ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,281,780,164,515
حجم معاملات 185,217,087,759
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 18%
بیت کوین $60,967.43
تون یونی سواپ
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تون کوین در مقابل یونی سواپ؛ کدامیک صعود می‌کند؟

تون کوین در مقابل یونی سواپ؛ کدامیک صعود می‌کند؟

تون کوین (TON) علی‌رغم رشد هفتگی قابل توجه، امروز با کاهش روبرو شد، در حالی که یونی سواپ جریان ورودی هفتگی و روزانه مثبتی را حفظ کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

در بحبوحه احساسات منفی بازار، برخی از دارایی‌های رمزنگاری با ورودهای دو رقمی در یک هفته گذشته عملکرد بهتری داشتند. هفته گذشته پس از اینکه بیت‌کوین به زیر ۷۰,۰۰۰ دلار معامله شد و آلت‌کوین‌ها از سطوح مقاومت قبلی پایین‌تر آمدند، شاهد ضررهای هنگفتی در دارایی‌های رمزنگاری بودیم. این مسیر نزولی دارایی‌ها را به پایین کشاند و منجر به نقدشوندگی میلیاردها دلار از بازار شد.

در میان این عدم اطمینان، یونی سواپ و تون کوین در هفت روز گذشته شاهد ورود ارز بودند. امروز، دارایی‌های رمزنگاری با افزایش ارزش بازار به ۲.۴۲ تریلیون دلار و افزایش ۱۰ درصدی یونی سواپ، تلاش می‌کنند تا بهبود یابند. با این حال، تون کوین علی‌رغم روند مثبت هفتگی، امروز شاهد کاهش بود.

یونی سواپ، گاوها را جذب می‌کند

صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال، یونی سواپ، با رهبری ۲۰ دارایی برتر رمزنگاری بر اساس ارزش بازار در بهبود کوتاه‌مدت، سود کسب کرد. در حالی که سایر دارایی‌ها بین ۰.۵ تا ۲ درصد افزایش ورودی را ثبت کردند، UNI با افزایش بیش از ۱۰ درصد، گاوها را به سمت سودهای گسترده‌تر سوق داد. در زمان نگارش این خبر، UNI با قیمت ۱۱.۴۶ دلار معامله می‌شود و از سطح مقاومت ۱۰ دلاری عبور می‌کند.

در هفت روز گذشته، یونی سواپ شاهد افزایش ۱۵ درصدی و بیش از ۵۰ درصدی ورودی در ۳۰ روز گذشته بوده است. این نشان‌دهنده حرکت صعودی از سوی دارایی است، زیرا دارندگان در حال تقویت این تجمع هستند. ارزش بازار UNI در حالی که حجم معاملات ۳ درصد بالاتر از ۳۷۸ میلیون دلار است، ۶.۸ میلیارد دلار است. این دارایی‌ها از سطوح مقاومت عبور کرده‌اند، اما همچنان ۷۴ درصد پایین‌تر از بالاترین رکورد ۴۴ دلاری خود در روند صعودی سال ۲۰۲۱ قرار دارند.

همچنین بخوانید: نات‌کوین و بازی های تلگرام: جهش قیمت به ۰.۰۵ دلار؟

یونی سواپ به دلیل فعالیت نهنگ‌ها همچنان به صعود ادامه می‌دهد. در ۱۵ ژوئن، یک کیف پول مرتبط با Amber Group، ۲۰ میلیون دلار اتریوم و یونی سواپ خرید که نشان‌دهنده یک حرکت صعودی است.

تون کوین به دنبال تثبیت معاملات هفتگی است

تون کوین امروز با کاهش ۲.۹ درصدی مواجه شد، در حالی که سایر دارایی‌ها شاهد ورودهای جزئی بودند. این هفته، TON با افزایش ۱۲.۴۱ درصدی مواجه شد، در حالی که چندین آلت‌کوین با ضررهای هنگفتی مواجه شدند. رشد این دارایی با افزایش ارزش کل قفل‌شده (TVL) همراه با افزایش پذیرش همراه است. موفقیت شبکه به محبوبیت نات‌کوین و تاپ‌سواپ مرتبط است. این دو پلتفرم به ترتیب دارای ۳۰ میلیون و ۴۹ میلیون کاربر هستند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد گاوها تمایل بیشتری به یونی سواپ دارند، اگرچه تغییر احساسات می‌تواند باعث افزایش TON شود.

همچنین بخوانید: رکوردشکنی تون کوین با رسیدن به ۸.۱ دلار

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.