ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,039.71
میم کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سود ۲.۴ میلیون دلاری با ۱۲ میم‌کوین!

سود ۲.۴ میلیون دلاری با ۱۲ میم‌کوین!

یک معامله‌گر ارز دیجیتال با خرید ۱۲ میم کوین در تاریخ ۷ ژوئن، پس از ورود سرمایه به توکن‌های جدید، ۲.۴ میلیون دلار سود کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

یک معامله‌گر ارز دیجیتال پس از کاهش و جهش بازار گسترده‌تر، ثروت هنگفتی از میم کوین‌ها به دست آورد. در بازارهای گاوی (صعودی) قبلی، میلیونرهای ارز دیجیتال با تمرکز بر میم کوین‌ها ظاهر شدند. اصلاح اخیر بازار باعث کاهش دارایی‌های دیجیتال شد، در حالی که معامله‌گران برای جبران ضرر به میم کوین‌ها روی آوردند.

این امر باعث شد تا معامله‌گران سودهای کلانی را از سرمایه‌گذاری در میم کوین خود به دست آورند و هیجانی را در جوامع ارز دیجیتال در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنند.

معامله‌گر خوش شانس ارز دیجیتال، سود هنگفتی می‌کند

طبق گفته پلتفرم تجزیه و تحلیل دارایی دیجیتال لوک آن چین، یک معامله‌گر خوش شانس ارز دیجیتال از ۱۲ میم کوین، ۲.۴ میلیون دلار سود خالص به دست آورد. او در تاریخ ۷ ژوئن، یک کیف پول جدید ایجاد کرد و در مجموع با ۱۲ توکن با نرخ برد ۸۳ درصد معامله کرد. دارایی‌های خریداری شده شامل RNT، TOPG و TATESOL و غیره است.

"چه معامله‌گر خوش شانسی! ۱۹ ساعت پیش او یک کیف پول جدید برای معامله با #میم‌کوین ایجاد کرد! او با ۱۲ میم‌کوین معامله کرد، با نرخ برد ۸۳٪ و سود بیش از ۲.۵ میلیون دلار! او بسیار خوش شانس بود که RNT را خرید و ۹۵۷ برابر سود کرد! او ۱۵.۸ SOL (۲۵۵۸ دلار) برای خرید ۳۶.۷۷ میلیون RNT خرج کرد و ۶۰۶ هزار RNT را برای ۱۶۵ SOL (۲۶.۸ هزار دلار) فروخت و ۳۶.۱۷ میلیون RNT (۲.۴ میلیون دلار) باقیماند و در مجموع بیش از ۲.۴ میلیون دلار سود کرد!"

همچنین بخوانید: ارز برت؛ افزایش قیمت تا کجا پیش می رود؟

این روند با جنون میم کوین که توسط دارایی‌های مبتنی بر سولانا رایج شده است، قابل توجه‌تر شده است. ماه گذشته، یک معامله‌گر در عرض چند ساعت از خرید ۸۰۰ دلاری، ۶۵۷۰۰۰ دلار سود کرد. این معامله‌گر از سودهای هنگفت دارایی MOTHER بهره مند شد.

سودهای گسترده تر میم کوین

به طور کلی، میم کوین‌ها پس از اصلاحات بازار به دنبال دارایی‌های برتر رمزنگاری سقوط کردند. ارزش کل بازار ۶۲.۲ میلیارد دلار است که ۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است و حجم معاملات کمی بالاتر از ۹ میلیارد دلار است. دارایی‌های اصلی مانند دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) به ترتیب ۸٪، ۷.۵٪ و ۹.۶٪ ضرر را متحمل شدند، در حالی که توکن‌های جدید ورودی‌های کمی را تجربه کردند.

با این حال، برخی از دارایی‌ها با انباشت توکن‌ها توسط خریداران، ۱۰۰ برابر سود کسب کردند. دارایی‌هایی مانند Roost و Tate Stop به ترتیب ۱۳۹٪ و ۱۳۰٪ افزایش قیمت را تجربه کردند.

همچنین بخوانید: افزایش فعالیت نهنگ های دوج کوین؛ تثبیت قیمت روی ۰.۱۶ دلار

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.