counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,447,239,661,063
حجم معاملات 117,390,019,873
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,819.56
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

هدف بیت کوین: شکست صعودی پس از ریزش‌ها

هدف بیت کوین: شکست صعودی پس از ریزش‌ها

قیمت بیت کوین در تلاش برای شکستن مقاومت کلیدی بالای ۶۸,۰۰۰ دلار است. اگر بتواند در کوتاه مدت از سطوح ۶۷,۵۰۰ و ۶۸,۰۰۰ دلار عبور کند، می‌تواند افزایش یابد.

کانال تلگرام مارکت فلو

قیمت بیت کوین شروع به افزایش مناسب بالای منطقه ۶۵,۰۰۰ دلار کرد. این ارز در حال حاضر پایین‌تر از ۶۵,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت در ۶۵,۹۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل گیری است. برای شروع یک رالی جدید، این جفت باید از منطقه مقاومت ۶۸,۰۰۰ دلار عبور کند.

قیمت بیت کوین به سبز می‌شود

قیمت بیت کوین همچنان بالای منطقه حمایتی ۶۴,۰۰۰ دلار باقی ماند. بیت کوین بالاتر از سطوح مقاومت ۶۶,۵۰۰ و ۶۶,۰۰۰ دلار صعود کرد. با این حال، فروشندگان نزدیک سطوح ۶۷,۵۰۰ و ۶۸,۰۰۰ دلار فعال بودند. نقطه اوجی در حدود ۶۷,۶۱۴ دلار شکل گرفت و اکنون قیمت در حال تثبیت سود است. این در حال معامله نزدیک به سطح اصلاحی ۲۳.۶% فیبوناچی از حرکت صعودی از کف چرخشی ۶۲,۶۱۴ دلار به سقف ۶۷,۶۱۴ دلار است. بیت کوین اکنون بالاتر از ۶۵,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.

همچنین یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت در ۶۵,۹۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل گیری است. مقاومت مستقیم نزدیک سطح ۶۷,۵۰۰ دلار است. اولین مقاومت اصلی می تواند ۶۸,۰۰۰ دلار باشد. اگر حرکت شفافی بالاتر از منطقه مقاومت ۶۸,۰۰۰ دلار وجود داشته باشد، قیمت می تواند همچنان به کسب قدرت ادامه دهد. در صورت ذکر شده، قیمت حتی می تواند منطقه مقاومت ۶۹,۰۲۰ دلار را در کوتاه مدت پاک کند. مقاومت کلیدی بعدی در ۷۰,۰۰۰ دلار قرار دارد.

کاهش دوباره بیت کوین؟

اگر بیت کوین نتواند از منطقه مقاومت ۶۸,۰۰۰ دلار عبور کند، ممکن است روند نزولی دیگری را آغاز کند. حمایت مستقیم در نزولی نزدیک سطح ۶۶,۰۰۰ دلار و خط روند است. اولین حمایت اصلی ۶۵,۲۰۰ دلار یا سطح اصلاحی ۵۰% فیبوناچی از حرکت صعودی از کف چرخشی ۶۲,۶۱۴ دلار به سقف ۶۷,۶۱۴ دلار است. حمایت بعدی در ۶۳,۸۰۰ دلار قرار دارد. در صورت بسته شدن پایین‌تر از ۶۳,۸۰۰ دلار، قیمت می‌تواند به سمت سطح ۶۱,۲۰۰ دلار کاهش یابد. هرگونه ضرر دیگری ممکن است قیمت را به سمت منطقه حمایتی ۶۰,۵۰۰ دلار در کوتاه مدت سوق دهد.

شاخص‌های فنی

مکدی ساعتی – مکدی در حال حاضر در حال از دست دادن سرعت در منطقه صعودی است.

همچنین بخوانید: پولشویی ۲.۵ میلیارد دلاری با بیت کوین توسط کارمند مهمانداری!

RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای BTC/USD اکنون بالاتر از سطح ۶۰ است.

سطوح حمایت اصلی – ۶۵,۹۰۰ دلار و سپس ۶۳,۸۰۰ دلار.

سطوح مقاومت اصلی – ۶۷,۵۰۰ دلار، ۶۸,۰۰۰ دلار و ۶۹,۲۰۰ دلار.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: ریزش بیت کوین! بازگشت به کانال ۶۲ هزار دلار؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.