ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,519,098,118,237
حجم معاملات 102,885,272,878
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $67,065.61
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 11 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیشی گرفتن ETF بلک راک از گری اسکیل در سه هفته آینده؟

پیشی گرفتن ETF بلک راک از گری اسکیل در سه هفته آینده؟

طبق نرخ‌های فعلی، انتظار می‌رود ETF بیت کوین فیزیکی بلک راک طی ۱۴ روز معاملاتی، از نظر میزان بیت کوین نگهداری شده، از گری اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) که توسط مدیر دارایی رمزارز گری اسکیل مدیریت می‌شود، پیشی بگیرد.

با فرض عدم تغییر قابل توجه در روندهای فعلی، به نظر می‌رسد میزان بیت کوین موجود در ETF بیت کوین فیزیکی بلک راک طی سه هفته آینده از GBTC پیشی بگیرد. تا تاریخ ۲۲ مارس، صندوق iShares Bitcoin Trust ETF متعلق به بلک راک، دارای ۲۳۸,۵۰۰ بیت کوین (به ارزش ۱۵.۵ میلیارد دلار با قیمت‌های فعلی) بوده و شاهد ورودی روزانه تقریباً ۲۷۴ میلیون دلار با ورود حدود ۴,۱۲۰ بیت کوین جدید به این صندوق است.

در همین حال، صندوق قابل معامله در بورس (ETF) گری اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) همچنان به طور تخمینی دارای ۳۵۰,۲۵۲ بیت کوین (به ارزش ۲۳ میلیارد دلار با قیمت‌های فعلی) است. خروجی روزانه این صندوق طی دو هفته گذشته به طور متوسط حدود ۲۷۷ میلیون دلار یا تقریباً ۴,۱۴۰ بیت کوین در روز بوده است.

با فرض اینکه نرخ ورودی و خروجی به طور چشمگیری تغییر نکند، بلک راک می تواند تا ۱۱ آوریل از نظر کل بیت کوین نگهداری شده از گری اسکیل پیشی بگیرد. این تاریخ حتی می تواند نزدیکتر شود، اگر ورودی های بلک راک به میانگین روزانه ورودی هفته گذشته یعنی ۷۲۰۰ بیت کوین بازگردد، به این معنی که این تغییر می تواند طی ۱۰ روز رخ دهد.

یوتیوبر جورج تانگ در ویدیویی که در ۲۰ مارس در کانال یوتیوبی کریپتو راس منتشر کرد، گفت: «بلک راک به زودی از گری اسکیل پیشی خواهد گرفت.»

«من می گویم طی دو هفته آینده - این اتفاق خواهد افتاد.»

همچنین بخوانید: هدف بیت کوین: شکست صعودی پس از ریزش‌ها

اگر بلک‌راک از گری‌اسکیل پیشی بگیرد، به‌طور رسمی به بزرگ‌ترین دارنده نهادی بیت‌کوین در جهان تبدیل خواهد شد. در ۱۸ مارس، GBTC با خروج خالص خیره‌کننده‌ی ۶۴۳ میلیون دلاری مواجه شد که این بزرگ‌ترین خروج ثبت‌شده‌ی آن تا به امروز است. اگرچه از شدت خروج‌ها کمی کاسته شده، اما حجم بالای خروج‌ها باعث شده چندین تحلیلگر در مورد نوسانات نزولی احتمالی در قیمت بیت‌کوین هشدار دهند.

اریک بلاچوناس، تحلیلگر ارشد صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بلومبرگ، نگرانی زیادی در مورد خروج‌های GBTC ندارد و پیش‌بینی می‌کند که خروج‌ها تقریباً به‌طور کامل طی چند هفته‌ی آینده متوقف شود. علاوه بر این، بلاچوناس حدس می‌زند که بیشتر خروج‌های هفته‌ی گذشته به دلیل «حجم و ثبات» آن‌ها، ناشی از ورشکستگی شرکت‌های ارز دیجیتال مانند جنسیس و گروه ارز دیجیتال (DCG) بوده است.

در ۱۰ مارس، صندوق قابل معامله در بورس مبتنی بر بیت‌کوینِ بلک‌راک، به‌طور رسمی از دارایی‌های بیت‌کوین شرکت مایکرواستراتژی پیشی گرفت. در زمان انتشار این خبر، مایکرواستراتژی پس از خرید ۹۰۰۰ بیت‌کوین اضافی در ۱۹ مارس، ۲۱۴,۲۴۶ بیت‌کوین در سوابق خود نگهداری می‌کند.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: پولشویی ۲.۵ میلیارد دلاری با بیت کوین توسط کارمند مهمانداری!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.