ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,757.90
ارز دیجیتال تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 4 دقیقه

تحلیل هفتگی؛ بیت کوین، ریپل و صرافی وزیر ایکس

تحلیل هفتگی؛ بیت کوین، ریپل و صرافی وزیر ایکس

در اینجا مجموعه ای از برخی از مهم ترین اخبار ارزهای دیجیتال این هفته است که شامل بیت کوین، دادخواست ریپل و به روزرسانی های هک وزیر ایکس می شود.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • نگاهی به تحولات اخیر پیرامون بیت کوین و کنفرانس نشویل
  • تحولات اخیر دادخواست ریپل
  • بنیانگذار وزیر ایکس پس از هک به روزرسانی انجام داد.

حوزه ارزهای دیجیتال هفته دیگری را با تحولات جلب کننده توجه در بازار گسترده تر به پایان رساند. به طور قابل توجهی، بیت کوین توجه سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کرد و این هفته به بالاترین سطح ۶۹ هزار دلاری رسید، در حالی که ETFهای اتریوم نیز شاهد آغاز معاملات بودند.

در همین حال، هک صرافی هندی وزیر ایکس در فضای ارزهای دیجیتال بازتاب داشت. علاوه بر این، دادخواست ریپل در هفته گذشته شاهد تحولات قابل توجهی بود.

در اینجا مجموعه ای از برخی از مهم ترین عناوین خبری گزارش شده در هفت روز گذشته آورده شده است.

بیت کوین (BTC)

رمز ارز اصلی این هفته توجه قابل توجهی از سوی سرمایه گذاران را به خود جلب کرد که عمدتا به دلیل نوسانات قیمت آن بود. قیمت BTC در هفت روز گذشته تا سطح ۶۹ هزار دلاری افزایش یافت، در حالی که در پایین ترین سطح ۶۳ هزار دلاری نیز معامله شد و باعث گمانه زنی های بازار شد.

این حرکت قیمت آشفته در پس زمینه انتقال مداوم بیت کوین توسط Mt. Gox و همچنین خروج از ETFهای بیت کوین در این هفته رخ می دهد.

در همین حال، کنفرانس بیت کوین نشویل آغاز شد و انبوهی از تحولات را برای بازار به همراه داشت. سناتور سینتیا لومیس در این کنفرانس به لایحه بالقوه بیت کوین اشاره کرد که بحث های سراسری را برانگیخت. همزمان، سناتور بیل هاگرتی از برنامه های خود برای معرفی قانون طرفدار بیت کوین خبر داد و به هیاهوی کنفرانس افزود.

در همین حال، کمپین های ریاست جمهوری ایالات متحده توجه قابل توجهی به ارز دیجیتال اصلی جلب کرده است. هیاهوی اخیر در سراسر کشور کامالا در مقابل ترامپ است، با شانس بسیار زیاد برای عضو حزب جمهوری خواه با موضع طرفداری از دارایی های دیجیتال.

علاوه بر این، شایان ذکر است که کامالا هریس نیز از سخنرانی در کنفرانس بیت کوین نشویل خودداری کرد. علاوه بر این، شانس پیروزی نامزد حزب دموکرات هریس طبق داده های پلی مارکت این هفته به ۹۷ درصد رسید.

همچنین بخوانید: سرمایه گذاری بزرگ صندوق بازنشستگی میشیگان در ETF بیت کوین ARK

پیتر شیف، منتقد بیت کوین، همچنین برجسته کرده است که چگونه عرضه ETFهای اتریوم تهدیدی برای ارز دیجیتال اصلی بوده است.

تحولات دادخواست ریپل

همزمان، وکلای طرفدار XRP، بیل مورگان و مارک فاگل، اخیراً در مورد احتمال حل و فصل دادخواست ریپل در مقابل SEC این هفته اظهار نظر کردند. مورگان اشاره کرد که حل و فصل چیزی نیست که هیچ یک از طرفین در این دادخواست بخواهند، زیرا به معنای «هر دو طرف چیزی را از دست می دهند» خواهد بود.

علاوه بر این، مارک فاگل بر روی هیاهوی اخیر پیرامون جلسات غیرعلنی تمرکز کرد و گفت: «من سعی کرده ام با صبر به مردم توضیح دهم که جلسات غیرعلنی چیست، چگونه کار می کنند و چرا یک توافق (در صورت وجود) احتمالاً حتی در یکی از آنها تقویم نخواهد شد (همانطور که احتمالاً تنها کسی که در آنها شرکت کرده است). برخی از اطلاعات قدردانی می کنند؛ اکثر آنها فقط به دنبال کلیک بیت هستند.»

همچنین، جان ای دیتون، وکیل XRP، این هفته سناتور وارن را به دلیل نقض حکم دیوان عالی در مورد احترام به چورون مورد انتقاد قرار داد. از سوی دیگر، برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، از کاندیدای ریاست جمهوری کامالا هریس خواست تا موضع روشنی در مورد ارزهای دیجیتال اتخاذ کند.

به روزرسانی هک صرافی ارزهای دیجیتال وزیر ایکس

در پی هک وزیر ایکس که منجر به از دست رفتن ۲۳۰ میلیون دلار دارایی در این پلتفرم شد، این صرافی هندی این هفته رویکرد ۵۵/۴۵ منحصر به فردی را ارائه کرد. هدف ارائه راه حل سریع تر و انعطاف پذیرتر برای بازیابی وجوه به کاربران است.

نیشال شتی، بنیانگذار وزیر ایکس، دو گزینه برای مدیریت باقی مانده دارایی های کاربران پس از هک پیشنهاد کرد. ۵۵ درصد از دارایی های دیجیتال برای معامله یا برداشت در دسترس کاربران خواهد بود. ۴۵ درصد باقیمانده به توکن معادل USDT تبدیل و قفل خواهد شد.

همچنین بخوانید: کاردانو به روز می شود؛ هارد فورک چانگ آغاز می شود

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.