ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,125.42
اتریوم تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا انتقال ۸۰۰ توکن اتریوم توسط ویتالیک بوتیرین، روند قیمت اتریوم را تغییر خواهد داد؟

آیا انتقال ۸۰۰ توکن اتریوم توسط ویتالیک بوتیرین، روند قیمت اتریوم را تغییر خواهد داد؟

پس از انتقال ۸۰۰ اتریوم توسط ویتالیک بوتیرین، قیمت اتریوم تلاش کرد تا بهبود یابد. شاخص MACD، نشان دهنده تغییر روند در میان کاهش فشار فروش است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • ویتالیک بوتیرین، ۸۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۲٫۰۱ میلیون دلار را انتقال داد.
  • این کیف پول، بلافاصله پس از دریافت انتقال، ۱۹۰ اتریوم را به ۴۷۷٬۰۰۰ USDC تبدیل کرد.
  • قیمت اتریوم، نشانه هایی از بهبود را نشان داد که حاکی از احتمال تغییر روند صعودی است.

قیمت اتریوم پس از انتقال توسط ویتالیک بوتیرین، بنیانگذار اتریوم، تلاش کرده است تا بهبود یابد. این حرکت شامل ۸۰۰ اتریوم به ارزش تقریبی ۲٫۰۱ میلیون دلار بود. چنین تراکنش های بزرگ مقیاس توسط شخصیت های تأثیرگذار در دنیای رمز ارز، اغلب باعث گمانه زنی های بازار و بحث های در مورد تأثیرات بالقوه قیمت می شوند.

انتقال استراتژیک اتریوم توسط ویتالیک بوتیرین

امروز، ویتالیک بوتیرین با انتقال ۸۰۰ اتریوم به یک کیف پول چند امضایی، یک تراکنش قابل توجه انجام داد. طبق گزارش شرکت تحلیل بلاک چین لوک آنچین، این کیف پول به سرعت ۱۹۰ اتریوم را به ۴۷۷٬۰۰۰ USDC تبدیل کرد که احتمالاً نشان دهنده آماده سازی برای حرکات مالی آینده است.

علاوه بر این، این تراکنش توسط بوتیرین که از سال ۲۰۱۸ برای سود شخصی اتریوم نفروخته است، منجر به گمانه زنی های مختلف در مورد انگیزه های او شد. پیش از این، چنین انتقال هایی توسط ویتالیک بوتیرین با فعالیت های خیریه یا تخصیص مجدد استراتژیک مرتبط بود.

بررسی بیشتر نشان می دهد که اقدامات بوتیرین ممکن است با الگوی تاریخی او در انتقال مبالغ هنگفت برای دلایلی غیر از سود شخصی مطابقت داشته باشد. به طور قابل توجهی، تنها چند هفته پیش، در ۹ آگوست، بوتیرین ۳۰۰۰ اتریوم به ارزش ۸٫۰۴ میلیون دلار را به همان کیف پول انتقال داد.

ماهیت تکراری این تراکنش های قابل توجه، نشان دهنده الگویی است که ممکن است فعالیت های استراتژیک برنامه ریزی شده را نشان دهد.

علاوه بر این، ویتالیک بوتیرین ۹۰٪ ثروت خالص خود را در اتریوم نگه می دارد که تأکید بر اعتماد او به ارزش بلندمدت اتریوم است. این تعهد توسط یک شخصیت پیشرو، باور بنیادی و تأثیر بر احساسات سرمایه گذاران را تقویت می کند که می تواند قیمت اتریوم را افزایش دهد.

همچنین بخوانید: آیا ترون قاتل جدید اتریوم است؟

روند قیمت اتریوم پس از تراکنش

قیمت اتریوم، نشانه هایی از بهبود خفیف را نشان داد که نشان دهنده تأثیر قابل توجه بوتیرین در بازار است. با وجود اقدامات اخیر قیمت، اتریوم همچنان با چالش هایی در حفظ ثبات بالاتر از سطح حمایت ۲۵۰۰ دلاری مواجه است.

در زمان نگارش این مطلب، اتریوم با قیمت ۲٬۵۲۳٫۵۹ دلار معامله می شد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱٫۷۸٪ کاهش یافته است. این ارز دیجیتال همچنین شاهد کاهش قابل توجه حجم معاملات بود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶٫۹۲٪ به ۱۳٫۷۷ میلیارد دلار کاهش یافت.

با این حال، روند قیمت ETH همچنان صعودی بوده است و نمودار ۴ ساعته همگرایی میانگین متحرک (MACD) نشان دهنده احتمال تغییر روند است. خط MACD در حال همگرایی به سمت خط سیگنال است که نشان دهنده کاهش فشار فروش است. در همان زمان، میله های هیستوگرام که به خط صفر نزدیک تر می شوند، این تغییر بالقوه را بیشتر تأیید می کنند.

علاوه بر این، صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله (ETF) اتریوم در ایالات متحده، روز چهارشنبه ۲۸ آگوست، شاهد ورود ۵٫۹ میلیون دلار بود. قابل توجه است که این یکی از مهم ترین دلایل صعودی بودن قیمت اتریوم است.

همچنین بخوانید: کارمزد اتریوم به کف پنج ساله رسید؛ آیا افزایش قیمت در راه است؟

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.