ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,934,771,445,012
حجم معاملات 84,142,759,324
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,033.64
بیت کوین تتر
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تتر به دنبال سرمایه گذاری در استخراج بیت کوین

تتر به دنبال سرمایه گذاری در استخراج بیت کوین

عرضه سهام بیت‌دیر (Bitdeer) ۱۰۰ میلیون دلار درآمد ناخالص به همراه داشت و می‌تواند ۵۰ میلیون دلار دیگر نیز تأمین کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

تتر (Tether)، به عنوان ناشر استیبل‌کوین، در حال حمایت از شرکت استخراج بیت‌کوین، بیت‌دیر، به‌عنوان بخشی از یک توافق سرمایه‌گذاری خصوصی است که می‌تواند به ۱۵۰ میلیون دلار درآمد برسد. این ناشر استیبل‌کوین نزدیک به ۱۸.۶ میلیون سهم بیت‌دیر را خریداری کرده و اختیار خرید ۵ میلیون سهم دیگر با قیمت ۱۰ دلار برای هر سهم را دارد.

قیمت سهام بیت‌دیر در حدود ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت ET حدود ۶.۲۰ دلار بود که نسبت به روز گذشته ۶.۴ درصد افزایش یافته است. دسترسی به سرمایه برای استخراج‌کنندگان پس از نصف شدن بیت‌کوین، که رویدادی است که ماه گذشته پاداش استخراج هر بلاک را از ۶.۲۵ بیت‌کوین به ۳.۱۲۵ بیت‌کوین کاهش داد، امری حیاتی تلقی می‌شود.

عرضه سهام ۱۰۰ میلیون دلار درآمد ناخالص به همراه داشت و می‌تواند ۵۰ میلیون دلار دیگر نیز تأمین کند. بیت‌دیر قصد دارد از این مبلغ برای توسعه مراکز داده و توسعه دکل‌های استخراج مبتنی بر ASIC استفاده کند، همانطور که این شرکت در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد. بیت‌دیر مستقر در سنگاپور در آوریل ۲۰۲۳ در نزدک سهام‌عام شد. میزان هش‌ریت استخراج داخلی این شرکت تا تاریخ ۳۰ آوریل، ۶.۷ اگزاهش بر ثانیه (EH/s) بود.

این شرکت در ماه مارس اعلام کرد که در حال آزمایش تراشه استخراج بیت‌کوین به تازگی توسعه‌یافته خود است که آن را در دستگاه‌های استخراج به اصطلاح SEALMINER A1 ادغام می‌کند. این شرکت قصد دارد این دستگاه‌های استخراج را در مراکز داده خود در راکدیل، تگزاس و همچنین در نروژ در نیمه دوم سال جاری به عنوان بخشی از توسعه اولیه ۳.۴ EH/s نصب کند.

همچنین بخوانید: بازگشت نهنگ‌ها، سیگنالی برای فاز جدید بیت کوین

تتر پس از ثبت بالاترین سود خالص ۴.۵۲ میلیارد دلاری در سه ماهه اول، اکنون پول کافی برای سرمایه‌گذاری دارد. سرمایه‌گذاری این شرکت در بیت‌دیر همچنین پس از آن صورت می‌گیرد که رسماً واحدهای تجاری جدیدی را فراتر از استیبل‌کوین معرفی کرد. یکی از این بخش‌ها تتر پاور است، یک تیم استخراج و انرژی که تتر اشاره می‌کند «به عملیات استخراج پایدار بیت‌کوین وارد می‌شود».

بیت‌دیر، با رونمایی از برنامه‌هایی برای ساخت عملیات استخراج ارز دیجیتال بدون کربن در بوتان در سال گذشته، پایداری را به بخشی از مأموریت خود تبدیل کرده است. پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، در بیانیه‌ای در روز جمعه گفت: «سابقه اثبات شده و تیم مدیریت حرفه‌ای بیت‌دیر کاملاً با چشم‌انداز استراتژیک بلندمدت تتر همسو هستند. ما انتظار همکاری نزدیکی با بیت‌دیر در چندین حوزه کلیدی زیرساختی در آینده داریم.»

منبع: Blockworks.co

همچنین بخوانید: بیت کوین؛ گزینه ها خبر از رشد قیمتی می دهند؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.