ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,807.79
بیت کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 4 دقیقه

چه زمانی بیت کوین بخریم؛ معرفی و تحلیل سطوح خرید

چه زمانی بیت کوین بخریم؛ معرفی و تحلیل سطوح خرید

به دلیل نوسانات بازار و تغییرات قیمت بیت کوین (BTC)، تشخیص بهترین زمان برای خرید این ارز دیجیتال پیشگام می تواند چالش برانگیز باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، یک تحلیلگر کریپتو سطوح قیمتی کلیدی را برای سرمایه گذاران مشخص کرده است تا برای فرصت های خرید بالقوه آن ها را تحت نظر بگیرند.

کانال تلگرام مارکت فلو

سطوح خرید برای قیمت بیت کوین

یک تحلیلگر کریپتو با نام کاربری «Stockmoney Lizards» در تاریخ ۱ آگوست در ایکس (توییتر سابق) در مورد حرکات اخیر قیمت بیت کوین صحبت کرد و سطوح خرید کلیدی و تمایل این ارز دیجیتال به افزایش قیمت را برجسته کرد. این تحلیلگر خاطرنشان می کند که اقدامات قیمت فعلی بیت کوین نشان دهنده یک روند صعودی کلاسیک ۵ موجی به دنبال یک اصلاح ABC با یک موج B فراگیر است.

اصلاح ABC یک الگوی پیوسته است که در روندهای صعودی یا نزولی رخ می دهد. این الگو بخشی از نظریه موج الیوت است که یک اصلاح سه موجی را نشان می دهد و به شناسایی ادامه روند کمک می کند.

این تحلیلگر با اشتراک گذاری یک نمودار قیمت بیت کوین که هر موج (A، B و C) را نشان می دهد، اعلام کرد که موج B در سطح مقاومت حدود ۶۹۸۸۵ دلار به پایان رسیده است. طبق گفته این تحلیلگر، این سطح قیمت از نظر تاریخی به عنوان یک مقاومت عمل کرده است. این بدان معناست که قیمت بیت کوین ممکن است در عبور از این نقطه با مشکل مواجه شود.

سطوح قیمتی بیت کوین

این تحلیلگر همچنین نشان داد که نقطه قیمت ۶۶۷۴۵ دلار نیز به عنوان یک سطح مقاومت برای بیت کوین عمل کرده است. او این سطح بحرانی را در نمودار قیمت BTC برجسته کرد و تأکید کرد که خط قرمز نشان دهنده نقطه کنترل (POC) برای این ارز دیجیتال است.

علاوه بر این، سطح گسترش فیبوناچی ۱.۶۱۸ برای بیت کوین به عنوان یک منطقه پشتیبانی بالقوه برای یک روند صعودی جدید شناسایی شده است. این تحلیلگر اعلام کرد که این سطح مهم با سطح بازگشت فیبوناچی ۰.۵ و ناحیه ارزش پایین (VAL) همزمان است که همگی سطوح حمایت مهمی هستند.

این تحلیلگر کریپتو در پایان تحلیل خود پیشنهاد کرد که منطقه حمایت بین ۶۱۸۰۰ تا ۶۲۳۰۰ دلار یک سطح خرید مهم برای مراقبت است. او خاطرنشان کرد که در بازه زمانی بالاتر، روند صعودی بالقوه بیت کوین هنوز دست نخورده است و افزود که اگر قیمت این ارز دیجیتال زیر سطح ۶۱۸۰۰ دلار شکسته شود، انتظار می رود کاهش بیشتری برای آزمایش گسترش فیبوناچی ۲.۶۱۸ در سطح ۵۶۸۰۰ دلار داشته باشد.

همچنین بخوانید: بیت کوین ۶۱ هزار دلار را از دست داد!

به طور کلی، این تحلیلگر کریپتو دیدگاه صعودی برای بازه های زمانی کوتاه مدت و میان مدت در قیمت بیت کوین دارد. در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمت ۶۱۵۹۴ دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش ۴.۲۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است، طبق گفته کوین مارکت کپ.

بیت کوین آماده برای شکست در سپتامبر

تحلیلگران دیگر نیز نسبت به قیمت بیت کوین نسبتاً خوشبین هستند و پیش بینی می کنند که این ارز دیجیتال پیشگام به رکوردهای جدید قیمتی دست خواهد یافت. طبق گفته یک تحلیلگر کریپتو با نام کاربری «TOBTC» در ایکس، بیت کوین کاهش قابل توجهی در قیمت خود تجربه کرد و زیر سطح ۶۳۰۰۰ دلار سقوط کرد.

سطوح قیمتی بیت کوین

این تحلیلگر نشان داد که با وجود رد شدن بیت کوین در مقاومت ۷۰۰۰۰ دلاری، انتظار می رود تا سپتامبر شاهد یک شکست بالقوه باشیم. این احساسات صعودی توسط یک تحلیلگر کریپتو متفاوت به نام مایکل ون د پوپ نیز به اشتراک گذاشته شده است که پیش بینی می کند اگر بیت کوین بالای ۶۰۰۰۰ تا ۶۱۰۰۰ دلار باقی بماند، این ارز دیجیتال می تواند شاهد حرکت صعودی به سمت رکوردهای جدید قیمتی در سپتامبر یا اکتبر ۲۰۲۴ باشد.

نمودار قیمت بیت کوین

همچنین بخوانید: تحلیلگر؛ قمیت بیت کوین در آستانه سقوط به زیر ۴۲ هزار دلار

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.