ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,018.63
اتریوم سولانا
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 4 دقیقه

تاثیر ده ETF جدید بر قیمت اتریوم و سولانا

تاثیر ده ETF جدید بر قیمت اتریوم و سولانا

قیمت اتریوم در آستانه راه اندازی پیش بینی شده ETFهای نقطه ای اتریوم صعودی است و احتمال دارد از ۵۰۰۰ دلار نیز فراتر رود. انتظار می رود قیمت سولانا نیز افزایش یافته و به ۱۸۶ دلار برسد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • صادرکنندگان ETF نقطه ای اتریوم پیش نویس های نهایی S-1 خود را با نشان دادن کارمزدهای آغازین ارائه کردند.
  • گری اسکیل با کارمزد ۲.۵ درصد بالاترین کارمزد را دارد، در حالی که فرانکلین با ۰.۱۹ درصد ارزان ترین کارمزد را دارد.
  • کل موجودی استیک شده اتریوم تا تاریخ ۴ جولای به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۴۷.۲۷ میلیون رسید.

قیمت اتریوم روز پنج شنبه با مقاومت روبرو شده و در حدود ۳۵۰۰ دلار متوقف شده است، در حالی که داده های آنچین افزایش مقدار تجمعی اتریوم استیک شده و همراه با افزایش انتظار برای راه اندازی ۱۰ ETF نقطه ای اتریوم در ایالات متحده را نشان می دهد. قیمت سولانا با توجه به جلب توجه بازار به اکوسیستم اتریوم، ۱.۸ درصد کاهش یافته و به ۱۵۹.۶۸ دلار رسیده است.

قیمت اتریوم به بالای ۴۰۰۰ دلار می رود، اما قبل از آن اتفاقی می افتد

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم

قیمت ETH پس از سقوط اخیر بازار، در یک الگوی بازگشت روند کف دوقلو بهبود خوبی داشت. این دارایی اکنون به نظر می رسد الگوی سر و شانه معکوس را تشکیل داده است که ممکن است منجر به افزایش قیمت به بالای ۴۴۰۰ دلار در یک حرکت ۲۷ درصدی از قیمت فعلی شود.

عملکرد قیمت اتریوم بسیار بالاتر از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه است که تأیید می کند روند همچنان صعودی است. با این حال، قیمت ETH ابتدا باید برای تشکیل شانه راست اصلاح شود. شکستن زیر ۳۲۵۰ دلار ممکن است این الگو را باطل کند و منجر به کاهش بیشتر شود.

سنتیمانت بازار برای قیمت اتریوم همچنان صعودی است و داده های آنچین از اینتو د بلاک نشان می دهد که میزان اتریوم استیک شده در تاریخ ۴ جولای به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۴۷.۲۷ میلیون رسیده است. این نشان می دهد که کاربران به شبکه اعتماد دارند و حاضرند پول خود را برای آن به خطر بیندازند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) اتریوم به طور خلاصه در سطح ۷۰.۰۶ به منطقه بیش خرید رسید و سپس به ۶۳.۴۲ بازگشت. RSI در حال افزایش است و همچنین بالاتر از میانگین متحرک (MA) خود است که نشان می دهد حرکت صعودی برای قیمت ETH در حال شکل گیری است.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت سولانا

در همین حال، پیش بینی قیمت سولانا نشان می دهد که در صورت تکمیل موفقیت آمیز بازآزمایی فعلی، این دارایی ممکن است به ۱۸۶ دلار افزایش یابد. قیمت SOL یک کف دوقلو در بازه زمانی روزانه تشکیل داده و در ۱۵ جولای از آن خارج شده است.

همچنین بخوانید: تحلیلگر مشهور؛ اتریوم هدف ۵۶۰۰ دلاری را تعیین می کند

RSI، CMF و MACD همگی سیگنال های صعودی برای قیمت سولانا ارائه می دهند. CMF در ۰.۱۴ است و در حال افزایش است، RSI در ۵۹ است و در حال افزایش است و MACD به تازگی بالای سطح صفر عبور کرده و در حال افزایش است.

تایید سریع ETF نقطه ای اتریوم در عرض دو ماه منجر به افزایش گمانه زنی در بین شرکت کنندگان بازار در مورد اینکه چقدر آسان می تواند سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و سایر دارایی های رمزنگاری ETF دریافت کنند، شده است.

انتظار برای ارسال پیش نویس های نهایی S-1 توسط صادرکنندگان ETF افزایش می یابد

صادرکنندگان ETF نقطه ای اتریوم روز چهارشنبه پیش نویس های نهایی S-1 خود را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارسال کردند و در انتظار راه اندازی در ۲۳ جولای هستند.

لیست پیش نویس ETF های ارسال کننده فرم S-1

از ۱۰ صادرکننده ETF، هفت مورد معافیت از کارمزد ارائه کرده اند. این سه مورد شامل گری اسکیل، اینوستکو و پروشرز است. در میان صادرکنندگان، گری اسکیل با کارمزد ۲.۵ درصد بالاترین کارمزد را دارد، در حالی که ارزان ترین آن فرانکلین تمپلتون با ۰.۱۹ درصد است. گری اسکیل دیروز پیش نویس S-1 خود را ارسال کرد و با نیاز به ارسال اسناد قبل از پایان روز چهارشنبه مطابقت داشت.

نتیجه گیری

پیش بینی قیمت اتریوم نشان دهنده حرکت صعودی قوی است و با راه اندازی ۱۰ ETF جدید اتریوم در هفته آینده، احتمال افزایش قیمت به ۴۴۰۰ دلار وجود دارد. این رویداد پیش بینی شده منجر به افزایش استیک و خوش بینی بازار شده است. از سوی دیگر، قیمت سولانا علیرغم عقب ماندن از ETH، نشانه هایی از افزایش بالقوه به ۱۸۶ دلار را نشان می دهد. هر دو دارایی با افزایش علاقه سرمایه گذاران در کوتاه مدت برای سودهای قابل توجهی آماده هستند.

همچنین بخوانید: جهش اتریوم با امید به ETF؛ گذر از ۴۰۰۰ دلار نزدیک است؟

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.