ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,336,875,951,539
حجم معاملات 99,190,477,319
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $65,723.11
تون کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 11 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رکوردشکنی تون کوین با رسیدن به ۸.۱ دلار

رکوردشکنی تون کوین با رسیدن به ۸.۱ دلار

تون‌کوین هنوز از برخی پروتکل‌های رمزنگاری عقب است، اما از نظر تراکنش‌های روزانه از برخی دیگر نیز پیشی گرفته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

افزایش فعالیت شبکه باعث افزایش موفقیت آمیز قیمت تون‌کوین (TON) شده است و این آلت‌کوین را به بالاترین سطح تاریخی (ATH) جدیدی رسانده است. پیش از این، تعامل منحصر به فرد جامعه در شبکه باز (TON) به احتمال افزایش ATH اشاره کرده بود که این احساسات صعودی در اوایل این هفته تایید شد.

تون‌کوین در ماه ژوئن دو بار به بالاترین سطح تاریخی خود رسید

در هفته اول ژوئن، TON شاهد روندی بود که آن را جلوتر از کاردانو (ADA) قرار داد و آن را به نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل کرد. در حالی که ارزش آن ۱۶.۳۰ میلیارد دلار است، ارزش کاردانو ۱۶.۲۱ میلیارد دلار تعیین شده است. می‌توان با اطمینان گفت که این آلت‌کوین به‌طور مداوم روندهای بازار را به‌ویژه با کاهش قابل توجه قیمت بیت‌کوین (BTC) به حدود ۶۷۰۰۰ دلار را به چالش کشیده است.

چند ساعت پیش، قیمت تون‌کوین دوباره سطح ۷.۷۸ دلار را آزمایش کرد، سطحی که در حدود ۵ ژوئن ۲۰۲۴ به بالاترین سطح تاریخی خود رسیده بود. این افزایش قبلی به عوامل متعددی از جمله احساسات کلی بازار در آن زمان و افزایش علاقه سرمایه‌گذاران نسبت داده شد.

در زمان نگارش این متن، تون‌کوین پس از افزایش ۷.۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته طبق داده‌های کوین مارکت کپ، به بالاترین سطح تاریخی جدیدی در ۸.۱۰ دلار رسیده است. در این بالاترین سطح تاریخی، بیش از ۲۱۰۰۰ کیف پول که TON را در اختیار دارند، سود کرده‌اند.

قابل ذکر است، چندین پروژه درست قبل از راه‌اندازی عمومی از شبکه باز (TON) که توکن TON را پشتیبانی می‌کند برای راه‌اندازی خود استفاده کرده‌اند. نات کوین (NOT) و همستر کامبت دو مورد از جدیدترین راه‌اندازی‌ها روی این پلتفرم هستند. انتظار می‌رود با گذشت زمان، بازی‌ها و توکن‌های بیشتری مبتنی بر تلگرام به شبکه باز (TON) از جمله تپ سواپ و یس کوین اضافه شوند.

با قرار گرفتن تون‌کوین در حالت کشف قیمت، قیمت آن می‌تواند در کوتاه‌مدت تا بلندمدت به ۱۰ دلار برسد.

همچنین بخوانید: رکوردشکنی بلاک‌چین تون؛ کاربران فعال روزانه از اتریوم فراتر رفتند!

تون‌کوین از تراکنش‌های روزانه اتریوم پیشی می‌گیرد

به محض کشف تلگرام، به محبوب‌ترین فضا برای پروژه‌های رمزنگاری تبدیل شد. جامعه اجتماعی بزرگ آن به افزایش تعامل در این پلتفرم رسانه اجتماعی کمک کرده است. اکثر توسعه‌دهندگان و بنیان‌گذاران دائماً از این جامعه برای راه‌اندازی ابتکارات بلاک‌چین خود استفاده می‌کنند. تون‌کوین در مرکز این تقاضا قرار دارد و در حال حاضر به عنوان بزرگترین بهره‌مند شناخته می‌شود.

تون‌کوین هنوز از برخی پروتکل‌های رمزنگاری عقب است، اما از نظر تراکنش‌های روزانه از برخی دیگر نیز پیشی گرفته است. با وجود بزرگی اتریوم، طبق داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط آن‌چیند در X، تراکنش‌های روزانه TON بالاتر است.

آنچنان که آنچِینِد نوشت: «در حالی که TON از سولانا عقب مانده است، آدرس‌های فعال روزانه آن تاکنون در هر روز به جز یک روز در ماه ژوئن از ارقام اتریوم فراتر رفته است. برخی بر این باورند که TON می‌تواند فاصله خود را از نظر ارزش بازار با سولانا کم کند.»

همراه با تون‌کوین، همکار نزدیک آن، نات کوین عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است و تحلیلگران بر این باورند که ادغام موفق آن با پایگاه کاربری گسترده تلگرام ممکن است نقش برجسته‌ای در واقعیت در حال وقوع آن داشته باشد. هفته گذشته، حجم تراکنش‌های روزانه آن بیش از ۱۸۵ درصد افزایش یافته و از ۴.۶ میلیارد دلار گذشته است. در بازار امروز، NOT با ۱۹.۷۵ درصد افزایش با قیمت ۰.۰۲۰۷۶ دلار معامله می‌شود.

همچنین بخوانید: استارز؛ پرداخت درون برنامه ای تلگرام با ارز دیجیتال

منبع: کوین اسپیکر
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.