ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,940,244,363,409
حجم معاملات 82,353,997,594
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,171.71
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 21 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بنیانگذار ترون خواهان خرید بیت کوین های دولت آلمان!

بنیانگذار ترون خواهان خرید بیت کوین های دولت آلمان!

جاستین سان، بنیانگذار ترون، به طور علنی پیشنهاد کرده است تا برای خرید کل دارایی بیت کوین دولت آلمان از طریق معاملات خارج از بازار به منظور کاهش تأثیر بر بازار، مذاکره کند.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • جاستین سان، بنیانگذار ترون، پیشنهاد خرید کل بیت کوین های دولت آلمان را داده است.
  • سان معاملات خارج از بازار را پیشنهاد کرده است که باعث کاهش اختلال در بازار خواهد شد.
  • دولت آلمان امروز ۱۳۰۰ بیت کوین دیگر فروخت که باعث کاهش ذخایر آن به ۴۰۳۵۹ بیت کوین شد.

دولت آلمان طی دو هفته گذشته دائماً دارایی های بیت کوین خود را می فروخته است که بخشی از دلایل فشار فروش اخیر بیت کوین است. قیمت بیت کوین ۴.۵ درصد دیگر سقوط کرده و به سطح ۵۷۵۰۰ دلار رسیده است. با ادامه روند نزولی بیت کوین و ضرر دیدن سرمایه گذاران، جاستین سان، مدیرعامل ترون، پیشنهادی برای دولت آلمان ارائه کرده است.

جاستین سان پیشنهاد جدیدی به دولت آلمان می دهد

جاستین سان در آخرین توییت خود در پلتفرم ایکس، تمایل خود را برای مذاکره با دولت آلمان برای خریداری کل دارایی های بیت کوین آنها خارج از بازار ابراز کرده است. این پیشنهاد از سوی سان با هدف به حداقل رساندن اختلالات بازار ناشی از فروش بیشتر بیت کوین توسط دولت آلمان است.

ابتکار سان بر تلاش ها برای جلوگیری از نوسانات قابل توجه قیمت در بازار ارزهای دیجیتال تأکید می کند. انتظار می رود در مذاکرات، شرایطی بررسی شود که بتواند انتقال بدون مشکل دارایی های بیت کوین دولت به بخش خصوصی را تسهیل کند و به طور بالقوه بر پویایی بازار تأثیر بگذارد.

دولت آلمان امروز زودتر ۱۳۰۰ بیت کوین دیگر را به سه صرافی ارز دیجیتال - کراکن، کوین بیس و بیت استمپ - فروخت. در ۱۵ روز گذشته، دولت تقریباً ۹۶۴۱ بیت کوین فروخته است که کل دارایی های آن را به ۴۰۳۵۹ بیت کوین رسانده است. این بدان معناست که دولت ۱۸ درصد از دارایی های بیت کوین خود را از دست داده است.

همچنین بخوانید: قیمت بیت کوین در معرض خطر سقوط؛ هشدار مدیر صندوق

با این حال، دولت آلمان هنوز توضیح رسمی در مورد دلیل فروش ارائه نکرده است. اگر دولت با این سرعت به فروش ادامه دهد، ممکن است تا پایان سپتامبر کل دارایی های بیت کوین خود را تمام کند.

تصفیه حساب بیت کوین

کاهش اخیر قیمت بیت کوین منجر به تسویه حساب های سنگین در بازار شده است. طبق داده های کوین گلس، تقریباً ۳۰۰ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته تصفیه شده است. از این مقدار، ۲۵۵ میلیون دلار تسویه حساب در پوزیشن های لانگ بیت کوین و ۳۷ میلیون دلار در پوزیشن های شورت بیت کوین بوده است.

در آخرین تحولات، صرافی ارز دیجیتال کوه گاوکس کیف پول خود را فعال کرده است، زیرا پرداخت ۹ میلیارد دلاری به طلبکاران به صورت بیت کوین و بیت کوین کش آغاز می شود.

همچنین بخوانید: رشد چشمگیر کلین اسپارک در استخراج بیت کوین؛ هدف نرخ هش فراتر رفت!

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.