ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,571,210,441,411
حجم معاملات 80,744,352,567
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $66,534.61
تون آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 2 دقیقه

تون کوین؛ امیدها و راهکارهای به دست آوردن

تون کوین؛ امیدها و راهکارهای به دست آوردن

در تحلیلی که در تریدینگ ویو منتشر شده است، معامله گر «tradecitypro» بر اصول و تکنیک های جذاب حول تون کوین (TON)، ارز دیجیتال بومی شبکه TON، تاکید کرد. این تحلیلگر چندین دلیل را برای موفقیت بالقوه TON ذکر کرد و بینش هایی را در مورد استراتژی های بالقوه انباشت ارائه داد.

 نقاط قوت بنیادی تون کوین

به گفته این تحلیلگر، اصول تون کوین توسط چندین عامل تقویت می شود، از جمله پایگاه کاربری عظیم نزدیک به ۹۰۰ میلیون کاربر فعال تلگرام که به طور بالقوه می توانند به شبکه TON ملحق شوند. علاوه بر این، TON با پشتوانه تلگرام، پتانسیل تبدیل شدن به اولین «ابر برنامه رمزنگاری» را دارد.

این تحلیل همچنین به پتانسیل بالای جامعه ناشی از یک پروژه فرعی در شبکه TON و چشم انداز بنیانگذار تلگرام، پاول دوروف که از تمرکززدایی و آزادی حمایت می کند، اشاره کرد. علاوه بر این، سهولت ادغام پرداخت های درون شبکه ای TON در زندگی روزمره و ماهیت منبع باز بلاکچین TON که امکان راه اندازی آسان پروژه را فراهم می کند، به عنوان نقاط قوت برجسته شدند.

ریسک های بالقوه: در حالی که تحلیلگر نقاط قوت تون کوین را تایید می کند، همچنین به ریسک بالقوه وابستگی شدید TON به تلگرام اشاره کرد و بیان کرد که هر گونه مشکلی با برنامه پیام رسانی می تواند به طور قابل توجهی بر ارز دیجیتال تأثیر بگذارد.

تحلیل تکنیکال تون کوین و استراتژی های انباشت

در زمینه تکنیکال، این تحلیل اقدامات اخیر قیمت تون کوین را بررسی کرد. TON پس از یک حرکت سهموی از ۲.۵۰ دلار به ۷.۱۴۰ دلار، وارد یک محدوده جعبه اصلاحی بین ۷.۱۴۰ دلار و ۴.۸۰۰ دلار شد. تحلیلگر دو استراتژی خرید بالقوه را پیشنهاد کرد:

شکست و تثبیت: پس از شکست و تثبیت بالای ۷.۱۴۰ دلار خرید کنید، با توقف ضرر زیر محدوده جعبه تنظیم کنید.

همچنین بخوانید: سونامی تون کوین؛ افزایش فعالیت نهنگ ها

سطوح حمایتی: در صورت اصلاح قیمت، در صورت سقوط قیمت به محدوده ۴.۲ یا ۳.۴ دلار (سطوح فیبوناچی به ترتیب ۰.۵ و ۰.۷۰۷) خرید را در نظر بگیرید، به شرطی که واکنش خوبی وجود داشته باشد.

تحلیلگر برای دارندگان بلندمدت که با قیمت ۲.۵۰ دلار خرید کرده اند، توصیه به نگهداری مداوم کرد، در حالی که کسانی که احساس ناراحتی می کنند می توانند توقف ضرر را زیر ۴.۸ دلار تعیین کنند.

منبع: CaptainAltcoin

همچنین بخوانید: تون از بیت کوین پیشی گرفت، بلر در آستانه سقوط؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.