ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,336,306,292,710
حجم معاملات 94,371,832,255
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $65,731.13
تلگرام تون کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 85 زمان مطالعه: 3 دقیقه

استارز؛ پرداخت درون برنامه ای تلگرام با ارز دیجیتال

استارز؛ پرداخت درون برنامه ای تلگرام با ارز دیجیتال

استارز تلگرام را می‌توان در پلتفرم فرگمنت تلگرام با تون کوین، یک ارز دیجیتال به ارزش ۱۸ میلیارد دلار، معاوضه کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

تلگرام، پلتفرم پیام‌رسان اجتماعی، توکن درون‌برنامه‌ای جدیدی به نام «استارز» را برای خرید کالاها و خدمات دیجیتال راه‌اندازی کرده است.پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در تاریخ ۶ ژوئن در یک پست تلگرامی اعلام کرد: «با تلگرام استار، مینی‌اپ‌ها اکنون می‌توانند با استفاده از ساده‌ترین روش پرداخت ممکن، یعنی خرید درون‌برنامه‌ای در اندروید و iOS، برای خدمات دیجیتال هزینه دریافت کنند.»

توسعه‌دهندگان می‌توانند استارز خود را از طریق فرگمنت، پلتفرمی که عمدتا برای خرید و فروش نام‌های کاربری تلگرام استفاده می‌شود، با تون کوین (TON)، ارز دیجیتال بومی شبکه باز تلگرام، معاوضه کنند. دوروف افزود: «آن‌ها همچنین می‌توانند از استارز برای تبلیغ بیشتر برنامه‌های خود در تلگرام استفاده کنند.»

دوروف گفت که تلگرام تبلیغاتی را که با استارز در اپل و گوگل خریداری شده باشد، یارانه می‌دهد، که این شرکت‌ها ۳۰ درصد از فروش محصولات دیجیتال را به عنوان کمیسیون دریافت می‌کنند. دوروف بر این باور است که این امر از نظر اقتصادی توسعه‌دهندگان را برای ساخت محصولات دیجیتال روی تلگرام ترغیب می‌کند:

«اگر توسعه‌دهندگان استارز را برای تبلیغ برنامه خود دوباره سرمایه‌گذاری کنند، کل کمیسیون تقریباً صفر درصد خواهد بود. در نتیجه، راه‌اندازی برنامه‌ها در تلگرام از راه‌اندازی برنامه‌های تلفن همراه سنتی از نظر اقتصادی منطقی‌تر است.»

تلگرام در پستی در تاریخ ۶ ژوئن اعلام کرد: «بروزرسانی‌های آینده ویژگی‌ها و قابلیت‌های اضافی را برای استارز به ارمغان می‌آورد، مانند هدیه برای تولیدکنندگان محتوا و موارد دیگر.»

همچنین بخوانید: پاول دورف بنیانگذار تلگرام؛ سال هاست که در مورد سیگنال اشتباه می کند

تلگرام با نات کوین (NOT)، یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این پلتفرم، که در پنج ماه اول پس از راه‌اندازی ۳۵ میلیون کاربر را جذب کرد، موفقیت قابل توجهی کسب کرده است. نات کوین یک توکن «ضربه بزنید تا درآمد کسب کنید» است که در آن کاربران با تکمیل چالش‌های اجتماعی مختلف، توکن‌های NOT کسب می‌کنند. هر ماه بیش از ۴۰۰ میلیون از ۹۰۰ میلیون کاربر تلگرام با ربات‌ها و مینی‌اپ‌های تلگرام تعامل دارند.

تلگرام در آوریل به‌عنوان بخشی از مشارکت با صادرکننده استیبل‌کوین برای هدایت پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال از طریق پلتفرم پیام‌رسان، تتر (USDT) را روی بلاک‌چین TON راه‌اندازی کرد. جاستین هیون، مدیر سرمایه‌گذاری بنیاد TON در آن زمان به کوین‌تلگراف گفت: «[کاربران] دیگر نیازی به عبور از موانع برای به دست آوردن نوع دیگری از ارز دیجیتال یا توکن ندارند.»

حدود ۳۶ ساعت قبل، TON به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷.۶۵ دلار رسید، اما از آن زمان تاکنون به ۷.۵۰ دلار کاهش یافته است، با این حال، ارزش بازار ۱۸.۲ میلیارد دلاری آن همچنان ۷ میلیارد دلار از اوج ۲۵.۲ میلیارد دلاری خود که در ۱۲ آوریل تعیین شده بود، فاصله دارد.

همچنین بخوانید: ادغام تلگرام با کیف پول خودگردان TON

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.