ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,934,771,445,012
حجم معاملات 84,142,759,324
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,033.54
میم کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 16 زمان مطالعه: 3 دقیقه

۳ میم کوین که در رالی بازار می توانند جهش کنند

۳ میم کوین که در رالی بازار می توانند جهش کنند

با توجه به تلاش‌ها برای بازگشت، دارایی‌های رمزنگاری امروز اندکی افزایش یافته‌اند. در این مقاله، با توجه به بهبود بازار، به سراغ میم کوین‌هایی می‌رویم که می‌توانید خریداری کنید.

کانال تلگرام مارکت فلو

بازار ارزهای دیجیتال امروز با رشد اندک آلت کوین ها و میم کوین های برتر، در حال جبران موقعیت های از دست رفته است. بازار ارزهای دیجیتال طی هفته گذشته روند نزولی داشته است، زیرا بیت کوین قبل از سقوط به ۶۵۰۰۰ دلار، از ۷۰۰۰۰ دلار پایین آمد. با لیکویید شدن میلیاردها دلار، دارایی های رمزنگاری با تأثیر بر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و ورودی نهادی، سقوط کردند.

با این حال، جهش امروز سیگنال های مثبتی را به بازار ارسال کرده است و گاوهای بازار میم کوین شاهد سود ۱۰۰ برابری برای رساندن ارزش کل بازار به سطوح قبلی هستند. ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال ۲.۴۷ تریلیون دلار است که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۲.۳ درصد افزایش یافته است. با این حال، میم کوین ها در همین پنجره ۵ درصد سقوط کرده اند و ارزش کل آنها به ۴۹.۴ تریلیون دلار کاهش یافته است. در بحبوحه ورود دارایی ها، در اینجا میم کوین هایی برای خرید آورده شده است.

گراک ۱.۵ (Grok1.5)

گراک ۱.۵ امروز با افزایش ۱۰۰.۳ درصدی، نشانه ای از تغییر در احساسات معاملاتی است. این افزایش روزانه باعث افزایش ورودی ها در بلندمدت شده است. ورودی های هفتگی به ۵۷.۷ درصد و ارقام ماهانه به ۶۸.۳ درصد رسیده است. در زمان نگارش این مقاله، گراک ۱.۵ با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۸ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته بیش از ۷۵۰۰۰ دلار معامله می شود.

گراک ۱.۵ به دلیل جهش توکن های هوش مصنوعی، یکی از میم کوین هایی است که باید خریداری کنید. در ۲۴ ساعت گذشته، پس از اینکه انویدیا به بزرگترین شرکت از نظر ارزش بازار تبدیل شد، سکه های هوش مصنوعی افزایش یافتند.

همچنین بخوانید: گلکسی به دنبال داگ ویف هت؛ چه آینده ای در انتظار WIF است؟

باسنجی (BENJI)

باسنجی با قیمت ۰.۰۷۳۳۲ دلار معامله می شود و امروز ۷۸ درصد افزایش یافته است و سودهای کوتاه مدت را برای پاک کردن احساسات منفی به دست آورده است. ارقام هفتگی همچنان در منطقه قرمز قرار دارند و ۲۱ درصد کاهش یافته اند، در حالی که ارقام ماهانه ۳۲۳ درصد افزایش یافته اند. طبق داده های کوین گکو، ارزش بازار این دارایی ۷۳.۳ میلیون دلار است، در حالی که حجم روزانه در حدود ۵.۶ میلیون دلار است.

بیلی (Billy)

قیمت بیلی امروز با ۵۸ درصد افزایش پس از درآمد درون روزانه، به بیش از ۵۰ برابر سود رسیده است. این دارایی با قیمت ۰.۰۴۸۸۱ دلار معامله می شود زیرا میم کوین های جدید همچنان به جذب سرمایه گذاران گاوی ادامه می دهند. در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات به ۴۵ میلیون دلار رسیده است که نشان دهنده حضور گاوی در اطراف این دارایی است. علاقه مندان به بازار همچنین به روندهای گاوی آینده اشاره می کنند، زیرا ارزهای دیجیتال به عنوان یک موضوع انتخاباتی در ایالات متحده به عنوان محرک های مثبت تبدیل می شوند.

همچنین بخوانید: شیبا اینو در آستانه رالی؟ سه سیگنال امیدوارکننده!

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.