگونه ایمن بمانید را به اشتراک خواهیم گذاشت.

بنیاد تنسور، یک سازمان شناخته شده که بر روی رشد جامعه‌ای از سازندگان و سازندگان توکن غیرقابل تعویض سولانا تمرکز دارد، در یک پست وبلاگی در تاریخ ۸ آوریل راه‌اندازی یک رویداد ایردراپ را برای کاربران بازار NFT تنسور تأیید کرد. داغ ترین ایردراپ در tensor.foundation فعال است.

تنسور توکن حاکمیتی خود را با نام «$TNSR» راه‌اندازی می‌کند

تنسور که در جولای ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد، یک بازارچه و گردآورنده توکن غیرقابل تعویض است که برای معامله‌گران حرفه‌ای طراحی شده است تا مجموعه‌های دیجیتالی را در شبکه بلاکچین سولانا بخرند، بفروشند و معامله کنند. بازار NFT به سرعت به یکی از بازارهای برتر NFT تبدیل شده است و یک تجربه معاملاتی NFT روان و حرفه ای را در سولانا ارائه می دهد.

تا به امروز، پروتکل‌های تنسور بیش از ۲ میلیارد دلار NFT سولانا را معامله کرده‌اند. در ۹۰ روز گذشته، آنها بیش از ۷۰ درصد از حجم معاملات NFT سولانا را تسهیل کردند، با حذف معاملات wash. در آن زمینه، تیم تنسور حق را برای جامعه برای اداره پروتکل های تنسور یافته است.

تنسور توکن حاکمیتی خود، «$TNSR» را راه‌اندازی کرده است که به دارندگان اجازه می‌دهد از طریق حکومت زنجیره‌ای، جهت و تأثیر پروتکل را هدایت و تحت تأثیر قرار دهند. $TNSR جدید به دارندگان این امکان را می‌دهد تا پارامترهای کلیدی پروتکل‌ها را کنترل کنند و هنگام معامله با $TNSR در تنسور از تخفیف‌های کارمزد بهره‌مند شوند.

تخصیص $TNSR تنسور

توکن حاکمیتی Tensor دارای عرضه ثابتی از ۱ میلیارد توکن رمزنگاری $TNSR خواهد بود، با ۱۲۵ میلیون توکن در ایردراپ اولیه منتشر شد. تیم تنسور ۵۵ درصد از کل عرضه را به جامعه، ۲۷ درصد به مشارکت‌کنندگان اصلی و ۹ درصد به سرمایه‌گذاران و مشاوران اختصاص داده است و ۹ درصد باقی‌مانده را رزرو کرده است. در بحبوحه افزایش کلاهبرداری های رمزنگاری، به کاربران توصیه می شود که توکن ها را فقط از وب سایت های رسمی دریافت کنند.

با آماده شدن صرافی ارز دیجیتال Bitget برای لیست کردن توکن asli $TNSR تنسور، انتظار می‌رود پذیرش پلتفرم NFT حتی بالاتر رود و موقعیت آن را به عنوان بازار برتر NFT سولانا تثبیت کند. Tensor به لیست رو به رشدی از بازارهای پیشرو NFT می‌پیوندد که حکومت تفویض‌شده را به جوامع خود داده‌اند، از جمله Blur NFT Marketplace.

در همین حال، پس از انتشار این خبرهای صعودی، مجموعه NFT Tensorians در میان کلکسیونرها به پذیرش جریان اصلی دست یافته است. در ۲۴ ساعت گذشته، مجموعه NFT Tensorians حجم فروش معاملاتی به ارزش ۳ میلیون دلار را به خود اختصاص داده است که نشان دهنده افزایش ۸۳۳ درصدی نسبت به روز گذشته است. Tensorians و سایر فروش‌های NFT فروش NFT سولانا را ۷۰ درصد به +۸ میلیون دلار افزایش داده‌اند.

منبع: InsideBitcoins

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.